♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ahhh wat lief, blijft ie nog keurig op het kleed liggen?
     
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja nog wel :roflmao:. L is lui, vandaag voor het eerst goed gedraaid van rug naar buik en direct armpje goed doen. Hele familie blij dat dat ook mee konden maken :roflmao::roflmao:. Verder draait hij rondjes en komt ie nog niet vooruit al gok ik dat het nu snel gaat
     
    Siepie85, Mya, wolkje1994 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    @Kirzy , wauw van harte gefeliciteerd!
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  4. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi dames. Weer eens een update van mijn kant. Overdag gaat alles perfect. Echt totaal niks te klagen..
    Maar snachts...

    KIND DOE NORMAAL EN SLAAP GEWOON!
     
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Het is gelukt. Ging nog makkelijk ook. Had gewoon een glas ingeschonken en mijn vriend dronk van beide:roflmao:
    En gewoon gezorgd dat ik weer de glazen ging bijschenken
    Ze merkte niks. Nu was t ook best druk aangezien zij 3 kids hebben dus dat was een mooie afleiding :thumup:
     
    Magnolia29, Poolvos, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @Kirzy gefeliciteerd zeg!

    Was wel even schrikken zekee of niet?
     
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    Goed gedaan!!

    oooo ik zit me hier ff te genieten T accepteert eindelijk de box en zit heerlijk te spelen. Maakt het schoonmaken ook een stuk relaxter zo.
     
    Magnolia29, Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  8. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Thnx meis. Jaa was wel even een shock. Mijn vriend is daar nog niet over heen:roflmao:
    Nu maar afwachten of het goed gaat. We shall see.
    Kleine van jouw nog geslapen na vanmorgen(vannacht)?
     
  9. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Oohw super chill! Ben blij dat J het ook nog steeds pikt dat ik m in de box parkeer:roflmao:
     
    Siepie85, Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  10. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier had ik effe goede hoop. Heb haar ledikant omgebouwd in cosleeper het op de grond liggen werd mij teveel. Heeft 2 nachten redelijk geslapen. Maar 3 keer wakker. Wel 1 keer dat ze gedurende een uur wakker was maar nadien sliep ze weer een paar uur aaneen. Hier kan ik mee leven. Jammer genoeg was het deze nacht weer feest. Wel weer 10keer wakker. Ze is ook niet in haar doen. Temp rond de 38. Met paracetamol daalt het maar heel lichtjes en na 3u is hij al weer aan het stijgen. Tandjes, oorontsteking misschien. Ga morgen de pediater bellen om onze afspraak van donderdag te vervroegen.

    Ook is ze weer in een periode met enorme verlatingsangst. Mag zelf niet gaan plassen of het is een heel drama.

    Haar park gaat ze nog iedere ochtend 30 minuten in tijd van ontbijt klaar te maken en mijzelf aan te kleden.
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat snap ik heel goed inderdaad.

    Ja bij mij in bed weer..
    Dat heb ik liever niet. Maar t is of bij mij in bed nemen en slapen. Of de rest van de nacht naast zijn bed zitten..
     
  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ja hij zette het constant na 5min erin op een janken. Maar daar had ik dus geen zin in dus gewoon elke keer erin weer in gedaan wil ook even rustig kunnen zitten. Nu gaat dat dus eindelijk weer, zit gewoon rustig te spelen.
     
    Mya vindt dit leuk.
  13. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Lekker hoor! Kan je even rustig je dingetjes doen in huis. J gaat trouwens peeuwen als de stofzuiger uit gaat :roflmao:
    Zei al tegen hem als je dat zo een chill geluid vindt hoop ik dat je dat over een aantal jaar nog vindt. Kan je mooi stofzuigen :roflmao::p
     
    Mya, Muisje458 en Siepie85 vinden dit leuk.
  14. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.864
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ja precies haha. Heb hem er nu weer uitgehaald was zit in de machine etc. Alleen nu dus weer neeee niet aan zitten etc. Doerak!
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  15. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Hier een stiekeme box speler. Zodra ik m erin zet, gilt hij alles bijelkaar. Loop ik de kamer uit, gaat hij heerlijk spelen. Kom ik terug, of hij ziet me kijken gelijk brullen..... en zo gaat t maar door.
     
    wolkje1994, Muisje458, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier heeeeeerlijk genoten van een nachtje Amsterdam. Lekker gegeten en gedronken, nog even geslenterd en nu net op weg naar huis! Nog een nieuwe zonnebril gekocht (doodgewone zwarte Wayfarer (RB)), die zijn zo heerlijk stevig (must met kinderen).
    Nu alweer een nieuw nachtje samen weg aan het plannen voor september :roflmao::roflmao:
     
    jvsd92, Magnolia29, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.043
    113
    Waar spelen jullie kindje in of op buiten? Nu L zo snel tijgert kan ze niet meer buiten op een kleed. Campingbed gaat vaak ook even goed, maar niet de hele 2 uur dat ze wakker is. Nu kruipt ze binnen al zeker 20 minuten rond, maar buiten word ik daar niet gelukkig van, overal zand, gras, grond enzo.
    Tips voor als straks de vakantie begint en het prachtig weer wordt en we hele dagen buiten willen bivakkeren?
     
  18. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Hier hebben we een Buiten box gekocht, opklapbaar. Vind hij niet altijd leuk, maar buiten kruipen is hier ook geen optie. Ook hebben we nog een babyschommel, dat vind hij wel vaak leuk, wat hangspeeltjes erbij en vermaakt zich zo wel ff. Dan nog de Ikea kinderstoel, met wat speeltjes erbij is dat ook nog een optie. Voor meer ideeen lees ik graag mee.
     
  19. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @buiten spelen, nog geen idee hoe we dat gaan aan pakken. E was haar eerste zomer nog te klein om iets te ondernemen en de 2de zomer liep ze. Ideaal.

    Wat een rust verder hier. Iedereen druk?

    Hier een rustig dagje gehad. Even bijkomen van gisteren. Man is wel een rondje wezen fietsen met E. Lekker bootjes wezen kijken bij de oude maas. Verder hebben we huiswerk gemaakt van E :roflmao:. Speelgoed van school schoonmaken :rolleyes:. Verder had L niet echt zijn dag vandaag en komt met heel veel moeite in slaap. Gelukkig slaapt hij sinds 7uur en E ligt ookal sinds die tijd op bed en we hebben haar niet meer gehoord 20200712_142210.jpg Bekijk bijlage 656874
     
  20. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook een rustig en relaxt dagje.

    Vanmorgen met de kinderen naar de speeltuin geweest. Staat een springkussen, grote schommel, groot klim en glij huis en een soort goudzoek/water/modder ding.

    Gaan we wel vaker heen. Oudste had een grijze stofbroek aan. Nou, die was dus bruin. Kind midden in dr speelt uitgekleed, op zijn onderbroek ma, want wilde die zooi dus niet in mijn auto. Haha.
    Thuis meteen onder de douche gegooid en lekker middag dutje gedaan.

    Na dr slaapjes met de kinderen naar een vriend van ons. Daar pizza gegeten en daarna weer naar huis.

    Heerlijk relaxt dus vandaag.

    Morgen de psycholoog voor intake gesprek. Ben benieuwd.

    En dinsdag beginnen bij mijn nieuwe werk. Ik vind het wel echt mega spannend!

    Hopen op een goede nacht. Maar durf daar al bijna niet meer vanuit te gaan, maar we gaan het wel zien.

    Welterusten dames
     
    Nina Sanders, Kirzy en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina