1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Fijn dat je lichaam al bezig is, dat geeft toch een fijner gevoel als ze straks gaan inleiden denk ik. Kom je niet helemaal van 0 zeg maar.
     
  2. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ja idd, klinisch vk dacht ook dat als een ballon geplaatst gaat worden deze net als de vorige keer snel zijn werk zal doen. Vorige keer met 38 weken viel deze er binnen 4 uur uit.

    Ik hoop dus dat ik donderdag idd onze baby mag knuffelen!!! Gaat wel heel snel nu.
     
    Naomi16 en KleineLai vinden dit leuk.
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    jaloers! :D
     
    Zoranya vindt dit leuk.
  4. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi mama’s!
    Ik waggel ook nog rond hoor, ben hier al zolang niet geweest, sorry!
    Pittige onzekere tijd achter de rug qua zwangerschap en lichamelijk functioneren maar er lijken nu eindelijk wat betere vooruitzichten te zijn op bevalling gebied. Morgen 37 weken en over 2 weken wordt mijn meisje gehaald dmv een keizersnede. Meer met geplande keizersnede hier?

    @Zoranya, spannend voor jou deze week zeg. Hoop dat alles voorspoedig mag verlopen.
    benieuwd wie daarna snel volgt. Laatste loodjes zijn echt pittig. Ik lig nu ook weer plat omdat ik zo’n harde gespannen buik had en krampen in onderbuik en rug. Niet iets wat ik wil zelf gaan beginnen. Dan wordt het nl een spoed keizersnede.
    Ook de nachten zijn pittig, ondanks mijn medicatie elke nacht wakker. Continu een plas gevoel. Baby ligt al heel laag overigens en drukt aardig op de blaas.
    Nog even volhouden meiden, we zijn er bijna;)
     
  5. Anouk1989

    Anouk1989 Actief lid

    18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Whaha ja, hier in Twente bestaat dat nog:p
    Maar dat is dan ook wel echt een afgelegen plekje haha.
    Verder hebben we wel gewoon riolering, tv en 4G hoor:roflmao:
     
    betties vindt dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    :roflmao::roflmao: Fijn!
     
  7. Maan92

    Maan92 Actief lid

    8 dec 2016
    192
    95
    28
    Dankjewel! Ik begin wat meer last te krijgen van pijntjes, buikpijn en krampen. Vandaag met mijn zoontje naar een speeltuin gelopen zo'n kilometer verderop maar dat was eigenlijk niet meer zo prettig.

    Ik heb voor mijn idee wel wat meer lucht en moet minder snel overgeven. Hopelijk is de baby (gedeeltelijk) ingedaald. Morgen weer een afspraak bij de verloskundige. De vorige keer lag ze nog met het hoofdje boven het bekken, maar is ook alweer 14 dagen geleden.
     
  8. Amer

    Amer Actief lid

    4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Heb al weer anderhalf uur harde buiken en net een oefenwee die me naar de wc stuurde. Je gaat echt bij alles denken dat het begonnen is...

    spannend donderdag de eerste baby...!! Je houdt ons wel op de hoogte toch?
     
  9. Naomi16

    Naomi16 Lid

    18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Nou ben ik nieuwsgierig waar je was! Ik kom ook uit Twente :) had vorige week high tea bij Weerselo ergens achter, had nog wel goed bereik, viel me 100% mee.
     
  10. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    zeker, als ik net als vorige keer na het breken van de vliezen in een weeenstorm terecht kom, en nog tijd genoeg heb voor een ruggenprik, dan kan ik jullie rustig updaten de hele dag. :roflmao:

    was echt goddelijk die ruggenprik vorige keer. Lekker kunnen slapen af en aan tot ik aan het werk moest.

    zie wel een beetje op tegen de bevalling weer, maar ben er ook echt aan toe.

    @Maan92 wow....ook al was het niet meer zo prettig, ik ben jaloers dat je nog een kilometer kon lopen. Heb dus vanochtend in een rolstoel door het ziekenhuis gereden en oooh wat schaamde ik me:oops:, maar ik kon echt niet anders.
     
  11. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Hadassa thanks! Jij hebt het ook niet makkelijk zo te lezen. Sterkte en succes met de laatste loodjes. Ben heel benieuwd wie de volgende mag zijn en of er nog iemand stiekem voor gaat. Er hebben al zoveel flink last van voorweeen!
     
    Hadassa vindt dit leuk.
  12. Anouk1989

    Anouk1989 Actief lid

    18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oh echt? Wat grappig! We waren bij Dennenoord in Vasse, daar heb je echt geen bereik haha!
     
  13. Maan92

    Maan92 Actief lid

    8 dec 2016
    192
    95
    28
    Als ik dat lees dan mag ik ook echt niet klagen.
    En je hoeft je niet te schamen, het is bij jou ook bijna zo ver. Veel succes nog even!
     
  14. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Oh wat spannend al die inleidingen!! Hopelijk snel de eerste baby hier!! Hier zijn de krampen ook weer terug :rolleyes: Maar toch heb ik het idee dat het hier nog wel twee weken kan gaan duren.
     
  15. Naomi16

    Naomi16 Lid

    18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Goed om te weten! :D
    Wel echt heel mooi plekje.
     
  16. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Nog even een buikfoto 2 dagen voor D-Day
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Orangeapple en betties vinden dit leuk.
  17. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Prachtige buik! Zo spannend hè de laatste dagen voor je bevalling. Snap ook wel dat je eraan toe bent.
     
    Zoranya vindt dit leuk.
  18. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Net controle bij de vk en gevraagd of ze inwendig wilde voelen. En Yes er is in elk geval wat gaande. Bmm half verstreken en een vingertop ontsluiting. Hoewel dat nog niet heel veel zegt is dit een beter bericht dan dat ze zou zeggen: de boel zit nog potdicht. Bloeddruk was ook weer normaal laag, vorige keer had ik ineens een gekke uitschieter. Nog niet volledig ingedaald, wel een segment. Zou dus nog best wat pijn kunnen krijgen van het indalen. Ach ja...
     
    Naomi16 vindt dit leuk.
  19. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    @betties fijn!!! In elk geval idd iets gaande, je lichaam is bezig zich voor te bereiden. Was ik gisteren ook erg blij mee.

    gek genoeg hoop ik nu op niet voldoende ontsluiting om geen ballon te hoeven plaatsen. Als ik nl wel voldoende ontsluiting zou hebben om direct de vliezen te breken, zou ik morgenavond weer naar huis moet om me vervolgens donderdag om 7 uur in het ziekenhuis weer te moeten melden. Oftewel, dochter moet ik toch wegbrengen en als ik al in het ziekenhuis ben, hoef ik niet supervroeg op. Ik ben een beetje vreemd wat dat betreft denk ik :p
     
  20. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Hier staat de inleiding gepland voor as zondag. Maandag geen plek en de gynaecoloog wil niet naar achter schuiven ivm vlakker wordende ctg's en oplopende bloeddruk. Dus nog ff een hoop regelen.
     

Deel Deze Pagina