Hahaha, wat IDEAAL!! Ik vroeg me al af hoe jij het voor elkaar kreeg om die kleine lettertjes zo snel te lezen
Kijk juist vaak naar dat logo. Je hebt een groen logo voor de gezondere producten en een blauw voor de ongezondere dingen. Als het op kindercola staat bedoelen ze dat, als je perse cola wilt kopen, je het best kindercola kunt kopen. Het betekend dus niet dat kindercola gezond is
Was een tijdje terug nog zo'n gedoe over de max factor reclame. Want die modellen gebruiken in de reclame nep-wimpers. En dan maken ze reclame voor false lash mascara Maar goed, er was dus een klacht overgekomen en sindsdien staat er onder: overgedramatiseerd
Ik snap nooit waarom er 'verbeterd' op een verpakking staat. Vonden de fabrikanten hun product voorheen dan zo slecht?
Wat een onzin, dan is het nogsteeds geen 'bewuste' keuze. De bewuste keuze is namelijk: geen cola kopen. Niet kinder. Niet light. Gewoon water drinken . Maar dat levert geen geld op he? Tenzij je per se Evian wilt hebben. Dat logo is puur commercieel. Een mens met gezond verstand kan prima zelf gezond eten kopen, en daar zou het advies ook meer op gericht moeten zijn: vers fruit, water, volkorenbrood, etc. Bovendien zie je dat logo niet op het goedkoopste merk, terwijl dat niet betekent dat bv. Euroshopper geen gezonde dingen heeft (zo hebben ze prima roggebrood en prima ongezoete muesli).
Op het etiket van Karvan Cevitam staan bij de Bosvruchtensmaak, 75% appel en 14% echte bosvruchten. Vreemd... appel is geen bosvrucht
daar ben ik een keer mee de mist in gegaan tijdens een mondeling Nederlands... dacht dat dat huidvriendelijk betekende.. niet dus Wat ik bedoelde was Hypoallergeen
maar er is zoveel voeding met toegevoegde rommel... voor de meeste mensen is het niet te doen om ALLES te lezen! En dan een goede selectie te maken.
zo heb ik op het moment wat moeite met de reclame van de woezel en pip producten bij AH. Die zijn vanaf 13-02 te koop bij de AH en zijn vanaf 13-02 van 5,99 voor 3,99... Ik vraag mij dan af, wanneer zijn ze dan voor 5,99 te koop geweest?? Dat zijn ze dus niet... dus is de voor prijs eigenlijk de gewone prijs en is er niets in de aanbieding? of zie ik nu iets over het hoofd?
Met z'n allen zijn we niet ZO dom, maar er zitten er tussen die het gemiddelde wel rap naar beneden brengen... Over de eetkamerstoelen. Denk je niet dat ze de stof ervan bedoelen?
Dacht hier ook gelijk aan. Dit is niet het laatste geweest er zijn meerdere dingen bekend. Ze dekken zich in inderdaad. Voor mensen zoals wij die begrijpen dat stoelen niet in drogers kunnen is dit belachelijk te lezen. er bestaan alleen gekken die het niet begrijpen, hoe onbegrijpelijk dat ook is.
Nou, als ik die stof eraf zou krijgen, zou wassen en in de droger zou stoppen kan ik sowieso mijn eetkamerstoelen weggooien! Er zit geen los onderdeeltje aan!
Wat flauw! Maarre...woezel&pip in de reclame bij AH? Waar en wanneer?Niks gezien, maar ga Juul er dan wel heel blij mee maken!
Dat is waar, maar ik vind het voor dingen waar bergen zoetstof inzitten (bepaald niet goed voor je darmen, en omstreden qua overall gezondheidseffecten) gewoon verbazingwekkend dat dat beter zou zijn dan gewone varianten. Je kan beter 1 glas cola drinken denk ik, dan liters light. Of beter zelfs geen cola, maar zo'n label is dan misleidend - die doet de schijn wekken dat de een beter is dan de ander, terwijl het alleen minder calorieen heeft. Over toegevoegde rommel... dat is dus juist het punt, ik vind zelf kunstmatige zoetstoffen nog ergere rommel dan gewone kristalsuiker. Het een eet ik echt amper, en het ander met mate en dan zo gezond mogelijke suikers (fruit en geen snoep, zeg maar, dat vereist zelfbeheersing maar geen labels lezen ).
We kennen ze zijn bekenden uit ons dorp en echt bijster slim zijn Ze niet ze hebben vaak van die snuggere Acties opmerken ! Dus we Weten zeker dat ze wel echt dacht dat ze er mee kon zwemmen ze gaf zelf "eerlijk" toe... tenminste het klonk oprecht dat dacht dat ze er iig mee zou kunnen blijven drijven omdat ze zelfs niet weet hoe ze kan blijven drijven.