1200 stond er in het Ad. Vraag me af hoeveel bedjes er besteld waren. Trouwens ik heb nog geen mail van LeenBakker ontvangen of een terugstorting
Ruim 4000 staat op nos Snap de gang naar de rechter wel; Jurist Chizki Loonstein van Aliter Melius zegt dat de klanten niet hadden kunnen vermoeden dat het om een technische fout ging. "Het bedrijf staat bekend als een echte prijsvechter." "Bovendien vermoed ik dat er sprake is van enige opzet bij Leen Bakker", zei hij. "Het bedrijf wilde klanten naar de website lokken. Als het echt om een fout ging, had Leen Bakker dat wel eerder gemerkt."
volgens mij doet deze advocaat het voor no cure/no pay. Dan betalen ze dus alleen een fee als ze de zaak winnen. Of in sommige gevallen doet een advocaat het gratis, alleen voor de publiciteit. Ik blijf het belachelijk vinden om hiervan een zaak te maken. pfff, sneue mensen zijn er hoor
Wij zijn blij. We hadden niet zo'n bedje besteld. (Wel geprobeerd, maar toen was de prijs al aangepast. Ivm scheiding was het leuk geweest als de kids toch beiden een nieuw leuk bed zouden krijgen ipv tweedehands simpele gekregen bedden, dus ja dan is zo'n koopje een leuke kans.) Nu toch door de korting van 40% via de code hier een leuke bed/kledingkast/bureau/hut in een voor m'n dochter. Zoontje mag het doen met een tweedehands, maar die is toch pas 3 dus heeft er nog niks over te zeggen. Helemaal blij die kleine grote meid
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik een zaak wil maken als louche advocaat. Maar is natuurlijk de grootste onzin.... sorry hoor.... Zo'n bed leveren voor dat bedrag kan gewoon niet. Hout, matras, lattenbodem, textiel..... En mensen naar de website lokken? Het is vooral zo groot geworden door social media. Dat hebben ze niet eens zelf gedaan. Kan me hier best boos om maken deze rechtszaak. Mensen die menen allerlei rechten te hebben terwijl iedereen ziet dat dit niet klopt (zie alle reacties hier van mensen die al wisten dat het te goedkoop was). Ondertussen wordt het bedrijf straks kapot gemaakt en raken allerlei mensen hun baan kwaad. Maar ja, ik had gewoon 'recht' op mijn bed voor 24 euro. En waarom? Omdat er op de website een keer een fout wordt gemaakt.
Ik vind het idioot welke stappen mensen nu ondernemen vanwege deze bedden. Bij het bestellen had iedereen er redelijkerwijs vanuit kunnen gaan dat de prijs niet klopt. Krijg je het bed toch voor de uitzonderlijke prijs dan heb je geluk, krijg je het niet dan was het leuk om te proberen.
Oh oh niet te geloven weer.. Dat je het probeert kan ik me helemaal voorstellen, dat je het jammer vindt dat het niet doorgaat ook (al was het te verwachten), maar denk dan gewoon 'jammer maar helaas' i.p.v. dit soort rarigheid..
Wat asociaal! Heel triest... Zijn zeker ook precies die mensen die niet eens kinderen hebben, maar winst willen maken via marktplaats. Bah. Is er trouwens al een Facebook groep 'gedupeerden van de hoogslapers van leenbakker'?
Spot on deze column: https://vrouw.nl/artikel/opinie/46247/leen-bakker-zei-sorry-waar-halen-gedupeerden-de-tijd-vandaan Vooral de laatste zin : En ja, ik snap dat het vervelend is voor iemand die krap bij kas zit en een nieuw bed niet kan betalen. Heel vervelend dat de deal niet doorging. Maar ook voor deze mensen geldt dat zij ook heus wel snappen dat dit een deal was die te mooi was om waar te zijn. Ik hoop oprecht dat deze mensen snel een tof bedje voor een paar tientjes via Marktplaats kunnen kopen. En tegen alle andere gedupeerden wil ik zeggen: ga wat leuks doen, geef die 24 euro uit aan wat ijsjes of ander zoets, misschien worden jullie daar wat minder zuur van.
Beschamend. Echt verloedering van de maatschappij met deze houden van ' ergens recht op hebben'. Wat moet er wel niet van dit soort zeur lui terecht komen als het echt tegen zit in het leven? Van mij mogen ze door het bed zakken, adios!
Persoonlijk denk ik als er niet zo'n mega run op was geweest, ze misschien nog wel geleverd hadden. Maar nu dat er 1000den bedden zijn en er een heel aantal zijn die ze echt voor de doorverkoop hadden ze er wel vanaf hebben gezien.
Ik had er ook 2 besteld, wist niet echt of het nou een fout was of echt een prijsstunt, omdat er meerdere bedden tussen 83% en 92% waren. Dus voor m'n 2 jongste kids had ik ze besteld, oudste niet die is bijna 8 + dat hij een hoogslaper heeft. Helaas gaat het feest niet door, maar die stappen die mensen ondernemen vind ik persoonlijk idioot.. En ook de mensen die 10 tallen kochten om vervolgens winst te draaien.
Leen Bakker bood de 3000 mensen een korting van 40% aan op hun volgende aankoop als teken van sorry. Dit vind ik meer dan redelijk. Dat er dan mensen zijn die menselijke fouten niet kunnen erkennen en er een zaak van maken? Triest en zielig. Hebben zij nooit een typfout gemaakt, hebben zij nooit ergens sorry voor moeten zeggen? Leen Bakker maakt een fout en zet het recht. Respect. En dan is het aan de rest Van de mensen die iets bestelden wat te mooi was om waar te zijn, om je 'verlies' te accepteren.