16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik heb een sportbroekje van geloof prenatal of mamalicious, die is wel ademend.
    Maar 36 km is best ver hoor.. je banden zijn al deels verweekt waardoor je waarschijnlijk compenseert in je looppatroon en daardoor last van je heup krijgt. Ik als fysio zou zeggen, luister naar je lichaam. Er zijn maar weinig zwangeren die nog geregeld zo’n eind lopen.

    Hier ook geen ongewenst kraambezoek maar wel veel.. dus vond dat gewoon vervelend steeds mensen over de vloer.

    Eerste warme dag overleef, kijken hoe het morgen gaat op het werk..
    Wel rugklachten sinds vanavond.. maar veel gebukt, getild en gek gedaan met zoontje.. denk daarvan :rolleyes:
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  2. Noa1987

    Noa1987 Bekend lid

    10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wil de vierdaagse weer lopen, heb hem al vaker uitgelopen. Vorige week ook nog 34 km gelopen zonder problemen. Had eerder wel wat last van mijn heup (bekend probleem), maar vandaag kon ik echt niet verder meer... zit nu tape op en dat verlicht wel een stuk.
     
  3. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Oké nou hopen dat het scheelt, maar ik zou toch ook zeggen: luister goed naar jezelf en anders ff dagje extra rust tussen de trainingen. Niet alleen banden zijn verweekt maar ook spieren, pezen en slijmbeurzen zijn wat gevoeliger.
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  4. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Noa1987 heftig hoor! Zou ook goed naar je lichaam luisteren!
    Hier zei de fysio dat niet alleen de banden rond je bekken verweekt maar alle banden dus ook van je enkels/benen/rug.



    Wie heeft er voor mij DE site met hippe positiekleding?
     
  5. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Ik vind dat op Asos veel te vinden is qua leuke zwangerschapskleding.

    Mamalicious vind ik een leuk merk.

    En woow 36 km gelopen!! Heel knap wel. Ik doe het je niet na haha
     
    Noa1987 en MissMorrow vinden dit leuk.
  6. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Sluit ik me helemaal bij aan! Supermom heeft ook nog wel eens leuke dingen en heb nu toevallig ook een jurkje van 't merk 'BAE' gekocht.
     
  7. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Noa1987 wow respect, knap van je. Ik vond vandaag de koelkast al te ver lopen :roflmao:.

    Zie echt een beetje op tegen de warmte van aankomende week.. blegh.
     
    Pyaar, Noa1987 en MissMorrow vinden dit leuk.
  8. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    @Mbob denk ook dat het idd je kindje is

    @Noa1987 36 km??!! :eek: hoe dan?! Knap, doe het je niet na. Geen tips voor een sportbroekje, sorry.

    @Yviev ook geen tips sorry. Ben zelf nog geen leuke zwangerschapskleding tegengekomen
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  9. mom2be21

    mom2be21 Bekend lid

    11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wow 36 km lopen? Ik vind 2 heen en 2 terug met de honden al een uitdaging Haha!
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Asos idd.
    Maar eigenlijk koop ik ALTIJD positiekleding bij de H&M (of gewoon wijder vallende kleding, niet per se positie). Ik heb daar gewoon heel weinig geld voor over omdat ik het na de bevalling toch weer weg smijt :p
    Voor nu nog 3 maandjes kantoor ga ik echt geen speciale outfits meer kopen. Wellicht een wat wijdere blouse nog en wat basic shirts voor een tientje, maar that's it.
    Ik verwacht nog onderstaand tricot jurk van de H&M binnen te krijgen (door het rechte model en doordat hij dus niet nauw aansluit kan ik er nog even in groeien, ik heb dezelfde al met strepen nl, deze effen zwarte is prima voor kantoor).

    https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0649495001.html

    XS zit hiervan bij mij wat 'wijder' en valt tot de knie. Hier kan ik dus nog best even wat ik groeien en het is stevig katoenen tricot (geen flubber jurk waar je dwars doorheen kijkt). In de sale voor een tientje dus.

    Verder verwacht ik in het najaar, tijdens mijn verlof vooral lekker oversized truien met heerlijke leggings te dragen.

    Verder draag ik naar kantoor ook graag onderstaande, gebreide tops en aangezien deze nu maar 6,99 is bestel ik die ook maar vast ;).. al duurt het nog heel erg lang voordat ik dit type (kortere) trui pas..

    https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0666382012.html
     
  11. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Dè site heb ik ook niet voor je, maar Mamalicious heeft inderdaad leuke dingen. Verder heb ik één nette zwarte broek gekocht voor op kantoor via bol.com - die was wel iets duurder, maar eentje is genoeg. Een spijkerbroek, stapel t-shirts en een trui gescoord in de sale van Prenatal. Verder heb ik nog een aantal gewone stretchjurkjes die ik nog aan kan, ook fijn voor thuis (en voor de warme dagen).
     
    Rian89 vindt dit leuk.
  12. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Haak weer in dames. Ineens nieuw deeltje alweer.

    Duik nu mijn bed in. Heb zo'n last van een bilspier.
     
  13. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik vind mamalicious, supermom leuk! En hm fijn voor de basics.

    Hebben jullie een beetje goed geslapen? Ik ging met knallende koppijn naar bed en ik word er weer mee wakker :(. Kan echt niet zo goed tegen die warmte.

    Vandaag komt mijn nichtje van bijna 1.5 waar ik op moet passen.. Kan ik vast wennen aan 3 kinderen:rolleyes:.

    Eerst even naar de chiropractor nog straks.. en daarna zou ik contact op nemen met mn manager. Maar vind het lastig om te zeggen dat ik het niet zie zitten om weer in de gezinnen te moeten werken. Al die trappen elke keer...
    Wil voorstellen dat ik op kantoor wat kan gaan doen.
     
    mom2be21 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    @Rian89 kan me voorstellen dat het lastig is om aan te geven wat je wilt maar het gaat echt opluchten als je het eenmaal gedaan hebt. En ik denk dat je werkgever het kan waarderen dat je zelf al hebt nagedacht hoe je eventueel vervangende werkzaamheden kunt doen op kantoor. Veel succes!
     
  15. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    @Rian89 een werkgever mag blij zijn als je meedenkt. Als jij het niet meer redt in gezinnen en je stelt voor eventueel op kantoor. Het andere is dat je anders de ziektewet in moet.
     
  16. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Goedemorgen (nou, ja...goed?),

    @Rian89 hopelijk valt er wat te regelen met je werkgever!

    Hier ook moeizaam geslapen door de hitte en mijn vriend die denkt dat hij doodgaat, omdat hij een opgezette klier in zijn nek heeft. Mannen...hij kan zich dan de hele nacht lopen opwinden over zijn nek voordat hij überhaupt een dokter heeft gezien. Ik ben op een gegeven moment maar met de katten op de bank gaan liggen.

    De kat
    Want dat was ook een ding. Een van onze katten gaf al een paar dagen slijm over en maakte steeds gekke keelgeluiden. En als hij mauwde klonk hij als de zanger van een heavy metalband. Gisteren kwamen we thuis en toen gaf hij bloed over. Toen heeft mijn vriend een beetje in zijn keel gewroet en daarna heb ik 'm wat te eten gegeven en daarna spuugde hij een soort harde boon met allemaal bloed uit. Dat zorgde dus ook voor een slechte start van de nacht...maar volgens mij gaat het nu stukken beter. Zal zo nog even de dierenarts bellen om te vragen of het nodig is om langs te komen.

    Voor zwangerschapskleding vind ik Asos super leuk! Ik koop niets meer van het merk Love2wait. 1 broek van gekocht en de dag daarna was hij helemaal opengescheurd van onderen. Beetje voorbarig vond ik dat (letterlijk en figuurlijk).
     
  17. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Had vorige week een rok besteld van mamalicious. Erg leuk en fijn!
    Pas serieus bijna al mn kleding niet meer... alleen de spullen die of veel stretch hebben of al maat te groot waren. Pffff! Shirts zijn te kort door grotere borsten en die zwangerschaps broeken die zo laag vallen.
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ook hier wakker vannacht wegens de hitte. Kon ook niet goed koel omdraaien in bed met mr. Voedingskussen..
    Nu op kantoor. Omg. Ik kan niet eens inloggen en niemand die gewoon even hallo komt zeggen of wat dan ook. In ben er bijna 2 mnd uit geweest. Vinden jullie dat normaal? Ik zit hier maar......
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ging gisteren al mn skinny jeans passen. Waarom weet ik niet want ik paste uiteraard niks meer. Ik houd ook nog wel wat vocht vast (niet veel) maar merk dat aan strak zittend ondergoed. Als ik dan uit de douche kom en bodylotion op doe denk ik echt 'wow, heb ik nou zo'n enorme kont gekregen of..' o_O
     
  20. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    @Rian89 succes met dit moeilijke gesprek!

    @MissMorrow he wat zielig voor de kat! Hopelijk zat dat stuk alleen dwars!
     

Deel Deze Pagina