even afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    goedemorgen

    Vandaag dg 27 van een cyclus van 28 dg ...de enige dingen die ik voel is zeer pijnelijke boobs (.)(.) lichte pijn af en toe in onderbuik meer zeg maar schaambeen....heel veel plassen werd er vannacht 2x wakker van dat ik naar het toilet moest .....en ruik dingen die er niet zijn maar

    alles kan ook wijzen op naderende NOD dus ik verheug me nog nergens op ....wat me wel opvalt dat ik nog geen bruine afscheiding heb meestal heb ik dat 2 a 3 dg voor mijn NOD en nu niet kan nog komen natuurlijk
    was zonet wel een beetje weeeig maar ook dat kan op NOD wijzen

    normaal gesproken als je er niet zo mee bezig zou zijn voel je dingen ook anders maar nu let je op alles

    zaterdag als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen en dan maar hopen op een positieve test deze ronde ...mijn gevoel is nu erg dubbel denk ja voel me anders ben zwanger en dan weer ohjee volgens mij word ik ongi

    moest dit even kwijt soms ben je zo onzeker

    liefs kaley
     
  2. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    meis ik hoop voor je dat je zwanger bent maar weet uit ervaring dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden!
     
  3. Niet meer actief

    hey funny

    ja ik weet er alles van in 2006 sept een MK gehad en feb 2007 ook

    dus ik weet hoe je lichaam je kan verraden maar ik blijf positief ook al mocht het niet zo zijn maar somsmoet je het even van je afschrijven

    liefs kaley
     
  4. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    He Kaley ik duim met je meer hoor. Spannend hoor,. Laat je het weten?
    jennie
     
  5. Niet meer actief

    hey jennie

    ja zodra ik of ongi ben geworden of heb getest laat ik hier een berichtje achter

    het is zeer zeker spannend want je wilt het zo graag en is ook logisch dat je nu eraan denkt zou het raak zijn

    liefs kaley
     
  6. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hi kaley, ik weet precies wat je voelt. je wilt jezelf indekken, maar ook weer niet. tenminste, dat heb ik heel sterk. aan de ene kant ben ik ervan overtuigd dat het deze maand gelukt is, maar mijn verstand waarschuwt nog een beetje...

    Sterkt en succes met testen...
     
  7. Niet meer actief

    Goedemorgen allemaal

    Vandaag dag 28 nog geen :evil: :evil: te bekennen en ook het gevoel niet ...het enige wat er nog steeds is zijn de pijnelijke (.)(.) en temp van 37'2 morgen zou mijn NOD zijn

    en wat me opvalt ook nog steeds geen bruine afscheiding wat ik normaal gesproken wel heb voor mn naderende NOD meestal 2a3 ervoor ....heb nog wel wat af en toe zeurderig gevoel bij mn schaambeen en liezen

    en beetje raar gevoel in mn maag en verschrikkelijke rommelende darmen zeer winderig ook hahahaha

    nou morgen maar hopen op een positieve test

    liefs kaley
     
  8. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Duimen omhoog hier Kaley :thumup: :thumup:

    Volg je op de voet hoor...heb ook morgen mijn NOD en ook hier nog steeds niets te voelen ;)
     
  9. Niet meer actief

    spannend ook voor jou mobius

    mijn duimen :thumup: draaien ook voor jou

    morgen hoopvol misschien voor ons allebei laten we het hopen he

    liefs kaley
     
  10. Hartje1

    Hartje1 Bekend lid

    7 okt 2006
    894
    0
    0
    Kaley jij maakt het lekker spannend hier!
    Ik duim voor je mee! :thumup: :thumup: :thumup:
     
  11. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik duim ook mee hoor! [-o< [-o< [-o< [-o<

    Pfff echt niet goed voor me rikketik steeds het einde van de cyclus! haha
    Al die spanning steeds! ;)
     
  12. Niet meer actief

    hahahahah ja spannend is het elke maand weer

    al die fases die je steeds door moet en dan weer die dagen vlak voor je NOD pfff

    nou we gaan volle goed moed die dagen tegemoet hoe dan ook met of zonder maandverband

    en mocht het deze ronde niet zo zijn dan volgende klus periode briefje eraan hangen met route beschrijving hahahaha zodat ze niet verdwalen daar binnen


    liefs kaley
     
  13. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    whahaha als dat nou eens zou kunnen!
    Of we installeren een TOMTOM van binnen! hihi :D
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat zou nog eens wat zijn... een interne tomtom!
    briljant
     
  15. Niet meer actief

    Kaley, Ik hoop voor je dat het raak mag zijn!
    Groetjes
     
  16. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Kaley blijf mee duimen met je super spannend he, en maar wachten en maar wachten. :) IK hoop het zo he voor je,
    jennie
     

Deel Deze Pagina