zwangerschapsvergiftiging

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chelsea, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Ik heb geen telefoon gehad, dus ik ga ervanuit dat het goed is hier. Jammer genoeg nog geen teken van een startende bevalling.
     
  2. Daphne21

    Daphne21 Bekend lid

    3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Ik ben de vriend van Daphne zij is drieweken terug opgenomen geweest met de eerste symtomen afgelopen dinsdag is zij na een bloedonderzoek met spoed opgenomen in het ziekenhuis de lever en nietfunctie worden minder en de bloedplaatjes worden afgebroken.

    Ze proberen nu tot volgende week zaterdag te rekken en dan gaan ze inleiden ook word zij er al op voorbereid dat ze de zwangerschap met een keizersnee afbreken

    Dames ik kan dit niemand toewensen hoop dat je dit maar nooit krijgt
     
  3. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Normaal gesproken zou je er ook van uit moeten gaan dat ze je dan meteen doorsturen.
    Maar ik heb 2 verhalen in mijn omgeving gehoord dat de vk de klachten niet serieus nam en waardoor het dus wel goed mis was.
    Eentje daarvan had het HELLP syndroom, de ernstigste vorm, en was er bijna niet meer geweest.
    Dus, als je twijfels hebt of wat dan ook; luister naar je eigen lichaam en dring er op aan dat je naar het ziekenhuis wordt doorgestuurd ofzo.

    Ik heb ook zwvergiftiging gehad; mijn symptomen waren ook hooooge bloeddruk, eiwitten, hoofdpijn, een hele nare buikpijn aan de bovenkant van de buik, vocht in de handen....
    Verder niets ernstigs aan over gehouden, alles is goed afgelopen...
     

Deel Deze Pagina