“Ei” kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Zo dames , dit forum is er natuurlijk niet voor niks en moet even mijn “ei” kwijt :p

    Het begint me echt wat te irriteren als er tijdens een positieve zwangerschaps test die mooi oploopt , een predictor expres met een super mooie duidelijke streep ( nee geen tuur waarbij je in alle hoeken met goede belichting moet kijken ) een digitale cb die zegt zwanger .
    Er nog continu gevraagd word is het niet je LH piek of je eisprong of wat dan ook , want je gaf eind januari aan dat je al dacht zwanger te zijn en je gaf dit aan en je gaf dat aan ! Jezus zeg denken jullie dat ik zit te liegen soms ?

    Ik heb me inderdaad steeds dingen afgevraagd , je kan al je onwetend heid al niet delen met de buiten wereld want je wil niet dat iedereen weet dat je bezig bent voor een kindje ..
    Vandaar ik mijn vragen en onwetend heid hier deelde ;)

    En de vraag , hoe heb je je ei gevonden ( ja lag in de tuin tussen het gras )
    Ik ben verdorie hartstikke jong , net gestopt met anticonceptie , en nee ik weet niet exact mijn eisprong maar ik had wel mijn vermoedens die me 10 dagen later een positieve zwangerschaps test gaf en vervolgens mooi oploopt precies om de 2 dagen zoals hoort , en dat het dan voor de 2e keer toch eindigd is heel verdrietig maar het zal wel zo zijn goede redenen hebben gehad .

    Ik zocht steun aan dit forum maar het maakt mij steeds meer onzeker omdat allerlei vermoedens worden uitgesproken en je al bijna jezelf zal aanmelden bij de huisarts na ronde 2 omdat je misschien wel “iets” hebt ..
    helaas ken ik heel erg goed de term “pech” ..
    Waar ik mij dan ook aan vast hou en vol energie op ga na ronde 3 ..

    Zo mijn hart is even gelucht
     
    luckynumber4, Nog anoniem, Doobie en 15 anderen vinden dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    #2 Kimmetjuh90, 19 feb 2018
    Laatst bewerkt: 19 feb 2018
    Ik wil je enkel en alleen maar heel veel succes wensen, en die mensen willen je alleen maar helpen :) het is goed bedoelt;) al snap ik dat t op een geven moment je strot uitkomt :p

    En heel veel sterkte natuurlijk, nooit leuk als t misgaat!!!
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  3. deniseappeltje

    deniseappeltje Actief lid

    14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Haha je haalt de woorden uit mn mond.
    Toen ik hier 21/22 kwam met een positieve test van mn 2e kreeg ik ook de vraag of het niet mijn LH piek was of wanneer ik mijn ei had gevonden. Of ik wel correct gebruik had gemaakt van ovulatie testen.
    Nooit gebruikt, zal het ook nooit doen. ouderwets met natte vinger in de lucht kijken waar de wind vandaan komt zei mn man :)
    ik snap je frustratie en ik moet zeggen vroegah was het hier iets milder.
    We hebben namelijk allemaal hetzelfde doel.
     
  4. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Pfff ik snap je volledig!! Dit forum is er inderdaad niet voor niets. Al vraag je 10 X iets het zou niks uit moeten maken ! Zwanger worden is gewoon slopend en heel je lichaam neemt een loopje met je. Als jou cb zwanger zegt dan is dat zo! Heb je een tuur waarbij je hem in alle hoeken moet houden om iets te zien ja dan kun je nog twijfelen. . Maar dan nog is het fijn als je je gehoord voelt.

    Ik zou zeggen plaats gewoon wanneer je wilt een topic.als jij je daardoor beter voelt gewoon doen:) er zullen altijd mensen zijn helaas die geïrriteerd reageren tjah dan scrollen ze er maar overheen.

    Meis wat super vervelend voor je dat het mis is gegaan! Natuurlijk zou het kunnen dat het gewoon pech is. En knap dat je nog niet meteen aan de bel trekt! Bij 3x zou ik denk ik wel even kleine check doen. Maar dat is helemaal aan jullie:)
    Ik wens je heel veel succes en houd de moed erin:) en tuurlijk mag je altijd je al kwijt hier !
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  5. TSCM

    TSCM Actief lid

    13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Helemaal eens...

    Voelt niet altijd meer als een veilige plek om je onzekerheden te kunnen uiten helaas...
     
    Thea23 en Followyourdreams vinden dit leuk.
  6. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    #6 Rosje83, 19 feb 2018
    Laatst bewerkt: 19 feb 2018
    Wel jammer dat hier wederom een topic over geopend wordt, dat is laatst namelijk ook al gebeurd. Het is nu eenmaal mogelijk en de reacties die je op je vorige topic hebt gekregen vind ik gewoon netjes en behulpzaam. Zo zijn ze in ieder geval bedoeld en in mijn ogen word je nergens afgebrand of voor leugenaar uitgemaakt.

    Ervaringen worden gedeeld (nadat er vaak door een TS om wordt gevraagd), maar zodra het een TS niet aanstaat of het niet is wat ze wil horen dan wordt er vaak gesproken over 'negatief commentaar om iemand onderuit te halen'. :o:

    Maargoed, dat doet niets af aan het feit dat het heel naar is dat je 2 keer niet goed oplopende testen hebt gehad en ik hoop echt oprecht voor je dat je de komende maand gewoon een mooi rijtje testen hebt en 8 maanden later een heerlijke baby! :rolleyes:
     
    Envy91, Pstjepiet, Bine84 en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Wenssinds2013

    Wenssinds2013 Niet meer actief

    Ik hoop dat het je heeft opgelucht hier even je “ei” te droppen.

    Ik snap je gevoel heel goed en kan alleen maar zeggen dat we allemaal anders zijn. Ik ben zelf erg gevoelig, maar er zijn hier ook veel meiden nuchter en zij houden het vaak liever bij de feiten, ik denk ook om te proberen eventuele teleurstellingen bij degene die aan het testen is te voorkomen.

    Ik zelf heb ook meer behoefte aan een luisterend oor en ander soort reactie en het voelt voor mij soms ook ‘hard’ aan. Maar ja, dat is gewoon omdat ik zo in elkaar zit.

    Het stemt positief dat je nog maar zo kort bezig bent en toch al positief hebt getest. Ook al is het nu erg verdrietig, hoop ik voor je dat het betekent dat het snel lukt en blijft plakken!
     
  8. Wenssinds2013

    Wenssinds2013 Niet meer actief

    Ach soms even spuien kan heel fijn zijn, als dat voor nu even helpt....
     
  9. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Gaan we dit weer doen :roflmao:
     
    Envy91 vindt dit leuk.
  10. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ben normaal altijd positief een hoopvol tegen iedereen hier en ik ben eerder van het positieve dan het sceptische kamp. Ik ben niet van zwangerschapstesten die reageren op LH omdat ik daar niet in geloof. Dat heb ik ook gezegd in het vorige topic wat hierover geopend is.

    Ik heb in een van jouw eerste topics geantwoord om je te helpen en daarna je andere topics voorbij zien komen. Ik ben bewust gestopt met reageren om irritaties te voorkomen maar omdat je er nu zelf over begint... Ik vind ook dat je heeeel veel vraagt. Je zegt dat je er niet te veel mee bezig wil zijn en daarom geen ovulatietesten wilt doen, maar je bent er ontzéttend veel mee bezig en enorm gedetailleerd ook. Bovendien vind ik je data inderdaad erg vreemd want in het topic waarin ik reageerde een paar weken geleden zei je dat je toen al in ronde 4 zat. En als je dan niet het antwoord krijgt wat je graag wilt horen heb je een grote mond.

    Natuurlijk is dit forum er om je vragen te stellen maar niet het hele forum draait om jou. En ik heb dus expres niet meer geantwoord maar ik snap heel goed dat er dames sceptisch worden om jouw topics. En je kan er ook niet echt omheen ofzo.

    En even voor de duidelijkheid, het is niet zo dat ik niet geloof dat je zwanger bent geweest en vroege miskramen hebt gehad. Ik heb het puur over jouw gedrag hier en kan me dus heel goed voorstellen dat er zo gereageerd wordt.
     
    Envy91, Elletje, frummelke86 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Precies dit. Goed verwoord @Amelie

    Ik heb ook al een "aanvaring" met je gehad @Followyourdreams. Je beschuldigd anderen van niet vriendelijk zijn maar je kan zelf enorm gemeen reageren. Terwijl het enige wat ik probeerde te doen was goed advies geven.

    Misschien goed om eerst naar jezelf te kijken voordat je naar anderen gaat wijzen.
     
    Envy91, nizzie86, frummelke86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Wenssinds2013

    Wenssinds2013 Niet meer actief

    Ow oeps dit heb ik geloof ik allemaal gemist
     
  13. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hear hear @Amelie! Wat ontzettend netjes heb je dat verwoord.

    If it ain’t all sugar and spice, little girls sometimes aren’t so nice ;).
     
    frummelke86, Amelie, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik heb even teruggelezen (had je laatste topic al een beetje gevolgd), maar idd... je bent er onwijs veel mee bezig. Ik lees veel over de stand van je baarmoeder... serieus? Ben je elke dag aant het voelen binnen? Ik zou zelf niet eens weten hoe of wat, maar dat terzijde...
    ook las ik in je laatste topic dat je in je tweede ronde zat nu en in je eerste topic lees ik dat je in je 4e ronde zat, zou nu dan dus 5 zijn...
    Veel tegenstijdige berichten dus, waardoor je dus misschien wel wat minder serieus wordt genomen door mede forummers. Ik heb er verder helemaal niet gereageerd, maar had ook zo mn vraagtekens erbij eerlijk gezegd...
    Ik zou dus ook een beetje naar jezelf kijken. Vragen mag en daar is het forum volgens mij ook voor, maar door te zeggen dat je er niet zo mee bezig wilt zijn, enz.. maar dan al je berichten die je post over zwanger worden gaan in een best korte tijd, je zelf ook op een bepaalde manier (die niet erg betrouwbaar is volgens mij) je ei zoeken, vroeg testen, enz... ik denk dat je het jezelf zo alleen maar moeilijker maakt ook...
     
    Lisa280887, frummelke86, bozoe en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik moest ook even mijn 'ei' kwijt hierover. :rolleyes:
     
    Krily, Lisa280887, Raaf92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ..
     
  17. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Waarom heb je je reactie verwijderd trouwens? Stond toch niks geks in...
     
  18. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    o_O Ok ieder zijn gevoel!
     
  19. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Ik hoop niet dat je je ei nu alweer kwijt bent. Daar kreeg je juist adviezen over.

    Er heeft ook niemand gezegd dat je al naar de huisarts moet en dat er iets mis is. Het kan alleen zo zijn dat je lh wat verhoogd is....hoort allemaal bij ontpillen.

    Verder vooral doen wat je wilt....Doe waar jij je goed bij voelt. Stel alleen je verwachtingen bij betreft de reacties. Bij vragen stellen krijg je antwoorden. Ook de antwoorden die je niet wilt horen. Wat ik overigens frappant vind. Ik zou liever ontpillen dan 2 miskramen hebben maar goed dat is een kwestie van smaak.

    Er was een dame die zelfs schreef dat ik mijn mond dan maar moest houden. Zo wordt het wel heel gezellig op het forum. Ik raad iedereen die mij de mond wilt snoeren een dagboekje aan en niet een forum.

    Op vragen krijg je antwoorden. ...Zo simpel kan het leven soms zijn......
     
    Blosjes, Elletje, Rosje83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit ff voor iedereen geldt:

    RUSTAAAAAAAGH

    Chill de fack out, het is een forum en geen slachtkamp haha
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina