1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    ja gelukkig wel! En weer een donkerdere test vanochtend dus dat is heel erg fijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Snoepjes, Liselou en Melon vinden dit leuk.
  2. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik snap je zorgen zo goed.. Ik hoop dat er helemaal niks aan de hand is. Ik vind dat je testen er goed uitzien. :)

    En @Frummels wat fijn!!
     
  3. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Echt een knaller! Nu 16 dpo toch? Ziet er goed uit :):)
     
  4. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Pfff ik heb wat minder pijn in m'n borsten en maak me meteen zoveel zorgen.. :(
     
  5. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Kwaaltjes komen en gaan. Betekent vast niks :). Al last van andere symptomen?
     
  6. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #46 Dana, 27 okt 2019
    Laatst bewerkt: 27 okt 2019
    Dag dames :)
    Ik kom me hier ook even aanmelden! Zat eerst bij een andere bevallijst maar die lopen gemiddeld 1-2 weken voor op mij! Omdat deze lijst er toen nog niet was! Dit kletst dan toch wat makkelijker
    Vorige week donderdag 8dpo positief getest na 10 maanden proberen. Zouden in november starten met het medisch traject omdat het onderzoek van m'n vriend aangaf dat zwanger worden op de natuurlijke manier een lage kans had. Dus we waren heel erg verrast!!
    Ik heb aankomende week een afspraak bij de gynaecoloog vanwege trombose verleden. Waarschijnlijk dan dus ook een echo en vind het zo spannend! Ben dan als 't goed is 5+1, misschien iets verder..
    Ben ook nog steeds aan het testen, ter bevestiging ofzo.. Omdat ik amper kwaaltjes heb.. Ja lichtelijk gevoelige borsten. Met name smorgens dat ze zwaar voelen maar voor de rest niks! Dus dat maakt me wel onzeker...
    Bovenste test is 16dpo in de avond en onderste vanmiddag 18dpo
    Die van vandaag is minder mooi.. Hoop dat het ligt aan dat ik een avond tester ben?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Liselou en Frummels vinden dit leuk.
  7. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

    1 juli
    Siamara - 36 jaar - 1e kindje
    Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️)
    Liselou - 36 jaar - 6e kindje
    Dana92 - 26 jaar - 1e kindje

    2 juli

    Kon87 - 32 jaar - 3e kindje

    3 juli

    4 juli
    Frummels - 32 jaar - 2e kindje

    5 juli

    6 juli
    Melon - 28 jaar - 2e kindje

    7 juli
    1Hanneke - 36 jaar - derde kindje

    8 juli

    9 juli

    10 juli

    11 juli

    12 juli

    13 juli

    14 juli

    15 juli


    Afspraken:

    ------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    ------------------------------------------
     
  8. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Zo irritant onzeker die eerste weken...
    Hier een hele tijd een oncomfortabel voelende onderbuik, soms bijna dat ik ga twijfelen, maar het is wel anders dan menstruatie en heb geen bloed...
    En ik moet niet meer bij zwanger worden gaan lezen geloof ik... Dan is er iemand met schijnbaar indrogers op action testen die haast nog donkerder lijken dan mijn testen... o_O Maar mijn streepje loopt toch wel op en stond er wel binnen afleestijd...
    Heb nog 1 test, probeer er nog een paar dagen mee te wachten en dan moet het maar klaar zijn met testen haha.
    Ga hard mn best doen positief te denken. M'n gedachten kunnen zo erg alle kanten op gaan, wat als het mis gaat, wat als ik nog ergere bekkenproblemen krijg dan vorige keren, wat als... Ga me morgen inschrijven bij de verloskundige, puh. Wil graag genieten van mn laatste zwangerschap. Als er problemen komen is er nog tijd genoeg om me druk te maken.
     
    Kon 87 vindt dit leuk.
  9. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ik had na m'n eerste positieve test tot ongeveer deze week woensdag ook steeds krampen in m'n onderbuik! Dus zeker een week last van gehad, nu wat minder. Heb zelfs de vk gebelt en die zei laat even nakijken of je geen blaasontsteking hebt. Dat gedaan maar kwam niks uit!
     
  10. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Hm... Het voelt niet echt als mijn blaas denk ik... Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad eigenlijk. Ik denk meer mn baarmoeder en darmen die reageren. Het is ook niet echt kramp, meer een drukkend gevoel.
    Ik denk dat mn buik snel opblaast van de hormonen ofzo. Ik was de afgelopen tijd afgevallen en mn riem kon ruim 2 gaatjes strakker, nu zit dat niet lekker meer haha. Herinner me ook wel dat ik vorige keer al met een week of 6 zwangerschapsbroeken ben gaan dragen, omdat de druk van een gewone broek op mijn buik onprettig was.
     
  11. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Weet ik, ik let ook te veel op door m'n voorgeschiedenis. Verder nog niet echt iets, heb het alleen de hele dag al ijskoud en ben sinds een weekje wat sneller duizelig dan normaal.

    Welkom en gefeliciteerd @Dana92 !
     
    Dana vindt dit leuk.
  12. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    15dpo! Ja het gaat de goede kant op gelukkig!
     
  13. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    heel herkenbaar hoor! Ik lette vroeger altijd de hele dag door op m’n borsten. Als deze minder tot niet gevoelig waren raakte ik heel erg van slag, maar wat ik van de zwangerschap van m’n dochter (die dus goed ging) , heb geleerd is dat kwaaltjes echt komen en gaan. Zo kon ik uren niets voelen en daarna ineens van alles.

    sterkte, ik weet hoe zwaar het is!
     
    Kon 87 en Siamara vinden dit leuk.
  14. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Oké ik ben dus een avondtester, mysterie opgelost :roflmao: dit was de laatste.. nu stop ik echt. Teststreep is nu donkerder dus ik moet er maar op vertrouwen nu
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Liselou, Melon, Kon 87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik ben ook een avondtester.. En omdat ik 't echt niet vertrouw met de afnemende pijn in m'n borsten (is al eerder geen goed teken geweest), heb ik net nog ff 4 nieuwe testen gehaald. Eigenlijk voor morgenochtend, maar misschien doe ik er straks maar gewoon eentje...
     
  16. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja als je ook een avondtester bent dan zou ik dat wel doen anders word je extra onzeker.
    Ik had vanmorgen ook een test gedaan (niet die van de foto's) en die was echt stukje lichter, dus ik schrok.. Poosje later al wat donkerder en savonds weer deze knaltest..

    Als je pijn in de borsten hebt, hoe voelt het dan?
    Bij mij doen ze met name aan de zijkanten zeer. Alsof er allemaal blauwe plekken zitten
     
  17. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Wat een goede tip dames! Avondtester haha. Ik had er nooit van gehoord maar blijk er 1 te zijn :roflmao:. Teststreep donkerder dan controlestreep terwijl mijn urine veel minder geconcentreerd was dan vanmorgen. Jullie hebben me weer van wat onzekerheid af geholpen :D.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Frummels, 1Hanneke en Dana vinden dit leuk.
  18. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    Dana vindt dit leuk.
  19. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Yup, de zijkanten, bijna bij je oksels! Da's de typische zwangerschapsborstenpijn. :p En ik heb net getest.. Binnen een minuut een absolute knaltest. Ik ga proberen te stoppen met stressen nu. En ja, 't is voor mij al 18dpo, maar ik heb niet eerder een knaltest gehad (gestopt met testen na NOD).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Frummels vindt dit leuk.
  20. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Aha! Ik dacht altijd dat juist de hele borst pijn moest doen ook vanaf de voorkant :roflmao: weer wat geleerd. Dan zit ik dus toch goed! En ik zit maar te klagen tegen m'n vriend dat ik zo weinig kwaaltjes maar heb en of dat wel goed is.
    Ja ik had op 12dpo al een hele donkere test en op 11dpo had ik al een knal op de predictor express.(zie foto) Mijn vriend zei al, Straks zijn het er 2
    Maar zie je, jij dus ook een avond tester!! Gelukkig toch nog die knaltest!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Frummels vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina