16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Fijn dat ze er eindelijk is:D
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  2. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Zo. hier is de kraamzorg net afgesloten. 6 dagen, had ook 5 gekund maarja.. beetje laat aangegeven weer.. morgen komt de vk nog eens langs.. (als ik niet in de supermarkt sta want ik weet niet hoe laat ze komt ...... en dan heeft ze toch echt pech...) Het bed en de andere thuiszorg spullen worden maandag opgehaald. Heerlijk, weer rust en ruimte straks. :p

    Hoe is het met iedereen? Dames die nog wachten op de komst van de baby?

    Hier gaat het prima. Nu zelfs geen bloedverlies meer, en hechtingen of schade van onderen had ik sowieso al niet. De stuwing is bijna weg nu.. whoohoo...!! De baby slaapt vooral veel en lief en vraagt niet bijster veel aandacht (hopen dat dat even zo blijft maar dat weet je nooit natuurlijk :rolleyes:). En het is nog niet eens december mensen.. :o: ?! Iedereen ook zoveel zin in de feestdagen.. :D:D:D:D Al die lampjes, de gezelligheid.
     
    Ready2loveU en Mbob vinden dit leuk.
  3. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Noa1987 ! Klinkt als een pittige bevalling. Op naar een spoedig herstel! Geniet van jullie dochter.

    @Pyaar wat heerlijk dat je weer zo in de weer bent!

    Hier gaat alles goed, zo verliefd op onze baby. Vind nu al dat het zo snel gaat. Hij is nu lekker aan het rondkijken en mn hart smelt als dat lieve koppie me aankijkt. De borstvoeding is inmiddels op gang en ik vind het echt heel leuk eigenlijk ondanks dat ik er tegen op zag van te voren.

    Herstel van de bevalling loopt gestaag. Mn hechtingen beginnen nu wel zeer te doen. Nog mensen tips voor vocht vasthouden? Mijn enkels zijn volledig verdwenen sinds de bevalling.
     
    Noa1987 en Pyaar vinden dit leuk.
  4. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Lieve novembermamma’s,

    Il heb lang zitten twijfelen of ik me hier nog een keer zou melden, maar ik doe het nu toch maar.

    Allereerst allemaal hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kindjes! ❤️❤️❤️ Zo fijn dat alles goed is gegaan, en ergens toch een geruststelling dat ik de laatste was die uit dit groepje moest vallen. Ik hoop dat jullie een voorspoedige bevalling en een mooie kraamtijd hebben (gehad). En nu heerlijk genieten van jullie mooie, kleine wondertje!

    Toch ook even een update van hoe het met mij is gegaan na de veel te vroege bevalling van Mieke en Siebe. Omdat onze kindjes nog voor de grens van 24 weken zijn geboren hebben we ze mee naar huis mogen nemen. We hebben ze in heel kleine kring (alleen wij en de grootouders) op ons eigen terrein een plekje kunnen geven. Ze mogen dus altijd dicht bij ons zijn en dat is fijn.

    Na de bevalling is alles onderzocht: bloed, urine, weefsel, placenta... alles waar ze een test op konden loslaten. Helaas zonder resultaat, we zullen dus nooit weten wat nu de oorzaak is geweest. Zelf denk ik dat het is omdat dit mijn eerste zwangerschap was, en meteen een tweeling. Mijn lijf was niet klaar voor zo’n zware periode. Gecombineerd met mijn (toch wat hogere) leeftijd, de drukte op het werk en de extreme hitte deze zomer denk ik dat het gewoon te veel is geweest voor mijn lijf.

    Maar ik schrijf jullie niet om alleen verdrietig nieuws te delen in jullie tijd van blijdschap en nieuw leven.❤️ Ook ik wil graag een lichtpuntje bij jullie achterlaten. Want terwijl ik dit schrijf ben ik weer heel pril zwanger - bijna 6 weken inmiddels. Op 17 november, de uitgerekende datum van mijn twins, hield ik een positieve test in mijn handen. Mijn uitgerekende datum wordt nu 27 juli... de dag dat Mieke en Siebe zijn geboren. Het komt zo uit, het moest zo zijn - wij hopen volgend jaar zomer ons regenboogje in de armen te mogen houden. ❤️

    Ik wens jullie een hele mooie tijd, veel liefde en geluk met jullie kleintjes!
     
