neckermann

Discussie in 'De lounge' gestart door Meliske, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    idd renate bij wehkamp hier ook geen problemen, tenminste tot nu toe :rolleyes:
     
  2.  
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb 4 jaar geleden een eethoek besteld, die zou binnen 2 weken geleverd worden, het werden 5 maanden.

    Bij Wehkamp idd nog nooit problemen gehad.
     
  4. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Er is bij mij nooit iets mis gegaan met de bestellingen, maar dat lastig vallen erna... Tjongejonge, ze bleven maar bellen met allerlei 'leuke' aanbiedingen (Wehkamp overigens ook hoor!).
    Ik geloof dat het iedere week wel raak was en mijn laatste bestelling is ruim een jaar geleden.
    Een paar weken geleden was ik het zo zat dat ik door de telefoon gezegd heb dat ik hun aanbieding niet wilde, nu niet en nooit. En dat ze me niet meer moesten bellen.
    ...ze gingen me uit het systeem halen...

    Tot nu toe niks meer van ze gehoord!

    (Had ik maar een spamfilter op mijn telefoon)
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh was dat voor of nadat je het goed gemaakt had met je vriend :p
     
  6. missyb

    missyb Niet meer actief

    Nee maar bij veel rekeningen die je moet betalen sturen ze ja naar een paar herinderingen sneller een deurwaarde op je af.
    Neckerman doet dat niet die vraagt bijv. 5 euro per maand.
    maar dit is natuurlijk alleen als je het op afbetaling doet en dus niet ineen keer betaald!
     
  7. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha ervoor, dus toen was ik al pissig en dan dat van neckermann erbij... geloof dat die mail misschien iets te was, maja :(
    moeten ze ook maar hun afspraken na komen
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  9. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nee hoor, kijk mijn eerdere berichtje maar op pagina 1.
     
  10. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Toen ik net verhuisde naar mijn flatje in Amstelveen maakte ik mijn postbus open en daar lag een pakketje in van de Neckermann met daarin een beha (waarschijnlijk door de vorige bewoonster nog besteld).

    Nou moest ik dat afschuwelijke ding echt niet hebben, dus ik heb het pakketje terug gestuurd met daarbij een brief dat ik niet weet waar de vorige bewoonster naartoe was verhuisd en dat ik het daarom terugstuurde.

    Kreeg ik een paar weken later allemaal aanmaningen die ik netjes terug stuurde met de mededeling dat ik dat ding allang terug gestuurd had en dat die bestelling door de vorige bewoonster besteld was.

    Staat er een aantal weken later opeens een deurwaarder voor de deur die van mij eiste dat IK zou betalen ! Ja ammehoela dus he ! Gelukkig was ik zo slim geweest om kopieen van alle brieven te bewaren en die heb ik aan die vent meegegeven en daarna heb ik nooit meer wat van die eikels gehoord....
     
  11. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mamavanamber, leuke he deurwaarders :)
    Zo hebben onze vorige bewoners (we wonen hier ruim een jaar) van alles via internet besteld. We hebben in het begin de ene deurwaarder na de andere gehad, en nu af en toe nog steeds :rolleyes:
    Ook komen er nog steeds rekeningen binnen, zelfs nog van het jaar 2005 :S :)
     
  12. Niet meer actief

    Ik heb wel wat te klagen over Wehkamp:

    Anderhalf jaar geleden heb ik een bedcombi via hun besteld.

    Het begon al met de bezorging; ik zat middenin een verhuizing en werkte overdag. Zij kwamen elke keer met één dag en tijdstip aan waarop ze het konden bezorgen en dat was steeds tijdens werktijd. Ik kon niet zomaar vrij vragen en geen familie in de buurt. Ze konden nooit op een tijdstip dat ik ook kon, en dat terwijl ik dagelijks pas om 12:00 uur begon! Uiteindelijk heb ik het bed laten bezorgen bij een kennis van me en zelf een busje gehuurd om het thuis te krijgen.

    Een paar weken later toen ik het huisje klaar had en het bed in elkaar wilde zetten miste de lattenbodem, maar daarvoor in de plaats had ik het hoofd en voeteneind van een baby-ledikantje. Dus begon de hele sores met ophalen en nieuwe brengen opnieuw! Na twee weken op de grond te hebben geslapen ben ik met mijn lattenbodem op de fiets van die kennis naar mijn huis (in de winter) gegaan!

    Vervolgens nog de betaling. Ik moest het (helaas) in termijnen betalen. Ik kreeg blanco acceptgiro's en moest minimaal €50 per maand betalen. Ik wilde er snel van af zijn dus betaalde ik €100-€150 per maand, afhankelijk van wat ik kon missen. De laatste maand, ik wist dat ik niet meer zo veel hoefde te betalen, heb ik €50 betaald. Uiteindelijk kreeg ik een brief dat ik €60 te veel had betaald. Maar in plaats van dat ik het terug gestort kreeg, moest ik wat bij hun uitzoeken. Ik had het al niet zo breed, dus wat moest ik met iets van €60 van de Wehkamp?! Uiteindelijk een horloge besteld (wel iets duurder, maar dat had ik er voor over), moest ik zowel de meerprijs als de verzendkosten van €7 zelf betalen! Wat een *ik*ls! Voor mij dus geen Wehkamp meer!
     
  13. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    oooh oke, duidelijk
     
  14. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    genoeg meiden dus met problemen met neckermann.

    ben benieuwd of ik vandaag een mailtje terug krijg van ze.
     
  15. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Mijn moeder bestelt ook regelmatig iets; bij de Wehkamp gaat dat redelijk goed, maar bij Neckerman behoorlijk slecht. Zo schijnen er dingen op voorraad te zijn die er toch niet zijn, je hoort bij de bestelcomputer dat het voorradig is en als je een deel van je bestelling thuis krijgt (te laat ook nog) blijkt dat artikel toch niet meer aanwezig in het magazijn. Of dingen staat in de folder en je belt dezelfde dag en zijn ze er niet eens (moeten nog binnenkomen of er waren maar 3 exemplaren)!

    Racebabe
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had via nex spaarpunten een ochtend jas besteld ook nooit gekregen en wel mij punten kwijt! maar naar een telefoontje heb ik die ochtendjas toch nog gekregen.
     
  17. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, grappig, dit topic... :)

    Heb ook een hele poos biuj Neckermann besteld zonder dat het fout ging (netjes op tijd leveren, goeie service), maar als het dan ook een keer fout gaat, blijf je aan de gang.... Verkeerde kleur, maat, artikelen die inderdaad volgens de site op voorraad zijn maar bij het pakketje ontbreken, you name it.
    Ik besteld nooit zo ontzettend veel, dus de bedragen waren ook niet zo schokkend dat ik het in termijnen moest betalen; gewoon altijd alles in 1 keer overgemaakt. En op een gegeven moment bleef ik maar van die acceptgiro's van € 5,- krijgen; schijtziek werd ik ervan. Ik had zoiets van "ik heb alles betaald" (lief is boekhouder, dus die houdt dat echt wel bij, haha... 8) ), dus ik pleur die acceptgiro's weg. Kreeg ik een brief op hoge poten; binnen 10 dagen betalen anders deurwaarder! Haha, da's een goeie ! Moesten ze maar eens proberen! Ow ja, en ze gingen mij ook nog registreren bij het BKR.... Dus hup, maar weer in de telefoon geklommen en even van me afgeblazen :evil: :evil: :evil:
    Ze maken er inderdaad een zooitje van. Tegenwoordig bestel ik liever ergens anders...
     
  18. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wilde een tijdje terug een hometrainer bestellen bij de neck, kon er met die vrouw maar niet uitkomen wanneer 't kreng bezorgd zou worden. de datum en tijd die ik op de website kon kiezen kon opeens niet meer en daarna werd het een ramp, zij konden nooit als ik thuis was en vice versa.

    wehkamp ook zo'n ramp. ooit een truitje en een broek besteld. kreeg de broek binnen met een bon dat de trui later geleverd zou worden. stond echter al wel op de bon. even afgewacht, gebeld, aangegeven dat aangezien zij automatisch betalen in termijnen hadden gehandhaafd (ik wilde acceptgiro) ik bellen om aan te geven dat ik nu wel met de rente zat voor een product wat ik niet had. zegt dat mens glashard dat ik de trui wel heb. 'nou.... nee! dat had ik heus wel geweten.' een heel welles nietes gesprek. ze snapte ook niet wat voor bon ik had, die bestond niet. heeft nog lang geduurd voordat ze het product van de factuur hebben gehaald en die rente... daar kon ik naar fluiten.

    ik koop liever in de winkel, dan heb je het tenminste ook meteen in je tas! ;)
     
  19. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    wij bestellen niets meer bij neckermann, dit om het feit dat zij niet 's avonds leveren en alleen overdag. aangezien wij overdag niet thuis zijn, zouden alle pakketjes bij de buren afgeleverd worden en dat vind ik niet prettig. bij wehkamp zijn we avond klant, perfect
    bestel trouwens nooit grote dingen bij wehkamp, alleen kleding ed.
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het avond en overdag leveren hangt ook weer af van de bezorgmaatschappij. hier bezorgt selektvracht in de wijk en zij houden zich niet aan het de voorkeur die opgegeven wordt bij de neck of wehkamp. zij bezorgen alleen als het hun uitkomt. vaak ook niet op zaterdag en maandag en ook niet 's avonds (zaterdag en avond staan wél op de websote).
    had laatst stekjes besteld, kreeg op donderdag het eerste briefje, omdat we niet thuis waren, vrijdag weer overdag niet thuis, dus 's middags gebeld: 'ja mevrouw, selektvracht bezorgt niet 's avonds.','maar dat staat wel op jullie site', 'sja....'. kon eigenlijk ook niet die zaterdag en ook niet die maandag. lekker dan, dan zijn die plantjes wel dood.... nadat mijn man persoonlijk naar het leverpunt van selektvracht is gegaan en daar stennis heeft geschopt was er over te praten. kontakt opgenomen met hoofdkantoor, zijn wij in ht gelijk gesteld, maar op de schriftelijke klacht nog geen reactie. wij bestellen dus nergens meer, aangezien selecktvracht het meeste doet!

    maar dat is geheel off topic, aangezien het ging om de neck, niet om de lvermaatschappij haha sorry! het stormde er zomaar uit ;)
     

Deel Deze Pagina