televisie en internetprovider

Discussie in 'De lounge' gestart door Young Flower, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Hallo Allemaal, Welke provider hebben jullie thuis voor jullie internet en tv. En hoe tevreden zijn jullie?

    Wij gaan samenwonen. Ik hebTele2, maar ben niet tevreden want mijn tv beeld blijft veel hangen en tele2 doet er niets aan. Mijn vriend heeft Ziggo. Op zich zijn we daar wel tevreden over, maar niet over het feit dat ze de laatste tijd meerdere malen zomaar het aboo geld omhoog gooien:$

    Dus ik dacht ik ga eens verder kijken. Ik zit zelf een beetje richting Telfort te denken. maar weet niet zo goed of dit wel een goede optie is. Op internet staan zulke wisselende verhalen hierover.
     
  2. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    Wij hebben telfort. In het begin wat telefoon storingen maar nu al jaren bijna niets aan de hand.

    De terugkijkfunctie, opnamemogelijkheid zodat je meerdere programma's tegelijk kan opnemen vind ik erg fijn.
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hadden altijd UPC en waren daar tevreden over, dit is helaas overgenomen door Ziggo. Zolang je niet in contact hoeft te komen met de klantenservice is het best te doen maar verwacht absoluut geen service als je ze nodig hebt bij een storing of iets dergelijks want dan zijn ze er niet. Ze beloven je ook vaak dingen die ze niet na komen.

    Omdat ik een oude UPC klant ben krijg ik niet de volledige service die een nieuwe Ziggo klant wel zou krijgen. De reden die ze hier voor geven is omdat ik een oud UPC klant ben * rolleyes * ... Dit geeft een beetje weer hoe hun denkwijze is.

    Dus nogmaals, zolang alles gewoon werkt is het goed ;)
     
  4. Ansji

    Ansji Niet meer actief

    Ik lees even mee, wij zijn ziggo ook een beetje beu.
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Hier ziggo en werkelijk waar, nooit grote problemen. en de kleine problemen die er af en toe geweest zijn zijn altijd prima opgelost. geen internet? volgende dag ligt er al een nieuw modem klaar.

    mijn ouders en zusje hebben ook ziggo, nooit problemen.

    ik vorig jaar over gestapt op telfort. het zou zo goed en goedkoop zijn. echt, 1 en al ellende gehad. zenders die wegvielen, vertraging, boven geen beeld met dat draadloze gedoe dus op den duur had ik alsnog kabels naar boven liggen.

    en als je ze belden dan keken ze of het signaal bij hun goed was, zo ja dan lag het aan iets in je huis. heel gedoe geweest. ze bleven beweren dat ik het vast verkeerd aan gesloten was. nou, elke idioot kan dat aansluiten, heb het altijd zelf aan gesloten en mijn zwager die in de ict zit heeft het nog na gekeken. maar nee, het lag aan instellingen, manier van aanleggen, bekabeling enz. nou ja, bekabeling deed het bij ziggo prima maar nu had ik ineens andre bekabeling nodig. moest foto's doorsturen van de KPN aansluiting. zou draadjes los moeten knippen en weet ik veel wat. met een boete van KPN tot gevolg. tot op een gegeven moment bleek dat er buiten in zo'n kpn kast een knop of zo niet goed zat. zekering.
    probleem zat daar dus.
    maar ho maar dat je er iets voor terug kreeg voor de weken dat je zonder zat....
    en tv boven heeft nooit gewerkt.

    mijn ouders hebben een andere provider gehad. tele 2 volgens mij. was ook 1 en al ellende. modem viel elke uur een paar keer uit. bellen met de helpdesk was 1 grote ellende. lag ook aan de aansluiting. pipo's aan de telefoon die vroegen of ik de box even wilde resetten terwijl ik aan de telefoon bleef hangen. ja dombo, dan wordt de verbinding toch verbroken?;) ja hoor, en vervolgens mag je opnieuw bellen en krijg je weeeeeer een andere pipo die het hele riedeltje weer vanaf voren af aan wil door gaan nemen. toen die ook over een zachte reset begon heb ik hem even heeel duidelijk gemaakt dat ik dat ding zo een harde reset ging geven. " maar mevrouw, wat is dat"? ik:"nou meneer, dat betekend dat ik hem van 3 hoog naar beneden knal. DAT is een harde reset.":) nou mw, dat mag niet hoor. het is ons eigendom...." de volgende dag had ik een nieuwe in huis. wat overigings na 3 weken ook zwaar prut was. maar goed. die zijn dus ook weer terug naar ziggo.
     
  6. Mamakuh85

    Mamakuh85 Actief lid

    11 jan 2013
    474
    0
    0
    Wij zijn 3 jaar geleden van ziggo naar kpn gegaan dat was de beste keus ooit.. Nooit geen storingen zoals bij ziggo en altijd hele goede service
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik ben ooit in Hoogeveen begonnen met xs4all. Beviel perfect.

    Toen.verhuisd naar Steenwijk en overgestapt naar telfort. Een en al drama. Of nouja eerst was het goed. Maar het werd steeds slechter. Volgens hun lag dat eraan dat er steeds meer verbindingen bij kwamen. En dat zal, maar dat is niet mijn probleem als klant.

    Sinds vandaag eindelijk weg daar en naar ziggo. Hij is duur i know maar WiFi werkt gewoon perfect en snel! tv doet het. Echt wat een verademing!

    Dus ja, ik zou gaan voor kwaliteit ipv goedkoop.
     
  8. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier hebben we sinds een jaar of 3 Telfort. En dat bevalt echt super. Nooit problemen, en als er eens iets is is de klantenservice makkelijk en snel bereikbaar.
     
  9. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hier al jaren Telfort. Bevalt prima! De klantenservice is ook altijd perfect.
     
  10. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Mijn tip is om mensen in de buurt te vragen welke provider zij hebben en hoe dat bevalt. Dat Telfort in deze regio goed loopt hoeft natuurlijk niks te zeggen over een andere regio
     
  11. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    @TS: Heb je trouwens gekeken of het uberhaubt mogelijk is om over te stappen naar een andere provider? Wij wonen bijvoorbeeld in een gebied waar alleen kabels van UPC/Ziggo liggen, het is dus voor ons niet mogelijk om naar een andere provider te gaan omdat de hoofdcentrales te ver weg liggen. Wij zitten dus vast aan de Ziggo :(
     
  12. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Idd, hier ook alleen ziggo mogelijk. Gelukkig zijn we daar wel heel tevreden over.
     
  13. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Wij hebben Ziggo en zijn helemaal tevreden. Vorig jaar verhuisd en daar hebben we niets van gemerkt. Alles deed het gelijk weer en goed ook.
     
  14. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ziggo en ik wil ook overstappen... Weet nog niet waarheen.
     
  15. Ssaarr

    Ssaarr Fanatiek lid

    18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    KPN! Echt een topservice. Hiervoor upc maar dat was echt bagger, altijd storingen uren in de wachtrij om iemand te spreken
     
  16. Soulfood

    Soulfood Niet meer actief

    Al 10 jaar KPN. Nooit gezeur en die ene keer alles met een topservice opgelost.
     
  17. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    ik kan kiezen uit xs4all, tele2, kpn, ziggo, online en telfort

    Probleem met ziggo is dat als ik mijn laptop aanzet ziggo eruit knalt. probleem is niet te vinden. dus ik wil eigenlijk niet zo graag naar ziggo
     
  18. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Hier al 10 jaar KPN en nooit problemen. Hadden eers alleen internet + bellen en sinds dit voorjaar ook televisie erbij. Nog steeds dik tevreden.
     
  19. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook KPN en tevreden. Als er al eens iets is lossen ze het netjes en snel op.
     
  20. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Helaas hier ook negatieve ervaringen met Telfort. Vooral met opnemen/verwijderen van opnames (lukt vaak gewoon niet :(). Internet heeft lang moeilijk gedaan maar nu gaat het alweer een tijdje probleemloos.

    De tip om eens rond te vragen in de buurt vind ik wel een goeie. Misschien werkt Telfort bij jou wel heel goed?
     

Deel Deze Pagina