•○● uitgerekend 1 t/m 15 augustus ●○•

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Citroentje93, 22 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Jeejj vandaag positief getest, ik ben dus nog maar 4 weekjes en via de ap gezien dat ik dan 2 augustus ben uitgerekend °!! Wie komt er gezellig mee kletsen ?
     
    LollyLolbroek86 en ManSte vinden dit leuk.
  2. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    Hoi hoi. Ik heb gisteren ook positief getest. Dit wordt hopelijk (de eerste 12 weken zijn natuurlijk omzettend spannend) ons tweede wondertje! Voorals nog zegt de app dat de datum 1 augustus is, maar het zal met de echo’s wel bijgesteld worden
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LollyLolbroek86 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  3. Nenna185

    Nenna185 Bekend lid

    24 okt 2015
    691
    345
    63
    Hallo,

    ik heb deze week ook positief getest en volgens internet op 3 aug. uitgerekend!
    het is mijn 3e zwangerschap en hopelijk 2e kindje!
    Mijn zoon is morgen 9 maanden, kwam een beetje als een grote schok maar dat maakt hem/haar niet minder welkom!
     
    LollyLolbroek86, Citroentje93 en ManSte vinden dit leuk.
  4. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Gezellig! Ik schrijf ook mee, vandaag mijn nod en een mooie test in handen!
    Heb in augustus een mk gehad met 6 wkn, van begin af aan voelde het al niet goed. Maar deze keer wel! Is nog afwachten natuurlijk maar het gevoel zit al goed.
    Ben 31 jaar en hebben een zoontje van 2 jaar.


    Iemand van jullie al de vk gebeld? Ik ga dat volgende week doen, als goed is mag ik nu eerder komen ivm mk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LollyLolbroek86 en ManSte vinden dit leuk.
  5. Nenna185

    Nenna185 Bekend lid

    24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik heb de gyn en vk al ingelicht.
    Ik krijg 5 december al een echo! Zou eigenlijk komende week maar ivm werk...
    Ik krijg een vroege echo ivm mijn bbz. Even lokaliseren of het op de goede plek zit!

    Ik ben trouwens 23. Jonge mama
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  6. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43

    Dat is ook wel spannend dan ja!
    Ik moet trouwens ook de gynaecoloog afbellen bedenk ik me nu, haha. Zou komende ronde starten met Clomid.
     
    ManSte vindt dit leuk.
  7. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Nenna185; oeh heftig hoor! Ik hoop dat alles er goed uitziet!

    ik heb net een afspraak gemaakt bij de Gyn. Op 15 december is de eerste echo. (als goed is de laatste afpraak bij de Gyn) Omdat deze ronde met Clomid niet helemaal ging zoals het zou moeten, (mijn eisprong was te laat) weten we niet helemaal wat mijn NOD precies was. Maar ik zou dan in ieder geval 7+2 of langer zwanger moeten zijn, maar dat zouden ze opmeten.

    Ik heb er echt al mega zin in. Nu duimen dat voor ons alles goed gaat!
     
  8. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Wat leuk dames ! gefeliciteerd!! Voor mij is het de eerste en mijn hgc loopt ook langzaam op..of juist goed en ik ben nog voor nod dat weet ik dus allemaal niet haha. Heb net weer getest en ik zie een mooie oploop dus ik hoop dat alles goed blijft gaan !

    Ik heb 17 december een afspraak bij de verloskundige echt zo spannend !
     
  9. Nenna185

    Nenna185 Bekend lid

    24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wat snel allemaal! Ik belde net met de vk en die zei als je een week of 10 bent dus krijg 2 jan pas echo en intake!

    Nou gelukkig over 1.5 wk ook al bij de gyn maar dan zie je nog niet echt iets..

    Jullie ook klachten al?

    Ik heb continu krampen en wat steken doodeng..

    Ook wel bijzonder trouwens deze zwangerschap. Als we het 10 x hebben gedaan, is er 8 x met condoom en 2x voor het zingen de kerk uit. Je kan je wel voorstellen hoe erg in shock we waren!! Hahaha
    Maar dat maakt frummel2 niet minder welkom!
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  10. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Nenna185; we zijn via het ziekenhuis traject in verwachting geraakt. Dus dan krijg je daar met 7+ weken al een echo. Je zien dan een klein boontje met een flink kloppend hartje (als alles goed is) en ze kunnen dan aan de hand van een meeting ook zeggen wanneer je uitgerekende datum is, en of de groei op "schema" loopt. Is alles goed, dan wordt ik doorverwezen naar de v.
     
  11. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik was al best vroeg naar gync. doorverwezen en had maandag een afspraak staan dan krijg ik mijn resultaten binnen omtrent de progesteron...Ik ben benieuwd of er iets te zien valt met 4.5 week. Na 10 maanden proberen gelukkig zwanger geraakt zonder mmm in te gaan..ik zag er zo tegen op.

    En ik krijg via de verloskundige een echo met 7 weken al ze zei dat dat bij haar normaalste termijn is om een echo te doen. Verder vandaag geen kwaaltjes alleen geen trek in eten...
     
  12. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43

    oh wauw dat is ook iets he! Wel een geluk dat je niet die spanning hebt gehad met wel of niet zwanger zijn.
     
  13. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Ik ook net de gynaecoloog gebeld, krijg daar ook de eerste echo met 7 weken (14 december dus) en dan wordt het dossier verder gesloten.
    Daarna, als alles goed gaat, naar de vk.
    Kijk er wel naar uit nu. Heb er een goed gevoel over.
    Qua klachen, m'n buik rommelt wat en borsten beginnen langzaamaan te groeien.

    Vanmorgen nog een digitale test gedaan. Stond mooi 2-3 weken op :) Altijd fijn om die bevestiging te zien.
     
    Nenna185 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  14. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik heb sinds vandaag ook dat mijn borsten voller worden en mijn tepels krijgen een wat donkerdere kleurtje. Maandag voor mijn afspraak met de gynaecoloog ga ik mijn laatste testjes in huis doen waaronder de clearblue:)
     
  15. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.021
    113
    #15 Korenbloem86, 25 nov 2017
    Laatst bewerkt: 25 nov 2017
    Goedemorgen dames,
    Gefeliciteerd allemaal!
    Graag kom ik met jullie meepraten. Vanmorgen heb ik positief getest, omdat mijn cyclus varieerde van 27-32 dagen ligt de uitgerekende datum ergens tussen 2-6 augustus. Ik vermoed zelf 3 of 4 augustus, heb de banner op 4 augustus gezet.
    Dit wordt ons derde kindje.

    Hoe hebben jullie het jullie partner verteld? Mijn man wil absoluut niet boven een potje pies hangen en naar een staafje zitten turen (zoals hij het zegt).
    Bij de eerste heb ik een rompertje en luiertje ingepakt met een kaartje "Lieve papa, wil je vanaf april mijn luiertje verschonen?"
    Bij de tweede had ik een shirt "Grote zus" besteld, wat ik had klaargelegd en hij dus bij haar aantrok.
    Ik had nu al een tweede shirt "Grote zus" besteld (de jongste past nu het shirtje van de oudste), maar dat vond ik niet leuk want die kende hij al. Gelukkig is het sinterklaas :D. Gisteren van die muis-en-kikkertjes gekocht (zit er marsepein in? Heel zoet in ieder geval), ingepakt, namen erop en 1 voor baby.
    De meiden waren zo druk met hun snoepje dat ze het totaal niet doorhadden, dus die zullen voorlopig nog niets vertellen.

    Wij gaan april verhuizen, bij de praktijk bij ons nieuwe huis doen ze ook Centering Pregnancy, wat ik eigenlijk wel graag wil (leer je ook gelijk nieuwe mensen kennen). Maar voor de eerste maanden is dat nog niet handig. Dus maar even vragen wat er mogelijk is. Weet ook niet of de zorgverzekering het leuk vindt als je tijdelijk bij 2 praktijken zit.
     
    Nenna185 vindt dit leuk.
  16. Nenna185

    Nenna185 Bekend lid

    24 okt 2015
    691
    345
    63
    Bij mijn 1e zwangerschap (bbz) had ik een shirtje gehaald bij de prenatal met papa etc. En die ingepakt en gegeven de morgen erna
    Bij de 2e, was hij weg en ik in paniek en heb ik hem thuis laten komen en gewoon verteld.
    En bij deze had ik een slabber met grote broer gekocht en die gegeven.

    Maar ik ben zoo bang!
    Ik ben zo onzeker, bij mijn zoon voelde het direct goed ik wist gewoon dat alles goed zat.
    Maar nu heb ik t idee dat mijn testen wat slecht oplopen. Nu heb ik dan ook action testen gedaan.. dus mis maar even kv 2v5 halen en daarna kijken
     
  17. Nenna185

    Nenna185 Bekend lid

    24 okt 2015
    691
    345
    63
    Oké de kv ziet er beter uit ik ben weer rustig haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Suus2910 vindt dit leuk.
  18. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hoi allemaal

    Ik geloof dat ik me bij jullie mag aansluiten het moet allemaal nog een beetjenlanden volgens mij
    Ik heb vandaag positief getest! Ik had een licht positieve test vanmorgen en dacht ik doe ook de clearbleu met indicatie. Ik had niet verwacht dat deze ook positief zou testen want volgens mijn berekening ben ik pas drie weken. Deze indicator gaf aan 1-2 weken.

    Spannende tijd is dit altijd weer

    Dit is ons derde kindje. We hebben twee meisjes van net vijf en bijna vier


    Nenna wat heftig een bbz maar goed dat ze je dan zo goed in de gaten houden dan.
    Herken t wel het gevoel of alles goed gaat. Denk zelf al de hele dag gaat t wel goed? Ben altijd blij als de eerste twaalf weken voorbij zijn.
    Maar je hebt een mooie test hoor!

    Gaan jullie meedoen met mvm?

    Ik heb t Mn man gewoon verteld en m
    Vandaag in een kadootje de indicator test gegeven niet heel spannend of zo.
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, ik kom graag met jullie meekletsen! Allereerst aan iedereen, gefeliciteerd!!

    Ik zal me even in het kort voorstellen! Middels ICSI ben ik zwanger geworden, daarvoor 5 mislukte IUI pogingen. Ik heb geen partner, heb gebruik gemaakt van donorzaad uit Denemarken.

    Dit is mijn test van vanmorgen, 15 dpo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gefeliciteerd palmpje welkom! Mooie test hoor!
    Hoe voel je je verder?
     

Deel Deze Pagina