16 t/m 30 november '19 | deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nina Sanders, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dankjulliewel. 2 jaar alweer... wat vliegt de tijd!
     
  2. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Nina Sanders met je zoontje!

    Vandaag helaas weer naar het ziekenhuis en aan de telefoon zeiden ze dat ik maar een tas met spullen mee moest nemen omdat ik waarschijnlijk zou moeten blijven:( ik moest meteen huilen en dacht alleen maar aan mn man die vast weer bezorgd zou worden en aan mn vader die speciaal uit Soest een paar dagen bij mij is om te klussen die ik dan alleen zou laten.
    Eenmaal daar weer alle controles gedaan en hartslag van de kleine was weer goed maar ze zagen wel dat de nierstuwing iets verergerd was. Waarschijnlijk heb ik er ook een gekneusde rib bij (echt een krachtpatsertje die kleine in mn buik haha)
    Ze hebben mn nierfunctie geprikt maar deze was gelukkig nog ok!

    Besproken dat ik kon blijven aan infuus of toch (ik wilde echt echt niet blijven) nog thuis proberen maar dan met meer pijnmedicatie en absolute rust. Dan donderdag weer kijken hoe het gaat. Ben benieuwd maar zoooo blij dat ik naar huis mocht!
     
    Roetje08, Pyaar en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhhhh nou rust nemen jij! Fijn dat je thuis bent!
     
  5. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    De echo was echt prachtig! Ons kindje lijkt veel op zijn/haar papa.


    Jij veel plezier morgen!
     
    Ready2loveU, Mbob, Pyaar en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    28 weken dansje.
    Vandaag officieel start van het derde trimester!
     
    Krily, Noa1987, Mbob en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Krily vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik moet nog 5,5 wk werken tot verlof. Kan niet wachten hoor. Ik tel echt af!
     
    Ready2loveU en Mbob vinden dit leuk.
  9. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Bizar kort nog! Ik moet nog 9,5 week :eek:
     
    Mbob en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    En we zijn weer aan het werk!
    Einde middag te paard. Hier waren geen paardenmeiden he? Heb nu al 2 keer gehad deze week dat het paardrijden (draven-lichtrijden) mij soort beenkramp maar dan in mn buik geeft. Erg balen :(

    Vanavond op kraamvisite. Even gluren bij een ander nieuw mooi wezentje ♡

    Morgen te paard en einde dag komen vrienden gezellig langs :)
     
    Ready2loveU en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik heb wel vakantie eerst :p
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  12. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Ja, het is namelijk zo gelopen: er was wéér een afspraak gemaakt bij die ene vrouw. gyn. die het niet wilde doen, maar nu ineens wél nadat er overleg was met de huisarts. Toen zei ik.. sorry maar naar háár ga ik niet meer. (Dames.. ik ben toch geen klein kind.. al voelde dat wel zo... eerst een bitch fight hebben waarbij de gyn. met haar talloze kinderachtige argumenten NEE zegt, en vervolgens belt de huisarts 1x met dezelfde argumenten en wil ze me ineens wél helpen.. ja DOEI!).. De huisarts begreep mijn gevoelens, en regelde een gyn in een ander ziekenhuis. Ik ga heen en hoop nu wel geholpen te worden. :thumup: Volgens de huisarts zat het goed. :thumup:

    Haha @Amara , kreeg je man geen vragen als: bent u al 38 jaar en heeft u al minstens 4 kinderen? :roflmao: Maar inderdaad het is echt absurd hoe dit loopt met mijn sterilisatie aanvraag.. gelukkig goede support van mijn huisarts.
     
    Mbob vindt dit leuk.
  13. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Lekker zeg! Door fam. Bedrijf kan ik het de familie echt niet aandoen om nog langer achter elkaar afwezig te zijn.
    Willen nog wel samen paar dagen tot weekje weg. Gewoon in Nederland ergens september ofzo!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    @Ready2loveU onee wat stom dat het is verergerd. Fijn dat je wel naar huis mocht. Doe maar lekker rustig aan!

    @Pyaar hahaha nee nieteens de vraag of hij überhaupt al kinderen heeft:roflmao:

    Vandaag verjaardag van de kinderen. Dochter vannacht hele bed onder gespuugd (waarschijnlijk door antibiotica) en zoon was om 6 uur al klaarwakker. Ik ben echt in de feeststemming na zo een nacht, not!
     
  15. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Ik ben een paardenmeisje maar rijd momenteel niet. Mis het wel, zo heerlijk maar mijn paardje was overleden en ben er nog niet aan toe geweest weer verder te gaan. Misschien na de zwangerschap weer oppakken.
    Vind het wel knap dat je nog rijd ik voel mn banden al met traplopen, laat staan met lichtrijden! Wat vervelend die kramp. :(

    @Nina Sanders gefeliciteerd met O! Hoe gaat de namencrisis? Hier nog volop aan de gang :roflmao:

    @Pyaar jeetje wat een gekkigheid dat het zo moeilijk moet gaan allemaal. Wel fijn dat je nu iemand hebt gevonden die je wel wilt helpen!

    Ik moet nog 2 weekjes werken en het project loopt op zijn einde dus ben er niet meer dagelijks mee bezig. Ben er heel blij mee wel want kon al geen afspraken langer dan 2 u ivm bekkenpijn. Dinsdag maar eens naar de fysio want het zit nu ook in mn liezen. Alsof ik de hele dag de splagaat heb proberen te doen.

    Gebruikt iemand hier nog Shellac nagellak? Met zon UV lamp? Ik heb sinds ik zwanger ben geen nagellak meer gehad maar heb wel weer behoefte aan een manicure. Maar vraag me af of Shellac schadelijk is? Gewone nagellak bladdert zo snel. :rolleyes:
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  16. Mbob

    Mbob Actief lid

    28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    @Amara jeetje wat een nacht zeg. Veel plezier wel met het feestje vandaag!

    @Ready2loveU jeetje wat balen dat het verergerd is. Kunnen ze buiten pijnbestrijding niks eraan doen?
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Mbob Hier ook :rolleyes: ik wil gewoon de naam al hebben...
     
    Mbob vindt dit leuk.
  18. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    .
     
  19. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Verliefd ❤
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Amara, Ready2loveU, Mbob en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ach wat een lief gezichtje ♡♡
     
    Rian89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina