Zwangerschapstesten, zit het wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Helix, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi!
    Trouwe meelezer hier :) inmiddels ronde 9 gehad voor ons tweede kindje en afgelopen zaterdag dacht ik een positieve test te hebben (bovenste kruidvattest). Nu net (middag urine) een tweede kruidvattest gedaan, maar moet ik me nu zorgen maken?
    Ik heb zondagmiddag en maandagochtend twee testjes gedaan die ik gratis kreeg bij de Ovulatietesten van zwanger en kids. Daar lijk ik een kleine oploop te zien, maar door de kruidvattest van 10 min geleden ben ik erg onzeker merk ik... wat denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Op 5/5 een positieve Ovulatietest gehad trouwens...
     
  3. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    #3 Meiske2015, 22 mei 2018
    Laatst bewerkt: 22 mei 2018
    Als je 5/5 een positieve ovutest had ben je nu 15dpo.

    de kv ziet er niet veelbelovend uit inderdaad :(
    De zwanger en kids wel!

    Vervelende is dat je urine de ene keer meer geconcentreerd kan zijn dan de andere keer als je ‘s middags test.

    Lastig zo zeg!
    Ik zou denk ik morgen nog eens testen met kv en die vergelijken met je test van zaterdag.
    Dan zou er toch een hele duidelijk oploop moeten zijn.

    Ik duim voor je!
     
  4. Nic87

    Nic87 Actief lid

    27 nov 2017
    132
    144
    43
    Vrouw
    Ik denk dat je hier niet omheen kunt..
    Elke test heeft een duidelijke streep als je het mij vraagt. Vandaag met middag-urine getest, wellicht iets meer gedronken?
    Is die eerste kv test met ochtend-urine?

    Hoe dan ook, ik feliciteer je bij deze alvast ;)
     
  5. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw
    Wss hcg trage opbouw of trage eisprong maar ik denk dat het wel goed zit. Zo voorzichtig gefeliciteerd!
     
  6. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Pff lastig he, ben er zo nerveus van. De eerste test kruidvat was ook met middag urine (alle testen overigens, behalve de onderste zwanger en kids). Ik drink altijd wel veel thee/water dus dat in combinatie met middag testen is misschien ook stom...
    Ik heb nu nog 1 kruidvattest liggen. Zal ik die morgenochtend doen of juist even een dag ertussen laten?
     
  7. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou morgen weer testen.
    Maar je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt.

    Je kan keer testen met ochtendurine.
     
  8. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zo onzeker omdat ik bij mijn zoontje op 14dpo een mega knaller had (kruidvat 2v5), dus dit is even een hele andere ervaring.. maar hopelijk zit het goed. Geen buikpijn of bloedverlies nog..
     
  9. Nic87

    Nic87 Actief lid

    27 nov 2017
    132
    144
    43
    Vrouw
    Ik zou zelf morgenvroeg testen, maar dat komt omdat ik echt geen geduld heb wat testen betreft. Maar dan zou ik het wel echt in de ochtend doen..
    Spannend hoor!
     
  10. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik ga maar even geduld hebben en afwachten.. hopelijk is de volgende test opgelopen
     
  11. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Zou sowieso met ochtendurine gaan testen, misschien is je streep wel wat duidelijker. S middags is toch je urine minder geconcentreerd!
     
  12. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Vind de kruidvat echt rot testen geworden. Ik dacht ook te testen met kruidvat maar die wisselde ook heel erg waardoor je natuurlijk onzeker word. Ben toen overgestapt naar action testen en die zagen er echt veel mooier en duidelijker uit. :)
     
    Pitaa91 vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Mooie testen hoor, ochtendurine is vaak idd meer geconcentreerd. Dus ik zou met ochtendurine tssten als je een oploop wilt zien. Voor nu in ieder geval zowiezo gefeliciteerd want je bent zwanger!!!
     
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Langzaam oplopende testen hoeven niet altijd slecht nieuws te zijn.
    Daarbij kV zuigt de laatste tijd gigantisch.
    De andere testen vindt ik er netjes uit zien met de oploop.
    De een maakt sneller hcg aan als de ander.
    Ik zou nog een slag om de arm houden maar ik durf je wel voorzichtig te feliciteren.
     
  15. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Oh spannend zeg! Bij mij waren die kruidvattesten zonder goede oplooo helaas geen goed teken, maar ik vind je andere testen wel weer mooi opgelopen! Lastig dus!
    Ben erg benieuwd naar je test van vanmorgen :)
     
  16. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Balen dat die kruidvattest zo veranderd is, ruim twee jaar geleden knalde die echt binnen een minuut op 14dpo. Vandaar de onzekerheid... ik heb besloten maar even af te wachten, ik denk dat ik vrijdagochtend weer een testje doe. En anders idd overstappen op action oid. Blijft toch spannend die eerste weken
     
  17. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Bij mij heb het paar dagen geduurd voordat het opliep daarvoor was ik ook super onzeker en dacht ik dat het niet goed zat maar sinds nu 3 dagen lopen ze goed op dus me zorg is minder test even door dan zul je zien dat het echt nog wel kan
     
    Helix vindt dit leuk.
  18. Helix

    Helix Lid

    29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Even een update. Vanochtend weer een test gedaan, kruidvat 2v5 die ik had liggen. Weer een licht streepje maar wat dikker.
    Helaas heb ik sinds 13u bloedverlies en menstruatiekrampen, dus ik ga er vanuit dat dit een (vroege)miskraam is :(
     
  19. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hè Meis wat jammer , heel veel sterkte
     
  20. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jeetje, sterkte!
     

Deel Deze Pagina