Ik negeer dit soort berichten. Ik heb er nu nieuwe slippers opstaan, 8 euro en heb al 20 berichten gekregen met 5,-. Ik zet mijn prijs laag in maar leer hier wel uit dat ik het voortaan hoger ga zetten om op die7,5/ 8,- uit te komen. Super vervelend al die berichten..
Heeft er al eens iemand gehad, dat een koper het pakket niet ophaalde bij het servicepunt? Kreeg je het item weer terug en de koper haar geld, of is het anders gegaan?
Ja dit heb ik een keer gehad. Het pakket komt dan weer terug naar jou, en de koper krijgt zijn geld terug. Jij ontvangt geen geld, enkel het pakket weer terug. Ik vond het echt enorm irritant; al die moeite gedaan voor niks (inpakken, uitprinten, wegbrengen). Vond het echt ronduit asociaal dat het niet opgehaald werd.
Heb je de koper ook nog een review gegeven? Nou idd het is best wel asociaal. Wat betreft moet vinted eigenlijk het beleid voeren, niet ophalen, is het geld en het pakket terug naar de verkoper. En zou wel handig zijn, als de ander ook op de claim kan reageren. Ik heb het nu, koper heeft een claim ingediend, dat ze niks heeft ontvangen en pakket is weer onderweg naar mij toe.
Heb ik wel is gehad. Maar toen wel gewoon geld ontvangen! Koper heeft toen ook nergens meer op gereageerd.
Jah meteen ook echt minimale wat kan bieden ze er voor. Zie wel bij hun de prijzen minder hoog zijn in frankrijk
Nee volgens mij kon dat toen niet omdat de transactie niet was afgerond. Vond het echt super onbevredigend. Ben het helemaal met je eens, als je niet eens de moeite neemt om het op te halen dan zouden de kosten ook voor hen mogen zijn.
Ik heb vanmiddag voor het eerst wat kleding op vinted gezet. Nu heeft er iemand gereagerdie spullen wil kopen. Alleen staat er dat ik dan €5,25 zou krijgen terwijl als ik de artikelen op tel ik op €10,50 kom. Hoe komt het dat ik maar de helft krijg? Gaat dat naar vinted?
Heb het even nagekeken en dat stond inderdaad aan. Jammer! Vind 50% best veel, maar goed kunnen we van leren. Bedankt voor het reageren!
Ja dit had ik ook de eerste keer. Stom eigenlijk dat dit automatisch staat aangevinkt.. 50% is indd veel!
Hoe lang kan een claim duren? De koper heeft 1,5 week geleden een claim ingediend. Vinted zou er binnen 48 uur op reageren maar nog steeds niks gehoord. Ik kan helemaal niet reageren op de claim
ja ik super vervelend en kreeg ook geen contact meer met de koper. Ik kreeg dus het pakketje terug gestuurd en volgens Vinted had zij haar geld ook terug.
Ik heb het pakket ook nog niet retour, sinds 1 september is de link niet meer bij gewerkt. Ik heb het vermoeden dat Vinted dat aan het afwachten is. Zou de koper nog wel kunnen reageren op de claim?
Ik moet nog de kleding van dochter maat 98 / 104 verkopen. Zijn toch gauw 3-4 tassen vol. Alles los is veel werk vind ik. Strijken ga ik al helemaal niet aan beginnen. Ik zat te denken om pakketjes per soort te doen: shirts, broeken, truien etc te doen. Of hebben jullie nog tips? Ik ga het denk ook op de plaatselijke fb groep zetten, maar dan per tas een maat en seizoen vermelding erbij. En dan 1 prijs. Of dat ze mogen komen neuzen. Ik hoop eens wat verkocht te geraken.