zwangerschapstest van Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Followyourdreams, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Ik heb hier contact met ze over gehad en ze zouden er naar kijken. Dit was vorig jaar eind april. Zonde, gemiste kans!

    Met 5 weken getest toen en een knaltest. Omdat ik zelf gebruik heb gemaakt van Pregnyl vond ik het niet meer dan logisch om mee te doen. Kleine moeite, groot effect.
     
  2. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Ik doe ook mee, heb het zelf ook nodig gehad.
    Maar ik doe het alleen als ik niet misselijk ben. Soms moet ik al kokhalzen als ik er aan denk.. Maja alle beetjes helpen :D
     
  3. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat je het wilt proberen. Zoals hierboven al is gezegd is het zo fijn dat er medicatie van gemaakt kan worden. Zonder MvM was ons 2e wondertje er niet gekomen. Dus ik heb met ook met liefde de kannen volgeplast. En je moet maar zo denken iedere druppel die je inlevert is waardevol!
     
    Riverdale87 vindt dit leuk.
  4. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa juist daarom twijfel ik ook hoor , om anderen te kunnnen helpen is een mooi gebaar .
    Maar wat anderen zeggen vind ik ook wel , je begint al zo vroeg .. vind nog wel beetje eng om nu al te
    starten !
    Ik dacht dat het tot week 11 kon , maar lees hier dat er dames tot week 16 door gaan ?
    Als dat zo is dan wacht ik tot mijn termijn echo , als die goed zit durf ik het aan !
     
  5. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Volgens mij kun je je aanmelden tot week 10/11 en plas je tot week 16.

    Zelf ook 2x mee gedaan met MvM. Beide keren van week 6 - 16. Vond het na 10 wk in de lanen plassen zelfs raar om gewoon op de wc te plassen :roflmao:
     
  6. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Hier ook 2x meegedaan. De 1e x was ik er trouwer in dan de 2x, maar ochtendurine probeerde ik altijd te doen! Ik was het op een gegeven moment wel echt zat, maar dat wij zo snel zwanger mogen raken en dat het bij andere njet lukt zorgde er voor dat ik er wel voor ging ;)!
     
  7. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hahaha same here! Was gewoon vreemd, maar zoooooo bevrijdend :D
     
  8. Guusje1987

    Guusje1987 Actief lid

    9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Dit kan ik me zo voorstellen :roflmao:. Ik werk vanuit huis en plas dus echt zo goed als altijd in die kannen. Tel stiekem ook wel af naar de 16e week hoor ;)!
     
    Rosje83 vindt dit leuk.
  9. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Hier 2x mee gedaan, de eerste keer kreeg ik met 10 weken ene miskraam, maar ja, dan hebben ze in ieder geval 4 weken urine binnen! Tweede keer van 6-16 weken gedaan. Vond het niet altijd leuk, want moest kosten van de lucht, maar ja, heb zelf veel gespoten , dus ben erg dankbaar dat het er is!

    Kadootje wat ik kreeg had ik al meteen opgeruimd, dus vond ik ook niet confronterend tijdens de miskraam. En afmelden bij de miskraam ging heel gemakkelijk en kreeg nog een lieve attentie.
     
  10. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    O dat zeker. Afmelden was makkelijke en kreeg inderdaad nog een brief met attentie. Heb ook een bericht gestuurd naar mvm over cadeau en had keurig een dag later een mail dat ze het mee zouden nemen in se verbetering van hun dienstverlening.
     
  11. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik vond juist het cadeautje aan het begin heel leuk. 1 van de eerste dingen voor je eigen baby. Ik had het ook gewoon meteen al in de kast gezet dus vond het niet confronterend tijdens mijn miskramen. De laatste zwangerschap heb ik niet meegedaan omdat ik na 4 miskramen liever eerst een goede echo af wilde wachten en ivm vakantie had ik die pas met 12,5 week. Ik gebruik de cadeautjes ook nu met liefde voor mijn dochter en ben wel blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen. Een kindje is zoiets moois, dat gun ik iedereen.
     
  12. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik dank jullie hartelijk :D en uiteraard staat mijn afspraak met ze! Zonder mvm had ik mijn zoontje niet gehad.
     
    Guusje1987 en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  13. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    En ga je zelf ook meedoen? :)
     
  14. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    ‘En uiteraard staat mijn afspraak met ze’ ik heb ze volgende week op bezoek. Natuurlijk doe ik mee :)
     
  15. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Ram overheen gelezen! Top :thumup:
     
  16. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Maakt niet uit :D
     
  17. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vond het wel vervelend, omdat ik misselijk werd van de geur van die flessen. Maar ik heb toch twee zwangerschappen elke week de dubbele hoeveelheid flessen volgeplast (werkte thuis, dus kon bijna elk plasje opvangen). En nog steeds blij mee.

    Kan deze keer helaas niet meedoen omdat we in Amerika zitten en pas terugkomen als ik al 17 weken ben. Weet iemand of ze in de VS ook iets dergelijks doen? Wordt alsnog lastig omdat we reizen, maar nou ja... Kan altijd kijken wat er te regelen valt.
     
  18. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Waar ik wel benieuwd naar ben :roflmao: hoe doen jullie dat op ophaaldag?
    Hier moeten de flessen vanaf 8.00 buiten staan, tot nu toe zijn ze ook iedere dag op een andere tijd omgewisseld. Op de vrijdag kan ik dus ook geen urine opvangen, behalve mijn ochtendplasje (en daarna weer als ik nieuwe heb). Dus die laatste fles is altijd bijna leeg :rolleyes:
     
  19. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik had 2 van die opvangkannen daar plaste ik gewoon iedere keer in tot ze vol waren. :roflmao: Mijn man deed altijd overgieten in de kannen omdat ik daar echt niet tegen kon, en die deed dat echt niet iedere keer nadat ik geplast had :D En tja, waren ze vol dan was het maar zo, dan snel overgieten als de nieuwe kannen er waren & weer verder in het potje plassen :rolleyes: Je kunt niet meer doen dan je best natuurlijk!
     
  20. Zomaariemand

    Zomaariemand Niet meer actief

    Gewoon meedoen! Wat is het nou toch voor moeite? Al plas je 2 keer per dan in een kannetje dan heb je in ieder geval al iets gedaan.
     
    Riverdale87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina