“Ei” kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Mijn vent, vraagt mij hoe het ervoor staat en of ik even een testje wil doen.
    Mijn vent, houdt bewust zijn avonden open als ik mijn ei sprong heb.
    Mijn vent, ligt dan vaak eerder in bed dan ik.
    Mijn vent wil namelijk net zo graag een kindje als dat ik dat wil en is blij dat ik de ovulatietestjes doe zodat we onze kans kunnen vergroten door gericht seks te hebben.
    Het is misschien minder spontaan, maar we hebben niet minder zin, er zit geen gedrijf, zoals jij dat verwoord, achter. Sterker nog we hebben nu meer seks dan hiervoor, en genieten er ook meer van, omdat we weten dat het onze droom waar kan maken. Namelijk een kindje, van ons samen, dat we de wereld mogen laten zien later. Waarmee we ons gezinnetje compleet kunnen maken.

    En dit is het laatste wat ik hier ga zeggen.

    ik wil nog als advies mee geven:
    behandel mensen zoals jij behandeld wil worden
    heb geen oordelen over mensen die je niet kent
    stel geen vragen, als je de antwoorden niet wilt horen
    geniet van het feit dat je iemand hebt die zo zielsveel van jou houdt dat hij dit avontuur met je aan wil gaan.

    Ik wens je een snelle en fijne zwangerschap toe en hoop dat je snel je wondertje in je armen mag hebben.
     
    Flamingooo, Thea23, BlueEyedSoul88 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    #102 Rosje83, 21 feb 2018
    Laatst bewerkt: 21 feb 2018
    @Elletje Ik ga voortaan jou taggen als er een eye-opener nodig is :D Eerst al met het werk en dat oordeel & nu dit, bravo :p
     
    Elletje vindt dit leuk.
  3. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Dat mag.;)
     
  4. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dat deze ts veel te veel aandacht krijgt hier...van ons deskundigen;)
    Zij gaat gewoon lekker verder in dr doos wroeten,En wij negeren haar vanaf nu gewoon,probleem opgelost.
     
  5. Envy91

    Envy91 Niet meer actief

    Ik heb nog niet gereageerd.. mag het nog?!

    Aan je reacties is duidelijk te lezen dat je nog jong bent. Jij hebt mensen in meerdere topics dom genoemd maar verwacht wel respect terug. Je wilt geen advies over tempen en ovu's, je wilt er niet mee bezig zijn maar kijkt blijkbaar wel dagelijks op dit forum.

    Prima dat je 11 topics opent, dat mag. Maar als jou een reactie niet aan staat dan word je boos. Dan wordt je idd niet meer serieus genomen. En dan gaan mensen zeuren.

    Actie reactie heet dat.
     
    Flamingooo, Lisa280887, bozoe en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Laten we allemaal lekker in ons doos wroeten en relaxen bij de kommeklarius en een kopje thee.

    Ga traks tegen me man zeggen he schat kom effe lekker in me doos wroeten whahhahah denk dat ie van schrik weer naar zn werk gaat hahahha
     
  7. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Kortom lig dubbel
     
  8. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Amen!
     
    Thea23 en dingetje81 vinden dit leuk.
  9. Envy91

    Envy91 Niet meer actief


    Ik denk dat hij het geen probleem vindt om in jouw doos te wroeten :roflmao:
     
  10. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Als ik dat tegen die van mij zegt dan komtie juist gauw vanaf z'n werk naar huis met 160 over de snelweg :D:D:D:D:D:D
     
    sweetL, qwerty123 en Envy91 vinden dit leuk.
  11. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ja maar als ik het zo bot zeg raakt ie niet echt opgewonden ( heb een amsterdams/utrechts accent )
     
    Rosje83 vindt dit leuk.
  12. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hahaha oh heerlijk:roflmao: heb de thee al gepakt!
     
    Thea23 vindt dit leuk.
  13. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Oh, dus hij komt met een noodgang naar huis als jij hem zegt dat hij in @Thea23 haar doos mag wroeten? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Grapje hoor, die van mij komt ook zo snel mogelijk thuis als hij met mijn doos zou mogen spelen.
     
    Rosje83 vindt dit leuk.
  14. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Als iemand die altijd prima haar eisprong heeft kunnen bepalen door slijm en stand van de bmm (hoogte, zachtheid, open/dicht) in de gaten te houden, vind ik de lacherige reacties hierover een beetje vreemd.

    Het klopt dat het betrouwbaarder is als je daarnaast nog temperatuurt en dat mijn "methode" in principe daarom incompleet is en dat ik geluk heb dat het voor mij voldoende is (al zou ik het nooit aanraden om via mijn "methode" te proberen een zwangerschap te voorkomen, omdat er te veel fout kan gaan op deze manier).
    Het klopt dat niet bij iedereen de verschillen duidelijk traceerbaar zijn. Het klopt dat het bij een onregelmatige cyclus misschien zelfs onbegonnen werk is. Het klopt dat als je 11 topics opent met vragen, het misschien tijd wordt voor een nieuwe stap w.b. het bijhouden van de vruchtbaarheid. Het klopt dat niet iedereen zich er prettig bij voelt om op die manier met haar lichaam bezig te zijn. Het klopt dat je ook ovulatietests kunt doen. En last but not least klopt het dat respect en begrip wel van 2 kanten moeten komen.

    Maar toch vind ik sommige reacties echt te ver gaan en veel weg hebben van pestgedrag op de middelbare school. Kom op, we zijn toch allemaal volwassen? En hopelijk niet bang voor onze vagina's?
     
    JisL en marb vinden dit leuk.
  15. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Helemaal mee eens. Bmm staat overigens ook in ff!
     
    Raket78 vindt dit leuk.
  16. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Nou precies dat .. @Raket78

    En ik heb altijd heel normaal
    Topics geopend hoor en adviezen en tips gewoon op gereageerd , en als iemand mij als tip geeft om te tempen of ovu testen te gebruiken ik daar normaal
    Op reageer met dat ik dat toch een iets te overdreven advies vind voor iemand die nog maar in ronde 2 zit mag ik dat zeggen ..
    maar als daar gelijk zonder respect op geantwoord word krijg je het toch terug , tegen gas zijn de meeste hier natuurlijk niet gewend .
     
  17. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    En wat een geluk dat mijn in mijn doos wroet methode werkt bij mij !
    Cyclus ronde 1 dag 30 vermoedelijke eisprong en 10 dpo licht getest en helaas dag 47 mis gegaan.
    Cylus ronde 2 dag 29 vermoedelijke eisprong en 9 dpo tuur en 13 dpo bijna knaller , cylus dag 45 mis gegaan .

    En als je dan midden in je vroege miskraam adviezen krijgt over het misschien wel mijn eisprong was ! Of miss wel dit of dat of zus of zo , oké sorry maar waar maar is je fatsoenlijkheid dan gebleven ..
    Nja het zei zo ieder zijn eigen manier van reageren hè .

    En zoals je leest zijn mijn cyclussen dus niet overdreven onregelmatig zoals jullie zelf verzinnen / beweren ,

    Zoals al eerder vermeld, denk even na voor je advies geeft want niet iedereen die probeert zwanger te worden waarbij het niet gelijk wil of mis gaat heeft “iets” waar een naam plaatje op geplakt hoeft te worden, en nogmaals , gelukkig ken ik de term pech erg goed ..
     
  18. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oja vergeet bijna nog te reageren op de vraag waarom ik uberhoud nog reageer , nou ik ben degene die dit topic toch heeft geopend ?
    Ik reageer net zoals jullie doen :)
     
  19. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    De fatsoenlijkheid zat 'm in de mogelijkheid dat er een kleine kans is dat er misschien helemaal niks mis was. In het kader van geruststelling. Blijkbaar flippen sommige uit wanneer je MISSCHIEN geen vroege miskraam hebt. Maar nogmaals, heel veel sterkte met je 2de vroege miskraam. Ik hoop dat het snel raak mag zijn
     
    nizzie86 en bozoe vinden dit leuk.
  20. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat ik niet begrijp in dit verhaal is dat je meerdere keren herhaalt dat je niet te veel bezig wil zijn met het zwanger worden. Maar dan lijkt het mij ook niet noodzakelijk om in je ‘muizenvreugd’ te voelen. Naast dat het onhygiënisch is om je baarmoeder bloot te stellen aan bacteriën, ik ga er vanuit dat je niet alles met antibacteriële handschoentjes voelt ;), is het ook een niet geheel betrouwbare methode.

    Waarom heb je niet gewoon om de 2 à 3 dagen gemeenschap? Dan kun je je eisprong echt niet missen hoor..

    Plus, wat is het verschil met wanneer jij mogelijk aan je baarmoedermond voelt dat je vruchtbaar zou zijn en je vriend erop attendeerd dan wanneer je dat doet als simpelweg over een stickie heen pist die vervolgens positief uitslaat? Want ik neem aan dat je je kans niet onbenut laat als je denkt dat je in je vruchtbareperiode zit? Same thing, right?
     
    dingetje81 en bozoe vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina