Één dikke voet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ecosa, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik snap er niets van.. Ik heb één dikke voet van de vocht en de ander is gewoon normaal? Het ziet er zo raar uit en ik kan bijna niet staan op die dikke voet. Herkent iemand dit?
     
  2. mamavanmerijn

    mamavanmerijn Actief lid

    12 okt 2006
    298
    1
    0
    nee, bij mij beide voeten dik. Ook vorige zwangerschap was het altijd 2 voeten.
    heb je met de ene voet meer omhoog gezeten?
     
  3. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik had dat ook, maar moet er bij zeggen dat het soms ook twee voeten waren. Maar soms was het ook een voet en het was ook altijd de zelfde voet die dan dik was.
     
  4. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb ook steeds maar een dikke voet. Mijn linkervoet bevat altijd meer vocht. Mijn vk vertelde dat t kon komen dat de kleine meer aan die kant hangt in mijn buik. Ik weet niet of het zo is...maar de kleine zit idd in mijn linkerkant, de rug. Het helpt bij mij wel als ik 's avonds mijn voeten afdouche met koud water en mijn bed omhoog bij het voeteneinde.
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb ook 2 behoorlijke enkels en voeten, maar mijn linker is wel gevoeliger,...en met de rechter heb ik geen last,
     
  6. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Geen ervaring mee, meid... bij mij zijn beide voeten formaatje Frodo...
     
  7. Irena

    Irena Actief lid

    15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Heb ik ook! En ook bij mij is het net aan die kant waar Kindje graag zit, die linkerkant is daardoor gewoon zwaarder. Sowieso doet mijn linkerbeen door die extra belasting veel lastiger dan het rechterbeen. De heup is zwakker, de knieën en enkels brozer, en de voet dus dikker :(
    Heb jij ook dat je hele buik scheef trekt? Zoveel ligt die van mij dus aan de linkerkant...
     
  8. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb wel in beide voeten vocht echter mijn linker voet is altijd veel extremet opgezet als de rechter;;
     
  9. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hey, nu jullie het zeggen.. Mijn beeb ligt ook elke keer met rug aan mijn rechterkant en het is mijn rechtervoet die dikker is.. Goh, misschien klopt het dus wel wat die vk zegt..
     

Deel Deze Pagina