    Krily, Nina Sanders, Ready2loveU en 13 anderen vinden dit leuk.
  5. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Hoi @BlauwBloempje wat lief dat je ons schrijft! Ik heb nog vaak aan je teruggedacht, de namen Mieke en Siebe bleven me bij...hoe oneerlijk het soms kan zijn en dat de reden dus nooit gevonden is. Maar wat ontzettend bijzonder dat je nu pril zwanger bent en dan die link met de data van de twins. Wow.. :eek: ja dat moest echt zo zijn denk ik! Bijzonder! Ik wens je heel veel geluk en gezondheid en dat alles goed mag gaan deze zwangerschap, want het is je gegund! ❤️
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  6. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    @Mbob Wat gaaf dat de borstvoeding lukt en je er zo van geniet :):thumup:
    Ik heb alleen hechtingen gehad na de bevalling van mijn eerste kind.. die bleken toen niet oplosbaar en toen heb ik gevraagd of de vk ze wilde losknippen.. :oops: Niet echt tips voor tegen de pijn.. veel spoelen met lauw water deed ik toen.. en met een middeltje erin.. ik zou niet eens weten wat voor natuurmiddeltje het was, maar wel dat dat ook niet hielp.. :confused: Sorry dat ik je niet verder kan helpen.. :| Geniet van de kleine!! :thumup:
     
  7. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Wat lief van je, dankjewel. ❤️ Daar kwamen toch even een paar tranen. Ik vind het zo mooi en bijzonder als iemand aan onze kindjes heeft gedacht! Ik hoop dat bij jou en je kleintje ook alles goed gaat!
     
    Pyaar vindt dit leuk.
  8. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    @BlauwBloempje; van harte gefeliciteerd! En wat bijzonder met die datums. Zo waken zij zeker over dit kindje ♡. Ik heb nog vaak aan je gedacht en ben blij dit nieuws te lezen! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en hoop dat je ook nu toch een beetje kunt genieten.

    Veel liefs!
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  9. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @BlauwBloempje wauw wat een bijzonder verhaal zo ook met deze data. Ik hoop zo voor jullie dat alles nu gewoon voorspoedig loopt, het is jullie gegund! ❤️
    Hopelijk kan je wel lekker genieten van deze zwangerschap en heb je iets meer rust voor jezelf!
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  10. Flower7

    Flower7 Lid

    23 mrt 2019
    42
    86
    18
    Hoi dames ik ben inmiddels ook bevallen op 25/11 van onze zoontje M.
    Het was een pittige bevalling en kraamweek met stuwing. Maar het gaat nu met de dag wat beter gelukkig.

    Gefeliciteerd iedereen die bevallen is ♡
     
    mom2be21, XMamaMX, Amara en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Noa1987 gefeliciteerd ♡♡♡♡

    @Flower7 jij ook gefeliciteerd :p:p

    Mooi nieuws allemaal!!

    @BlauwBloempje ik krijg kippenvel van jullie verhaal! Jullie mooie tweeling waken zeker over jullie aankomende regenboogbaby ♡


    -----------
    Hier gaat alles goed met ons lieve bolletje! Ze groeit als kool en is echt Hollands welvaren :cool::p
    Gaat veel te hard. Ze moet altijd zo lief en klein blijven!

    @Pyaar whut vloei jij niet meer :eek: hoe dan!!
    Ik blijf gaan helaas! Misschien had ik meer rust moeten nemen? Liep dag vd bevalling savonds al weer door t huis heen te struinen :$
    Maar jij kan ook geen rust gehad hebben met je kids...
     
    Amara, Flower7, Mbob en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Gefeliciteerd! ♡

    @Yviev bij mij is het ook nog niet over hoor haha gelukkig wel nog maar minimaal. Ik heb wel nog steeds zo'n beurs gevoel down there.. herkent iemand dat?
     
  13. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Jup!!! Als ik te veel gestaan en gelopen etc heb voelt het alsof ik uren lang op een houten paal heb gezeten :oops:
     
    Dinpin, Mbob, Mamabella12 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    @BlauwBloempje ook hier denk ik nog regelmatig aan je. Wat bijzonder al deze data. Gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap. Met zulke mooie data kan het niet anders of er wordt over jullie gewaakt.
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  15. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    @Flower7 gefeliciteerd! Goed gedaan, lekker genieten nu!

    @BlauwBloempje regelmatig aan je gedacht, wat een bijzondere zwangerschap zo voor jou met al deze data. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

    Beurs gevoel is hier ook aanwezig en pijnlijke hechtingen ai ai ai. En aambeien, zoveel aambeien. Hopelijk gaan die ook een keer weg.
     
    Flower7 en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  16. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @BlauwBloempje Wat fijn om van je te horen!! Én geweldig dat je weer zwanger bent! En die datums... dat moet inderdaad gewoon zo zijn! Wauw!
    Op naar een mooi kindje in de zomer.
    Hopelijk kan je wel genieten van deze zwangerschap.
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  17. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat bijzonder die data, dit kindje heeft duidelijk nu al 2 bescherm engeltjes.
    Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!
     
  18. Noa1987

    Noa1987 Bekend lid

    10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @BlauwBloempje kippenvel wat een verhaal, die data kan gewoon geen toeval zijn...

    @Flower7 ook gefeliciteerd!

    @XMamaMX hoe staat het ervoor bij jou?
     
    Flower7 en XMamaMX vinden dit leuk.
  19. XMamaMX

    XMamaMX Actief lid

    26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    @BlauwBloempje wauw. Wat een kippenvel verhaal!!! Zo bijzonder ook van de data! Ik wens je een hele fijne zwangerschap, het is je gegund!! En jullie mooie regenboogje heeft een geweldige grote broer en grote zus die over hem/haar zal waken, voor altijd ♡.


    In de nacht van zaterdag op zondag, ben ik bevallen van ons zoontje S. Het is dus toch nog een decemberkindje geworden uiteindelijk, nu al eigenwijs :roflmao:. Het was een lange, maar goede bevalling! En alles gaat goed met ons. Van onderen geen scheurtje, niks! Alleen wel heeeeeeeel veel aambeien door het lange persen :eek: maar ook dat gaat vast goed komen! Borstvoeding is al snel goed op gang gekomen, en S. drinkt heel goed. Volop genieten dus!!
     
    Dinpin, Pyaar, mom2be21 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. XMamaMX

    XMamaMX Actief lid

    26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2019

    ***Sterretjes***
    ♡ Kwebbelsnoes 4+2
    ♡ Wens84
    ♡ Leanneke 7+1
    ♡ 7+4 | NvD - 8+2
    ♡ 15w | Miss X
    ♡ 23+6 Mieke en Siebe | BlauwBloempje

    ----------------------------------------------------

    De Bevallijst :
    Ready2LoveU - 2 november 2019 - Jongen (Tycho)
    ☼ MissMorrow - 4 november 2019 - Meisje (Ephra Emma)
    ☼ Juffie1990 - 5 november 2019 - Meisje (Noor)
    ☼ Nina Sanders - 7 november 2019 - Jongen (pissO nimajneB) (omgekeerd)
    ☼ Rian89 - 9 november 2019 - Meisje (Liv)
    ☼ Mamabella12 - 12 november 2019 - Jongen (nni.F) (omgedraaid)
    ☼ Roetje08 - 13 november 2019 - Jongen (S.)
    ☼ Blijeitje198 - 13 november 2019 - Meisje (Sophie)

    Friesje203 - 17 november 2019 - Jongen (T.)
    Mom2be21- 18 november 2019 - Jongen (T.)
    ☼ Krily - 19 november 2019 - Meisje (M.)
    ☼ Bjlover - 19 november 2019 - Meisje (R.omy)
    Aaav - 19 november 2019 - Meisje (A.urora)
    Yviev - 20 november 2019 - Meisje (I.sabeau)
    ☼ Sprina - 22 november 2019 - Jongen (A.rthur)
    Amara - 23 november 2019 - Meisje (V.)
    ☼ Pyaar - 24 november 2019 - Jongen (Q.)
    Mbob - 24 november 2019 - Jongen (F.)
    Flower7 - 25 november 2019 - Jongen (M.)
    Noa1987 - 27 november 2019 - Meisje (H.)
    XMamaMX - 1 december 2019 - Jongen (S.)
     
    Pyaar en Noa1987 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina