1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Hoe slapen jullie? Ik slaap al weken niet goed meer. Of ik word wakker van mijn zoontje of ik moet naar de wc en dan kan ik niet meer verder slapen. Vannacht zelfs wakker geweest vanaf 3 uur. Op een gegeven moment kreeg ik honger en ben ik maar een boterham gaan eten :D
     
  2. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    In het begin sliep ik zodra ik mijn kussen voelde al vroeg op de avond (en dat was ik niet gewend) en sliep ik echt vast tot de volgende ochtend. Wel vroeg wakker steeds maar niet snachts ofzo.

    En nu lig ik eerst heel lang te draaien voordat ik in slaap val, regelmatig wakker snachts, moet dan vaak ook plassen en extreem vroeg wakker smorgens.

    Hoop dat we snel weer beter slapen :roflmao::D nu kan het nog :p
     
  3. Mandytje

    Mandytje Actief lid

    15 jun 2019
    130
    122
    43
    Ik kom moeilijk in slaap maar dat heeft meer te maken met verkoudheid. Als ik eenmaal slaap wordt nu steeds wakker van de baby die trapt. Heel fijn dat ik d'r voel maat niet snachts haha. Slaap wel met een kussen tussen m'n benen omdat m'n buik nu wel in de weg gaat zitten. Heb opzich nog wel energie na dat slechte slapen dus ik ben denk ik vast ritme aan 't opbouwen voor als ze er is haha
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  4. melliejzzz

    melliejzzz Actief lid

    10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Voor dat ik zwanger was sliep ik heel veel en heel vast. Je kon echt een bom af laten gaan naast me en je kreeg mij niet wakker.

    Nu slaap ik heel onrustig. Meerdere keren wakker. Om te plassen. En omdat ik niet meer lekker lig ivm rug en bekken klachten. Moet dan anders gaan liggen maar om draaien in bed is zo pijnlijk dat dat met veel moeite en pijn gaat. En dat meerdere keren per nacht.

    Ik zit nu sinds gisteren volledig in de ziektewet ivm bekkenklachten. Halve dagen werken was helaas ook teveel voor mijn lichaam. Ging elke dag met harde buiken naar huis. Kon bijna geen auto meer rijden van de bekkenpijn en was de rest van de dag en op vrije dagen niks meer waard. En nu ook nog verkoudheid er bij gekregen. Hopelijk dat mijn lijf zich met alle rust snel beter gaat voelen.

    hoe is het bij de rest die minder is gaan werken??
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  5. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ik ga over een uurtje volledig de ziektewet in. Beetje vergelijkbaar als bij jou, alleen gek genoeg heb ik met autorijden nog niet zoveel last dat het niet meer gaat. Slapen is hier ook een drama. Vanaf een uur of 3 veel wakker, niks ligt lekker en alles doet pijn.....
     
    melliejzzz en Wens84 vinden dit leuk.
  6. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Mandytje en @melliejzzz leuk trouwen nog! Wij zijn begin dit jaar "gepartnerd" o.a. om alles goed geregeld te hebben voor onze dochter(s) en zodat ik dezelfde achternaam kan dragen als onze kindjes (was voor mij wel belangrijk).
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  7. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    @melliejzzz mooi kamertje! Wij zijn druk bezig (althans, mijn vader) om de zolder te verbouwen, zodat we op de eerste verdieping de logeer/studeerkamer vrij krijgen om daar de nieuwe kamer van onze oudste dochter te maken en daarna de babykamer op te frissen voor onze jongste dochter na de geboorte. Komend weekend wordt de logeerkamer verhuist grotendeels, dus dan kan er begonnen worden met verven van de muren van de nieuwe kamer voor onze dochter!

    Verder is ons meisje een echter druktemaker en ik zie mijn buik ook echt al goed bewegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik haar voel (dan weet ik dat het goed zit), maar ik eigenlijk geen fan ben van die trappen in mijn buik. Vaak een onprettig gevoel vind ik het.

    Ook veel harde buiken hier die geen pijn doen, maar waar ik een soort van misselijk gevoel van krijg. Heel naar, hoop dat dat met rust nu ik stop met werken minder wordt.

    Verder voel ik me als moeder af en toe vreselijk te kort schieten naar onze oudste dochter.....ik kan niet echt meer leuke dingen met haar doen en zij roept ook vaker als ik weer ga liggen...mama pijn......
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  8. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Hier zelfde verhaal ook. Vanaf vandaag volledig in de ziektewet ivm bekken. Ook echt bijkomen als ik niet aan het werk was.

    Vandaag ook wel blij dat ik al in de ziektewet zit want werd vanmorgen gebeld dat mijn oom met de ambulance naar de IC is gebracht en zit al de hele dag in het ziekenhuis. Ook niet echt lekker voor mujn bekken dus daar ga ik nog veel last van hebben vanavond
     
  9. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Dat vond ik ook belangrijk. Daarom na de geboorte van onze dochter toen een geregistreerd partnerschap aangegaan.
     
