Onze zoon speelt Roblox en in het verleden heeft hij een keer voor een paar euro aan Robux gekocht. Via de creditcard. Nu had hij van opa 10 euro gekregen en hij wilde dolgraag weer eens Robux kopen. Maar op de ipad lukte het om de één of andere reden niet. Ik heb de app dus op mijn telefoon gezet, ingelogd en ze op die manier gekocht. Het is via ideal afgeschreven, een uur geleden, maar er is nog geen Robux bijgeschreven (geld in de game) Iemand enig idee, kan dit langer duren? En als het niet komt... Kan je dit geld terugvorderen? Gaat maar om een 10tje, maar het gaat om het idee he Iemand hier ervaring mee, of moeten we gewoon geduld hebben.
Normaal gesproken wanneer je in-apps aankopen doet staat het er meteen bij. Ik heb laatst ook wat in roblox voor mijn zoon gekocht, wel op het apparaat waarop hij het speelt. Toen stond het er meteen bij. Staat het er wel bij wanneer je inlogt op je telefoon of alleen op de ipad niet? Anders via de mail contact opnemen.
Staat er normaal gelijk bij. Ik zou ook even kijken of het op jouw telefoon het wel bijgeschreven is.
Bedankt voor de reacties, dan is er vast iets misgegaan. Zowel op telefoon als ipad staat het niet bijgeschreven. Beiden al het spel uit en ingelogd en ook de apparaten zelf uit en ingelogd. Inmiddels berichtje gestuurd, erg gek zeg... Vorige keer ging het gewoon goed
Ik heb al wel een reactie van roblox terug betalingsbewijs doorgemaild, dus hopelijk komt het alsnog goed.
Via Ideal duurt het altijd wat langer is mijn ervaring met aankopen in playstore. Daarom doe ik voortaan al mijn betalingen met de creditcard. Staat het er al op?
Ik gok dat je de iTunes Store bedoelt? Je kunt met een iPad niet in de PlayStore kopen. verder kun je met een iPad ook geen rechtstreekse aankopen doen via iDeal. IDeal kan alleen gebruikt worden om het saldo op je account mee te verhogen. je moet dus eerst geld op je account zetten en daarmee een aankoop doen in het spel. Verder is het belangrijk dat je mogelijk tweemaal wordt gevraagd om te verifiëren. (Via Touch ID of Face ID) dit artikel is handig om te gebruiken. https://support.apple.com/nl-nl/HT208687 Als het mislukt wordt het binnen 2 dagen teruggeboekt.
Normaal doen we dat altijd via de ipad zelf met de creditcard, maar het betaalscherm kwam niet tevoorschijn Ik heb een Huawei telefoon, heb het spel gedownload, account geopend en het toen afgerekend met ideal. Staat er nog steeds niet op..