Dames, zojuist heb ik een pakket gehad van zara, zitten er op 2 producten gewoon nog van die magnetische beveiligingslabels. Hebben jullie dit weleens gehad? Kan ik met de online bon naar de winkel en dit eraf laten halen? Best wel vreemd!
Ja ik heb dat eens bij een andere winkel gehad. Ik heb de winkel gebeld, uitgelegd en in overleg met hen het volgende gedaan. Ik heb mijn dochter meegenomen naar de stad (betreffende winkel zit hier niet), haar buiten laten staan bij een andere winkel met het kledingstuk. Verhaal uitgelegd en gevraagd of zij het konden verwijderen. Ik had de bestelbon bij en gezegd dat zij de winkel mochten bellen moesten ze twijfelen aan mijn verhaal.
mailtje sturen naar de klantenservice en dan kan je daarmee naar de winkel, best vervelend, daarvoor koop je het niet online. Misschien kan een kledingwinkel vlakbij het trouwens ook voor je doen, als je die email meeneemt, veelal is het eenzelfde soort magneetsysteem. Maar dat scheelt dan allicht weer een trip naar een winkel in een groot centrum vs de winkel op de hoek.
Ik heb het ook weleens gehad bij een broek die ik een paar weken eerder in een andere provincie had gekocht. Mijn man is nogal handig en er staan heel veel filmpjes op internet hoe je die dingen moet verwijderen. Het ging in 1x goed
Met de bestelbon en het artikel kun je gewoon naar de winkel. Bij mijn vader bleek het beveiligingslabel nog midden achterop zijn colbert te zitten toen ik trouwde. Kwam hij achter toen hij om ging kleden. Hij met de overbuurman naar de winkel, totaal de bon vergeten, die hebben we uiteindelijk door geappt. Maar was wel een dingetje, alsof je nog niet genoeg stress hebt op de trouwdag de fotograaf heeft er dan ook een foto van gemaakt ter herinnering. En van de winkel kregen we nadien nog een mooie bos bloemen en een cadeaukaart. Ze hadden diezelfde week overigens ook iemand gehad die dus daadwerkelijk een pak gejat had en met een vergelijkbaar verhaal dat label kwam laten verwijderen, vandaar dat eerst de bon moest worden laten zien. We horen het nog steeds als we daar kleding kopen, het is nu 3 jaar later
Ik zou de klantenservice even bellen of mailen hoe je dit op moet lossen. Grote kans dat je dan nog een tegoedbon krijgt ook Ik heb het vorig jaar op vakantie in Italië gehad. Zoon had bij CK wat winterkleding gekocht. Dat is daar de tasjes niet uitgeweest ivm het weer. Thuis wilde ik alles wassen, zaten aan 2 truien nog die tags. Ik had geen bon meer. Ben naar een kledingwinkel in NL waar ik veel kom gegaan heb het uitgelegd en daar hebben ze ze voor me verwijderd.
Stap 1 zou een email zijn en als ze het zo niet op kunnen lossen dan zou nik een winkel bellen. Laatst toevallig iemand die de Hema in kwam met dit verhaal alleen dan van een andere winkelketen. Klonk erg raar. Ze konden hem niet helpen omdat het een ander systeem zou zijn.
Ik heb dit ook wel eens gehad. De meeste tags zijn volgens wel redelijk makkelijk zelf los te halen (hadden wij toen ook zelf gedaan)sommige zou ik niet aan beginnen. Maar zou zeker eerst even contact opnemen.
Vandaag was de zara weer bereikbaar, dus ik heb maar gebeld. En ze hebben een notitie gemaakt bij het bestelnummer. En ik kan ze bij de winkel laten ontdoen van die tags. Met het bonnetje. Dus dat moeten we dan maar gaan doen.
Misschien ben ik wel heel moeilijk maar dat zou ik dus niet accepteren. Je koopt iets online zodat je niet naar de winkel hoeft en dan moet je daar alsnog heen vanwege hun fout? Ik had ze met een beter voorstel laten komen. Minimaal een tegemoetkoming voor het ongemak.
Kan je de kleding niet retourneren en opnieuw bestellen of dit regelen met de klantenservice. Ik zou namelijk geen zin hebben om na een online bestelling door een fout van een winkel uit te moeten rukken naar de stad.
Volgens mij zit dat gewoon met een magneetsluiting. Ik weet niet of je een magneet in huis hebt, dan kan je dat altijd proberen. Tenzij het er een is met verf, dan zou ik me er niet aan wagen
Moet je wel zeker weten dat het er geen is waar vloeistof in zit. Anders zijn je items naar de knoppen.