  10. Banghartje

    Banghartje Actief lid

    17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    :D@ trouwen, mijn vriend heeft me op 2 december vorige jaar ten huwelijk gevraagd. een dag voor mijn verjaardag! Wij trouwen in mei! Dan is ons klein ventje een 2-3 maandjes oud!

    @slapen, ik sliep in het begin heel goed En vast, maar nu slaap ik heel onrustig en heb ik alles gehoord. Het minste snurkje van mijn vriend maakt me wakker en boos hahaha ocharme! Daarna kan ik echt moeilijk terug in slaap vallen. & 2-3x per nacht eruit om te plassen.

    @werken, ik werk momenteel nog full time in een shiften systeem. Ik kan op dit moment echt niet klagen en voel me heel goed! Alleen na 6-7uurtjes begin ik zowat krampjes te krijgen en dan ga ik gewoon zitten. Ben blij als ik thuis ben na die 8uurtjes werken :D
     
  11. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Wat lastig al die bekkenklachten. Dan maar in de ziektewet hoor.. je gezondheid en baby zijn nu even het belangrijkst. Maar is makkelijk praten natuurlijk. Zelf kan ik mijn bekkenklachten redelijk onder controle houden nu ik paar uur minder werk. Hopelijk blijft dit voorlopig zo! Zijn jullie dit weekend naar de intocht van Sinterklaas geweest? Ik wel met mijn zoontje. Hij begreep het natuurlijk nog niet en vond het maar raar, maar toen hij eenmaal ontdekt had dat de pieten pepernoten hadden vond hij het meteen een stuk leuker! Haha
     
    melliejzzz vindt dit leuk.
  12. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Geweldig he :roflmao:

    Mijn dochter is 6 en wilde per se naar de intocht zaterdag. Ze vond het geweldig :D
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  13. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Afgelopen zaterdag de "20 weken" echo gehad voor de echoscopisten in opleiding. Was echt zo grappig want de kleine man was het perfecte echomodel omdat hij maar bleef bewegen draaien enz :roflmao::roflmao: 1 vd echoscopisten in opekiding werd er helemaal zenuwachtig van en moest met dat apparaat achter hem aan blijven gaan. Ik heb genoten van die eigenwijze kleine man :D

    Hier nog een leuke foto, echt of hij wilde zeggen hai mam alles goed hier ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zoranya, Maan92, Orangeapple en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡

    28 februari
    Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje -

    1 maart
    Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje -

    2 maart
    KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡

    3 maart
    BangHartje - 22 jaar - 1e kindje -

    4 maart
    Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje - ♡
    Zifels - 40 jaar - 4e kindje -

    5 maart
    Maan92 - 27 jaar - 2e kindje -
    Wens84 - 35 jaar - 2e kindje -

    6 maart
    DoeEenGok - 24 jaar - 1e kindje - ♡

    7 maart
    Zoranya - 38 jaar - 2e kindje -
    Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡
    niki86 - 32 jaar - 4e kindje -

    8 maart

    9 maart

    10 maart
    Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡
    Hadassa - 41 jaar - 5e kindje -


    11 maart

    12 maart

    13 maart

    14 maart
    Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡

    15 maart
    Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡

    ------------------------------------------------

    jongen (5) | meisje (3) | verrassing (0)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    December
    6 - Wens84 - 3d-4d pretecho
    7 - Melliejzzz - pretecho
    12 - Wens84 - groei echo en controle gyneacoloog
    ------------------------------------------------

    *Sterretjes*

    Applejo (4w) , Sniekie (4w) , Gandy , Orchidea , Vlindertje95 (5w) , BertxBirgit (5w) , Mommy11 (8wk)
     
  15. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Heb de lijst weer even naar voren gehaald voordat we hem kwijtraken :roflmao:
     
  16. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hier gisteren suikertest gedaan en helaas was mijn nuchtere waarde niet goed, dus ga doorverwezen worden naar ziekenhuis voor zwangerschapsdiabetes.
     
  17. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    He wat vervelend! Hoop dat het met wat kleine aanpassingen net als bij mij goed te doen is
     
  18. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    hoop het ook. Heb morgen al de afspraak bij de gynaecoloog
     
  19. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Sterkte met de bekkenklachten dames.

    @Zoranya hopelijk valt het mee met de diabetes.

    @Wens84 prachtig zo'n actief bibje

    Sinterklaas leeft bij onze kinderen niet heel erg. Ze geloven niet, dat scheelt denk ik. Vinden het gewoon leuk, meer zoals een verjaardag.

    Ik moet vrijdag voor de GTT. Hopelijk gaat het lukken om het drankje binnen te krijgen en te houden.
    IP ben ik geen risico kandidaat maar bib is, in tegenstelling tot de andere drie, boven P50, waar de andere 3 bijna niet op de P zaten met 20 wk. Plus gecompliceerde zwangerschappen dus de vk wil graag uitsluitsel.
     
  20. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    drankje viel mij heel erg mee. Ik heb het heel snel naar binnen gegotene, niet misselijk of iets geweest daarna. Gewoon verstand op 0 en drinken maar. Denk hoe langer je er over doet hoe erger het is. Succes! Hoop dat jij wel een goede uitslag krijgt!
     

Deel Deze Pagina