Pil en innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manon21, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon21

    Manon21 Lid

    28 aug 2008
    14
    0
    0
    Hallo,

    Ik slik de pil al 5 jaar. De laatste pil neem ik altijd op zondag in en normaal gesproken word ik dan op woensdag eind van de dag ongesteld. De laatste keer dat ik ongesteld werd, was dit echter al op dinsdag ochtend. Tevens leek dit niet echt op een menstruatie. Het was donkerbruin bloed, maar het zette niet echt door. Dit heb ik een paar dagen gehad, maar de hoeveelheid was minder dan bij een normale menstruatie. Voor de zekerheid heb ik op die zaterdag een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief.

    Zou er toch sprake kunnen zijn van een zwangerschap (ondanks dat ik aan de pil ben) en dus bijvoorbeeld een innestelingsbloeding?
     
  2. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    JE menstruatie kan altijd wel eens minder zijn dan anders.
    Kan zijn door stress, anders gaan eten (bijv vakantie) maar ook door een griepje ofzo. KAn dus allerlei redenen hebben.

    Groetjes Annemiek
     
  3. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Toen ik de pil slikte gebeurde het ook wel eens dat ik eerder ongesteld werd of juist later. Meestal kon ik de klok erop gelijk zetten maar het was ook weleens anders. Ook wel eens een tussentijdse bloeding gehad terwijl mijn strip niet eens op was maar niet zwanger.
     

Deel Deze Pagina