1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Maan92 vindt dit leuk.
  2. Banghartje

    Banghartje Actief lid

    17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Aan alle mama’s die nog wachten, veel sterkte met wachten! Jullie schatje komt er zowiezo aan binnenkort!

    @ koemelkeiwitallergie, heeft hier iemand zijn kindje hier last van? Wij zijn sinds woensdag opgenomen in het ziekenhuis, omdat hij 38 graden had, slijm dat hij niet weg krijgt, felle darmgeluiden en luide windjes met waterige diarree en rode uitslag. 2 dagen geen melkproducten geconsumeerd en zijn darmgeluiden zijn een stuk beter. Vandaag moet ik terug producten consumeren om te kijken of hij hier op reageert.
    Zijn er nog babytjes die zo reageren op de allergie?
     
  3. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Gefeliciteerd @Amer !!
     
  4. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    onze baby reageerde niet zo op de vermoedelijke koemelkallergie. Hier uit het zich in bloed in de ontlasting, verborgen reflux, darmkrampen, denk dat het erger zou zijn geweest als we niet binnen een week al naar Hero pep zouden zijn gegaan en 4 dagen later naar neocate. Overigens hebben we sinds gisteren nexium erbij voor de reflux.

    ze leek gisteren minder last te hebben van de reflux na de eerste dosis nexium, maar ze kwam vannacht ineens wel stipt om de 3 uur voor een voeding (en ben vanaf de voeding van 3 uur bijna 1,5 uur bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen....om zich vervolgens weer om 6 uur te melden.....gaap). Terwijl ze eerder er 4 uur minimaal tussen liet, zeker het tweede gedeelte van de nacht. Iemand tips? (Al weet ik dat het even kan duren voor er een goed dag/nacht ritme in zit.
     
  5. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    @Banghartje
    Hier 3 kinderen met km allergie. Voor alledrie ben ik een tijdlang op dieet geweest.
    Hier uitte het zich in kramp, huilen, uitslag, spugen, onrust en altijd snotterig zijn.
    Sterkte hoor want best pittig.

    @Zoranya
    Geen tips helaas. Ik heb zelf geen ervaring met flesvoeding. Mijn vriendin voedt met flesvoeding ook op verzoek, maar weet niet exact hoe ze dit aanpakt.
     
  6. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zoontje! Klinkt als een hele mooie, fijne bevalling.
     
  7. Mandytje

    Mandytje Actief lid

    15 jun 2019
    129
    122
    43
    Whaaaa.. Vanmiddag controle gehad. Alles was prima, afspraak voor volgende week en eventueel strippen dan. Vanmiddag wat lichte buikpijn. Uurtje geleden vliezen gebroken! Denk dat we een spannende nacht tegemoed gaan!
     
    melliejzzz, betties, Orangeapple en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Banghartje

    Banghartje Actief lid

    17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Heel veel succes! Ik duim voor een snelle en gemakkelijke bevalling en snel babyknuffelen! X
     
  9. Naomi16

    Naomi16 Lid

    18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    @Banghartje wat vervelend! Symptomen van kma kunnen volgens mij erg verschillen.. ik vind wel dat ze je heel erg snel weer laten testen met melk producten.. bij mijn weten (ik ben diëtist) hoor je bij een eliminatie dieet minstens een week te wachten voor herintroducties.. maar ik ben geen kinder diëtist..
     
  10. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Bij mij was het advies zelfs 2 weken minimaal, omdat het zó lang kan duren voor de sporen van koemelk uit de moedermelk zijn.
     
  11. Banghartje

    Banghartje Actief lid

    17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    @KMA ja, ikzelf heb er geen ervaring mee en doe ook maar enkel wat de kinderarts tegen mij heeft gezegd. Maar het valt wel erg op dat na 2 dagen geen melk te hebben geconsumeerd alles wel “normaler” bleek te worden. Hij sliep vele rustiger, zijn slijmpjes zaten al voor een stukje bij zijn stoelgang, geen rommelende darmen. En sinds dat ik terug een glas melk gedronken heb, begon alles weer opnieuw. Hij is al de hele dag redelijk onrustig en slecht slapen, terug heel erg winderig.. ben er onmiddellijk mee gestopt!
     
  12. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Zet hm op! Veel succes!
     
  13. Mandytje

    Mandytje Actief lid

    15 jun 2019
    129
    122
    43
    Na een helse bevalling van ruim 28 uur waarin ik echt alles heb meegemaakt, is gisteravond onze dochter geboren,ze doet het super! Papa en mama zijn trots!
     
    Hadassa en Naomi16 vinden dit leuk.
  14. Maan92

    Maan92 Actief lid

    8 dec 2016
    192
    95
    28
    @Mandytje van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Bevalling klinkt heftig. Hopelijk kun je een beetje bijkomen en vooral veel genieten van je dochter.
     
  15. Amer

    Amer Actief lid

    4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Helse bevalling klinkt niet fijn, maar wel goed om te horen dat ze het goed doet! Hopelijk kun jij ook wat bijkomen...

    hier gaat t soepel. S had aardig wat vruchtwater binnen gekregen dus donderdag veel gespuugd. Doet ie nog steeds maar nu enkel voeding en gelukkig steeds minder. Volgens mij overdrinkt ie zichzelf. Laat s nachts ruim 4u tussen de voedingen voor ie zich meldt dus dat is heerlijk. Broer & zus zijn zo lief en trots, daar word ik helemaal blij van.

    En dan Corona... de verloskundigen hebben de huisbezoeken geminimaliseerd. Als het enigszins kan doen ze het telefonisch. Jammer, want heb het altijd gezellig gevonden.

    succes met wachten nog voor de laatsten, ik weet dat het frustrerend is als de rest al een bub heeft, dus ik duim voor jullie dat het zsm mag losbarsten!!!
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  16. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Neem de tijd om bij te komen en te herstellen. Heerlijk babyknuffelen nu!!
     
  17. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    De regels rondom corona worden steeds strenger.. hoe doen jullie dat met kraambezoek? Tot nu toe heb ik gewoon kraambezoek ontvangen. Maar ik hoop elke keer dat ze niet hoestend en proestend op de stoep staan. Ik hoop dat men dan zelf verstandig genoeg is om af te bellen en thuis te blijven. Zouden jullie iemand weg sturen als ze ziekig/verkouden op de stoep staan?
     
  18. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Ik ga even kijken of ik onze lijst weer boven water kan halen.. die is weer ver weggezakt.
     
  19. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡

    28 februari
    Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje -

    1 maart
    Melliejzzz - 25 jaar - 1e kindje -

    2 maart
    KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡

    3 maart
    BangHartje - 22 jaar - 1e kindje -

    4 maart
    Zifels - 40 jaar - 4e kindje -

    5 maart
    Maan92 - 27 jaar - 2e kindje -
    Wens84 - 35 jaar - 2e kindje -
    Betties - 40 jaar - 3e kindje -

    6 maart

    7 maart
    Zoranya - 38 jaar - 2e kindje -
    Yelly - ? jaar - 4e kindje - ♡
    niki86 - 32 jaar - 4e kindje -

    8 maart

    9 maart

    10 maart
    Amer - 33 jaar - 3e kindje - ♡
    Hadassa - 41 jaar - 5e kindje -


    11 maart
    Anouk1989 - 30 jaar - 3e kindje -
    Naomi16 - 32 jaar - 2e kindje -

    12 maart

    13 maart

    14 maart
    Morgenzon - 31 jaar - 8e kindje - ♡

    15 maart
    Pitaa91 - 27 jaar - 4e kindje - ♡

    ------------------------------------------------

    jongen (6) | meisje (5) | verrassing (0)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    Februari
    25 februari - Wens84 - 14 uur melden inleiding
    ------------------------------------------------

    Bevallen:

    28-02-2020 Orangeapple

    *Sterretjes*

    Applejo (4w) , Sniekie (4w) , Gandy , Orchidea , Vlindertje95 (5w) , BertxBirgit (5w) , Mommy11 (8wk)
    DoeEenGok (23wk)
     
  20. Naomi16

    Naomi16 Lid

    18 jan 2020
    53
    32
    18
    Vrouw
    Ja. Zonder pardon. En daarna heroverwegen of ik die mensen überhaupt wel in mn leven wil. Kom op zeg!
     
    Banghartje, Maan92 en Orangeapple vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina