Zelf een route lopen met de app vreet idd minder batterij dan wanneer je een route op aanwijzing van de app loopt.
@NiekeKris Nou als je de route tegen de route in loopt blijft de app maar zeggen keer terug naar de route vermoed ik. Tenminste, dat gebeurde gisteren bij ons. Op de terugweg was er een punt waarop de aanwijzing heel onduidelijk was. Wij liepen goed dachten we, maar er bleef maar "keer terug naar de route" in beeld staan (bovenin). Toen zijn we een stukje teruggelopen naar dat punt en maar de andere straat in gelopen omdat we dachten dan moet het die wel zijn, afgaande op de kaart. Maar nee hoor.. de app was de kluts helemaal kwijt. We waren bekend in de omgeving waar we liepen dus hebben zelf maar een route naar huis verzonnen, en liepen op een gegeven moment ook weer op de goede route. Maar omdat we dus een kilometer ofzo wat alternatieve straten hebben gelopen bleef de app zelfs toen we weer bij ons startpunt (en dus eindpunt) waren aangeven dat we terug moesten naar dat punt waar we een stukje fout zijn gelopen. De kms heeft de app overigens wel gewoon geteld.. maar beetje stom vond ik het wel. De app werkt dus niet zoals een Tomtom die de route gewoon even bijstelt en verder gaat met aanwijzingen geven. Oja, en de app verbruikte inderdaad veel meer batterij t.o.v. het lopen van een eigen route.
Dat weet ik, maar dat was de vraag niet. Mijn jongste dochter loopt met de telefoon en kijkt hoe we moeten lopen ed. Bij het eerste kruispunt vroeg ik haar of we rechtdoor of rechtsaf moesten en toen we eenmaal de kant op liepen die ze zei dat we moesten vroeg ik of we de goede kant op liepen (we zijn al eerder een route 'andersom' gelopen, alleen was dat een 'tussendoor loopje' van 2,5 km, dus niet boeiend), zij zei 'ja', maar meer dan 500 meter later bleek het toch 'nee' te zijn. Ik had toen geen zin meer om weer terug te lopen ed. Hij heeft de kilometers inderdaad wel geteld. We gokken het er maar op.
Hij telt de kms gewoon, dat was ook mijn ervaring. Zou niet weten waarom het niet zou tellen. Het is geen "loop de goede route" evenement maar een "loop een x aantal kms" tenslotte edit: in een normale editie zou je natuurlijk stempels moeten halen en ook min of meer de juiste route moeten lopen anders mis je de controleposten maar niks is normaal dit jaar dus vandaar bovenstaande opmerking
Wij hebben nu 2x een route gelopen. Je kunt uit 3 routes kiezen, maar de route die we de 1e keer hadden gelopen, zat er de 2e keer ook weer bij. Wij hadden verwacht dat de reeds gelopen route vervangen zou zijn door een nieuwe. Hoe ging dat bij degenen die al 4x hebben gelopen?
Wij hebben gisteren de vierde en laatste dag gelopen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de medaille in de brievenbus ligt. @nijn37 geen ervaring, sorry. Wij hebben maar 1x een route van de app gevolgd. Vonden de route waardeloos, door een industrieterrein en langs grote, drukke wegen. De helft van de route was er niet eens een voetpad Dus de andere drie dagen hebben we zelf een route gelopen door het bos (gekleurde paaltjes volgen). Áls de app je de vierde keer alleen laat kiezen uit de drie routes die je al gelopen hebt en je weet zelf geen leuke route zou je misschien een ander startpunt kunnen overwegen. Dan krijg je vanzelf andere routes
Ik zag op social media van de lokale avond4daagse dat ze binnenkort de medailles ontvangen vanuit de landelijke organisatie en dat ze dan binnen 7 dagen bij de deelnemers moeten zijn.
Ik kreeg gister een paar uur na het lopen van de vierde afstand een mail vanuit de organisatie hier in de buurt, dat we al klaar waren voor zij überhaupt iets hadden kunnen communiceren, maar dat we de medailles vanaf woensdag op kunnen halen bij een winkel (enigszins ) in de buurt. Hier prima geregeld dus!
Gisteren zitten stoeien met de app, want ik had me begin van de maand even snel geregistreerd, maar kon echt niet meer op mijn wachtwoord komen... De link om vanuit de app een nieuw wachtwoord werkt niet, die hebben we op 3 verschillende telefoons en via verschillende browsers geprobeerd. Uiteindelijk lukte het wel toen we via de eRoutes.nl website een nieuw wachtwoord aanvroegen. We hebben uiteindelijk wel kunnen lopen, maar eigenlijk verkeerde afstand, want man en ik wisselen de 5km en 10km af om dat alleen de oudste 10km loopt, de andere 2 lopen 5km. Weet iemand of je dit nog kunt wijzigen/door moet geven/of dat het helemaal niet uitmaakt, zolang je maar 4x per account loopt?
Oei dat weet ik niet. Wij hebben hetzelfde probleem als we gaan lopen, dus ik heb ze gemaild. We kunnen tegelijkertijd inloggen op hetzelfde account en verschillende routes lopen. Maar anders mail je ze even, ze doen echt niet zo moeilijk. De insteek is vooral dat mensen in beweging komen!
Ja, dankje dat gaan we ook maar doen. Het heeft ons niet tegengehouden om te gaan lopen. Wel jammer dat de app niet heel goed is. Mijn man loopt nu, ergens langs een vaart, en de brug die ze moeten nemen bestaat helemaal niet... Die lopen straks 15km ipv 10...
Gisteravond de laatste avond gelopen ( 2 verschillende accounts ivm 3 kinderen en 2 verschillende afstanden) en zojuist al een enveloppe in de bus met de 3 medailles en certificaten! Supersnel dus. Kinderen zullen blij zijn vanavond
Wij hebben nog niet gelopen (geen tijd, niet lekker, druk met voetbal, doen we in de vakantie wel..) maar ontvingen vandaag wel alvast de medailles