♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.529
    7.033
    113
    Rustig hier zeg :)
    Hier een familiedagje, vanmorgen en vanmiddag naar mijn ouders, vanavond waren schoonouders hier.

    Tand nummer 7 blijkt door te zijn bij L :eek:
     
    wolkje1994, Kirzy en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    En zit er al weer naast...
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Komt baby O aan met 1 kartel randje...
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    hier wat stilte van mijn kant. Maar gewoon enorm aan het genieten van de rust en ik had de kindjes mega gemist. Was echt blij ze weer te zien, hoe heerlijk ik het ook vind, even samen tijd.
    De planning is om in september weer een nachtje samen weg te gaan, dan is het nog mooi weer. Maar we gaan in augustus ook al met de boys een nachtje weg dus even kijken hoe het uit komt qua planning.

    Hier morgen vrij en ik ga echt gewoon NIKS doen.
     
    Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  5. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Exact half uur naast zn bed gezeten eer hij weer sliep.
    Ik heb besloten me er maar niet meer druk om te maken.
    Ga er gewoon naast zitten tot hij slaapt, haal hem NIET meer uit bed en probeer t domme commentaar van mn kerel maar te negeren.
    Meestal slaapt hij nog half en weet hij daar de volgende dag dus echt totaal niks meer van..

    Mam heeft de 1e 2 weken van augustus vakantie. Dan wil hij 2 nachten gaan kamperen met onze oudste, samen met een vriend van ons en zijn dochtertje. Zijn van de zelfde leeftijd.
    .En ik wil een dag naar de Efteling.

    Zo. Nu ga ik proberen te slapen.
    Hele uitdaging weer, want ben zo gespannen als een plank en mega alert op elk geluidje. Wordt nog wakker van een lange glibberende slak buiten..
    Meer dames last van?

    Welterusten.
     
    Mya, Kirzy en wolkje1994 vinden dit leuk.
  6. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning ladies!!

    Ahh het is alweer maandag :cry:
    De laatste week dat man moet werken. Dat scheelt. Hij zei dat hij ook niet zoveel meet te doen had, dus gaat allemaal klusjes doen onder werktijd. Relaxt :cool:

    Ik ben deze week dus nog alleen met de kindjes. Heb nog niks op de planning. Vandaag wordt alvast mooi weer, dus misschien neem ik ze wel mee naar het strandje (50m van ons huis). Lekker spelen en zwemmen. :thumup: En anders misschien even de stad in, naar de speeltuin en t park. We gaan t zien :rolleyes:

    Hoe ziet jullie begin van de week eruit?
     
    Mya, Kirzy en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Vandaag mijn vrije dag. Ik ga lekker met A naar mijn beste vriendin die een dochtertje van 2 mnd heeft, heerlijk.

    A heeft nu 2 nachten achter elkaar dat ie om 4.00 wakker is. Met een fles slaapt ie gelukkig wel tot 6.30 daarna. Lijkt zijn eerste twee tandjes te krijgen, onder. Ik weet niet of ik het al had gezegd, maar vrijdag was hij dus de hele dag aan het jammeren (toen ik op werk was
    :)), zaterdag ging het al beter. Maar vrijdagavond zag man al bultjes en ik zie ze nu ook. Gister was ie al stukken vrolijker en het gaat nu ook prima, hij ligt te schreeuwen (voor de lol) in de box haha. En in de nacht dus (nog) niet mega veel verandering, alleen iets eerder dat ie wakker is. Ben benieuwd wanneer we ze echt zien.

    Hij schreeuwt zo hard dat man niet eens meer slaapt denk ik hahaha.
     
    Mya, Kirzy en wolkje1994 vinden dit leuk.
  8. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Of L met nog géén tanden :roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Imona ik heb dat extréme alerte ook gehad in de tijd dat ik een slaapprobleem had. Ik kreeg als oefening het volgende. Continu denken ‘de, ... de, .... de,. Ik vond het zo stom klinken... Maar ‘de’ heeft geen betekenis, dus je hersenen kunnen er niks mee. Zo werd het aan mij verteld. Het hielp wel:roflmao:

    @Poolvos heerlijk zeg dat zwemmen ! Wij zijn dit ook van plan in onze vakantie. Strandje op vijf minuten afstand.

    Ik start vanaf vandaag weer met het vrijwilligerswerk dat ik deed voor Corona. Met de hond van mijn ouders, 1 keer in de twee weken langs bij een man van 86 jaar, in een zorginstelling. Hij is mentaal een jaar of vijf. Altijd letterlijk zo blij als een kind wanneer we langs komen:roflmao:.


    Verder de ramen zemen en wat stofzuigen enz. Wanneer ik dan ga werken woensdag, is alles klaar. :rolleyes:
     
    Imona en Kirzy vinden dit leuk.
  10. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Wat hebben wij trouwens een ander kind zeg... Sinds L kan zitten is ze zo relaxed. Ze is altijd al een blij ei geweest hoor, maar zodra we met meerdere mensen waren werd ze onrustig. Vrijdag en gisteren een verjaardag gehad en we kregen vanuit alle hoeken te horen ‘wat is ze lekker aan het spelen en do relaxed!’ Grappig dat je dat wel te horen krijgt, maar de keren dat ze soms vervelend onrustig werd voor iedereen hoorden we niks. Logisch hoor, maar kan daar wel om lachen.
     
    Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  11. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RoseMurphy herkenbaar, L komt hier de laatste tijd ook weer om 4 uur. Ene keer helpt een flesje, de andere keer niet. Hier zitten we al een maand zijn tanden uit zijn mond te kijken, maar komt nog niks te voorschijn terwijl hij er zo last van heeft. Ik heb volgens mij nu wel een bijtring ontdekt die hij wel prettig vind.

    Hier alweer druk aan het ruimen in huis. Vanmiddag en vanavond werken. De eerste was hangt buiten al te droger, was nr 2 zit in de wasmachine en er liggen er nog 2 klaar. Man straks maar eens motiveren dat hij vanavond als de kinderen slapen een begin maakt aan al dat onkruid in de tuin. Zaterdag krijgen we weer voor het eerst sinds de lock down kraambezoek. Stond al op de planning maar toen ging alles dicht
     
    Mya, Kirzy en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier weinig nieuws. Gewoon aan het relaxen. De was draait en net even gezogen. Verder hebben man en ik besloten einde middag lekker de bbq aan te steken dus we hebben een biefstukje gehaald die we lekker gaan marineren. Ovenaardappeltjes en sla erbij :thumup:. Kindjes zijn naar de opvang. Wél vond ik ze vanochtend wat verkouden ogen maargoed....

    Verder wil ik straks ook even het nieuwe beddengoed alvast wassen en dit weekend erop leggen. Hopelijk blijven de kleuren mooi en gaan ze niet strepen. Hoe zat het ook alweer. Mocht je de eerste keer nou wel of geen wasverzachter bij beddengoed doen? o_O
     
    Mya vindt dit leuk.
  13. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Volgens mij geen wasverzachter
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Net nog even een paar planten gehaald. Ik ben niet zo heel erg goed in het verzorgen van planten dus soms moeten er gewoon een paar nieuwe gehaald worden haha.
    Ook hebben we 1 donker hoekje in de doorgang naar de keuken. Daar hangt een rieten mandje aan de muur maar omdat net in dit stukje weinig licht komt, gaat elke plant die ik daar op hang dood. o_O. Nu maar een kleine varen in gedaan.. :roflmao:
     
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

    :roflmao::roflmao::roflmao: Herkenbaarheid. 100%
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou, wij op naar de stad/speeltuin/strandrestaurantje. Je weet hoe dat gaat met twee kids: een halve volksverhuizing. Sta ik op het punt om te parkeren, kotst L alles onder. Serieus drama natuurlijk.
    Ze heeft nog nooit gespuugd!! Ja, als baby mondjes melk. Maar voor alles een eerste keer.

    Ik zou trouwens niet weten waar het vandaan komt. Een virus kan bijna niet, met de beperkte contacten buitenshuis de laatste tijd. Wagenziek? Iets verkeerd gevallen? Oververmoeid? Nou ja. Wij naar huis terug dus. Was leuk, even auto rijden :roflmao: voor niks :thumup::|
    Ben wel door de mc drive gegaan voor een cappuccino :roflmao: als ik dan geen luxe stadlunch krijg, dan in ieder geval een koffie voor onderweg. Nu een tosti aan t vreten *zoekt varken emoticon*

    Ge-luk-kig had ik extra kleding voor d’r mee trouwens. Want dat doe ik dus bijna nooit meer. Ik dacht nu: speeltuin, zand, water = extra kleding. :o:

    Nou ja. Nu ligt ze op de bank te slapen. Hopelijk valt ‘t allemaal mee :)
     
    Nina Sanders, Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik wilde trouwens -verdeeld over voor het speetuinen/lunchen en erna-:
    - allerlei dingen kopen voor t gastenhuis (badmatten, handdoeken, opbergdozen, beddengoed, kapstokhaken, frutsels)
    - (uitverkoop) kleding scoren voor R (maat 80 nodig!! L heeft die maat overgeslagen - dus ik heb bijna niks)
    - neuzen in de stad voor mezelf. Binnenkort een bruiloft en al m’n jurken zijn te groot geworden (yay)
    - naar de boekenwinkel
    - naar de slijterij ( :cry::cry::cry: geen wijn!)
    - nog een snelle boodschap doen

    :cry::cry::cry: Mission failed
     
    Nina Sanders, Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  18. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ohja! Worden jullie m’n berichten al beu? Ik lijk jou wel @Nina Sanders :roflmao:
    Ik wilde dus EINDELIJK verf gaan kopen voor m’n projecten. Dadelijk is m’n verlof voorbij, heb ik t nog niet gedaan. o_O
     
    Nina Sanders, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Hier staat verf al twee weken klaar in de woonkamer! Iedere keer heb ik alleen iets anders, wat totaal niet belangrijk is, waardoor het verven echt niet lukte... weet zeker dat ik er een keer spijt van krijg
     
    Mya vindt dit leuk.
  20. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ontzettend druk met het huis. Vandaag twee kamers compleet gegrond. Nog een paar te gaan en dan kan daar alles in de lak.

    Ook is er eindelijk gevoegd in de badkamer. Alles gaat iets langzamer, de aannemer heeft een enorme achterstand ivm corona. Maaaar, ik ben heeeel blij. Nu kan daar morgen de stukadoor de stukjes wand stucen, en werken ze de dakkoepel af. Kan ik woensdag daar de balken schuren en alvast gronden. Nog wel wat weken wachtte om de wanden en plafonds te verven. (Ivm drogen stucwerk) Maar als dat gedaan is; afkitten en de boel installeren!

    Bekijk bijlage 656957 Bekijk bijlage 656958
    Bekijk bijlage 656959 Bekijk bijlage 656960
     
    Katin87, Miekje86, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina