Ik heb tot nu toe persoonlijke codes ook met mn andere accounts kunnen gebruiken.. Helaas zijn die alweer n tijd geleden, dat ik ze kreeg.
Oh echt, daar had ik niet eerder aangedacht. Kreeg een tijd geleden op mijn vriend zijn account een persoonlijke kortingscode en die heb ik niet bij mijn account gebruikt, wat dus waarschijnlijk wel had gekund Jammer! Hij was maar 2 weken geldig, dus nu helaas al verlopen. Lesje voor de volgende keer
Voor zover ik weet bestaan er geen persoonlijke codes, iedere code kan door iedereen gebruikt worden. Ik kreeg ook een code in mijn mail " we hebben u al een tijdje niet gezien in onze webshop, hier heeft u een persoonlijke code voor 10 euro op uw bestelling. De code is totsnel. " achteraf bleek iedereen die te kunnen gebruiken
totsnel was idd een algemene code. De code die ik toen had gehad bestond uit cijfers en letters, geen woord dus ofzo. En daarvan twijfel ik of die meerdere keren te gebruiken is.... hoop er ooit nog een te krijgen en dan maar ff uitproberen
Ik had indd ook een code met cijfers en letters. Kon die ook met mn andere accounts gebruiken! Helaas niet meer geldig denk ik (probeer maar: JB1HE49Z). Iemand toevallig wel eentje die nog geldig is? Probeer het graag uit hihi
Heb hem geprobeerd maar stond bij dat hij niet meer geldig was Jammer zeg, nu maar de boodschappen zonder de 10 euro korting besteld. Helaas.
Wij gaan deze week toch niet bestellen en hij verloopt eind vd week. Voor de gene die geluk hebben HERH2K5AS1 5,- korting
Inderdaad mijn gedachte ook.... Iedereen heeft kunnen kennis maken met kortingscode en nu hopen dat iedereen dat gewoon blijft doen zonder korting.... Ik hoor iig in het blijf kamp Heerlijk niet meer de hele winkel door moeten met een jengelend kind Al blijf ik wel hopen op codes.... was toch leuk boodschappen doen
Nog steeds geen nieuwe code? Bummer.... Wij hadden vorige week onze eerste '' problemen '' met het ophalen. Helemaal top opgelost hoor dus absoluut geen geklaag We moesten het een uur later ophalen omdat de vrachtwagen te laat was maar ze hadden ons er niet over gebeld dus mijn man stond gewoon om 16:00 bij het pick up point. Hij weer terug naar huis en ging dus om 17.00 weer terug. Daar aangekomen bleek dat een medewerker per ongeluk een zak met gekoelde producten aan de verkeerde mensen hadden mee gegeven, die mensen hebben ze geprobeerd te bellen maar die hebben niets meer laten horen ( zo irritant ) Toen bleek dat de vrachtwagen chauffeur waarschijnlijk in zijn haast de zware producten op mijn pakken met vlees hadden gelegd dus die waren kapot gegaan. De medewerkers hebben samen met mijn man gekeken wat er in die zak zat wat met die andere mensen hadden mee gekregen en dat hebben ze direct uit de winkel gehaald, de kapotte pakken vlees ook. We hebben toen die hele zak met boodschappen gratis mee gekregen en we kregen ook nog een mooi bloemstukje mee. Ze waren zo blij dat we niet boos werden ( wij worden niet zo snel boos wat dat betreft, foutje kan gebeuren hoor we zijn allemaal mensen ) dus toen vonden ze dat we wel een bloemetje verdienen. Dus echt een dikke pluijm voor de Jumbo, ze lossen alles echt tot in de puntjes op.
Dat is zeker goed opgelost, ik maak daar ook nooit problemen van hoor het blijft mensenwerk.. Fijn dat t helemaal opgelost kon worden..
Oh das inderdaad niet fijn, maar wel super opgelost inderdaad. Ik vind de service ook echt goed, kijk altijd even de houdbaarheid na en wat heel kort is en niet uitkomt met mijn weekschema ruilen ze in de winkel altijd om. Laatst een keer vergeten na te kijken en toen zaten er 2 dingen bij die nog maar 2 dagen houdbaar waren en dat vind ik nou niet zo netjes eerlijk gezegd, dus daarover gemaild en mijn geld retour gekregen. Wel een paar keer gehad dat een aanbieding niet goed verrekend werd en de klantenservice daarover gemaild en dat is toen ook gewoon prima opgelost. Dus idd, waar mensen werken worden fouten gemaakt en dat vind ik ook helemaal prima, kan gebeuren. Maar wel fijn dat de service van de Jumbo top is en ook de dingen goed oplost!
Ik vind de service ook echt top. Kun je van veel andere winkels niet zeggen. Mijn schoonmoeder had laatst een bakje aardbeien bij de Lidl gekocht die na een dag al beschimmeld waren, ze is toen ( inclusief bon ) naar de Lidl terug gegaan maar daar werd tegen dr gezegd dat ze maar moest bewijzen dat ze daadwerkelijk dat bakje bij die Lidl had gekocht en dat ze het niet stiekem bij een andere winkel had gekocht en hoopte op die manier geld terug te kunnen krijgen. Ging bij mijn schoonmoeder niet eens om het geld of een nieuw bakje maar meer als tip dat ze er rekening mee moesten houden dat het snel beschimmelde. Nou dat vonden ze maar vreemd en ze zagen het als aanval. Mijn schoonmoeder was gelijk klaar met die winkel en is nu ook overgestapt naar de Jumbo