Problemen Ziggo.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammie88, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

    Heb jullie hulp nodig, we zijn ten einde raad...
    Met de overstap van @thome naar Ziggo is Ziggo onze betalingen kwijt
    geraakt en dreigen ze nu met een deurwaarder.

    Keer op keer hebben we zowel aangetekend als met de reguliere post
    brieven en kopies van afschriften toegestuurd.
    Maar ze blijven volhouden niks te hebben ontvangen desondanks wij
    een bevestiging hebben van ontvangst.

    Vorige maand hadden we een bevestiging gehad dat alles afgehandeld was, maar die
    brief zijn we nu kwijt.

    En nu beginnen ze dus weer...
    Het gaat hier om een bedrag van 47,70 van 3 maanden tv juli/aug/sept 2008.

    We hebben tientallen keren telefonisch contact gehad maar niks doen ze!

    Dit maakt ons zo kapot, het brengt zoveel stress mee, geld om alles te regelen en nog gebeurd er niks.

    Wat nu te doen?
     
  2. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ik weet niet of jullie rechtsbijstand hebben? zou die dan inschakelen als ik jullie was.
    Heb wel vaker gehoord dat ziggo zijn zaakjes niet goed op een rij heeft en dat het daar allemaal bij elkaar langs gaat.
    Kijk anders eens op de site van radar of kassa, daar is Ziggo ook een aantal keren al aan bod geweest, zij moeten misschien ook weten wat je kan doen.

    Succes!
     
  3. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Maak je niet teveel zorgen hoor als jij alle betalingsbewijzen hebt dan zit het echt wel goed, wat je nog 1 malig kan doen is per fax deze bewijzen op sturen en dan zorgen dat je een ontvangstbevestiging hebt van de fax. Eventueel zou je het ook nog 1x per aangetekende post kunnen versturen en dat bewijs ook bewaren.

    Dan heb jij gedaan wat je kon.

    Mocht de deurwaarder of incassobureau ingeschakeld worden kan jij heel makkelijk laten zien dat je wel betaald hebt en dat je hier ook bewijs van hebt.
    De deurwaarder/incassobureau zal dit van jou willen hebben en dan zullen zij terug spelen naar Ziggo dat jij gewoon netjes je afspraken na bent gekomen.

    Wij hebben exact hetzelfde gehad maar dan met VGZ met de vraag of ik even 1500 euro wilde gaan betalen want ze zouden 10 maanden geen premie hebben ontvangen, ja daggg ik weet dat het er elke maand netjes van af gaat. Vervolgens 10x met hun aan de tel gezeten, alles gefaxed, gemaild, per aangetekende post etc toch schakelde ze een incasso bureau in..Op het moment dat we die brief ontvingen hun meteen gebeld alles uitgelegd zelfde dag nog het bewijs gefaxt naar incassobureau en 2 dagen later werdt ik gebeld door het incassobureau dat alles goed was en dat het een fout was van VGZ (jaaa dhuuu, dat wist ik al ;)). Ik heb toen wel gevraagd dat ik zowel van het incassobureau als van VGZ een brief wilde waarin bevestigd werdt dat alles betaald was en er geen openstaande "schuld" was.

    Ik zou me er dus echt niet te druk om maken want jij staat gewoon in je goed recht!

    En inderdaad mocht je je dr echt niet lekker bij voelen en je hebt bijv. een DAS verzekering dan kan je hun inschakelen en dan zullen zij het voor je afhandelen.
     
  4. Pruts27

    Pruts27 Fanatiek lid

    6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Niets meer doen. Laat de deurwaarder/incassobureau maar een brief sturen en laat hun bemiddelen tussen jouw en Ziggo. Meestal is het na het overleggen van het betalingsbewijs afgehandeld. Een incassobureau heeft dan toch zijn zaakjes meer op de rit dan zo'n grote onderneming met 10 afdelingen (moet immers leven van de provisie die ze opstrijken ;) ).
     
  5. Moesje1

    Moesje1 Niet meer actief

    je moet naar ziggo bellen, als je eindelijk op de juiste afdeling zit vraag je met wie je spreekt (naam), en dan zeg je dat je het meteen gaat faxen.. bel je 5 minuten na het faxen weer.. en vraag je weer naar diegene.. en dan vraag je of ze het heeft en ook een keer wilt afhandelen! en anders gewoon naar deurwaarder laten gaan.. dan naar hun het betalingsbewijs sturen
     
  6. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Je kan het ook mailen dan hebben ze het zeker weten!!! wel naar de goede afdeling in het onderwerp...... urgent

    je kan ook bellen naar de juiste afdeling naar de naam van de persoon vragen en dan scannen en mailen!! ze hebben het zeker weten je kan het ook nog faxen en nog een keer per aangetekende post verzenden ze kunnen er nu echt niet meer omheen!!!!

    Wat een hufters zeg pff
     
  7. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    dit lijkt ons verhaal wel, ook wij hebben diverse keren contact gehad via telefoon, mail en post, maar niets helpt.
    Elke keer weer brieven dat we moeten betalen!!!
    Nu ook al brief gehad van incassobureau.
     
  8. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hallo.

    Wat jij het beste kan doen in mijn ogen is naar de geschillencommissie stappen.
    Een collega van mij had namelijk ook problemen met Ziggo en heeft dit toen gedaan.

    Dan weet je zeker dat het goed wordt opgelost.

    Je betaald 1x 50euro als klachtengeld, maar meestal krijg je dit weer van je provider.

    De geschillencommissie gaat de provider doorgeven dat je een klacht hebt en meestal zoeken ze uit waarom en gaan dan zoveel mogelijk hun best doen om het vooral niet tot een zitting te laten komen.

    Website: www.geschillencommissie.nl

    Verder raad ik je aan om al je gelogde gesprekken en klachten op te vragen bij Ziggo en deze kun je dan eventueel nakijken en als je verder gaat meenemen als bewijs.

    Succes.

    Liefs Marieke
     

Deel Deze Pagina