♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou. Ik ben de teleurstelling teboven ;)

    Helaas voor de lokale ondernemers, ben ik nu aan het internetshoppen voor het gastenhuis. Zara en H&M home ♥️
    Mijn man is nu naar IKEA voor nog wat meubels.

    We hebben dus nu één kamer (ongeveer 5x2,8m met een badkamer eraan.
    In de toekomst gaan we het naastliggende hok nog ombouwen tot slaapkamer(s).
    Die ruimte is ook 7x 2,5m: maar het dak is daar lager en loopt schuin. Perfect voor slaapkamers hoor: maar niet zo ruim als t klinkt.
    Als er aparte slaapkamers zijn, wordt de huidige kamer echt keuken/woonkamer. Dan plaatsen we ook een ini-mini-keukentje. Nu doen we alleen zoiets:
    AE8995F0-EE70-4A92-A5BA-BC433800C2EA.jpeg
    Een goedkope tijdelijke oplossing om even een waterkoker en koffieapparaat neer te kunnen zetten.
    Ik heb zo’n kopjeshouder met haakjes gekocht voor aan de muur: en dan hang ik lekker knus allemaal verschillende kopjes op. We zetten een koelkastje gewoon los neer nu.

    We hebben de hemnes bedbank (als logeerbed al sinds ik nog op kamers woonde :roflmao:)
    57BB1F1E-DDBF-4B05-B18D-CD65699031E0.jpeg
    die zetten we dus ook neer nu, zolang er geen aparte slaapkamer is. En we hebben nog een tafeltje en stoelen, als eettafel.
    Allemaal dus beetje bij elkaar geraapt: maar prima voor nu :D Ik ga wel echt stylen natuurlijk, als de slaapkamers er zijn. Dan kunnen we een leuk bankje kopen en dus een echt keukentje maken. :cool: Nu al zin in.
     
    Nina Sanders, Mya, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh dat klinkt echt zooo leuk! Zeker foto’s showen he!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat moooooiii *hartjesogen*
    Dit is wel effe een ander niveau verbouwen dan onze blokhut hoor :roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha, nou als nog benieuwd! Dit niveau van verbouwen doe ik liever niet nog een keer. Doe mij maar een blokhut. :o:
     
    wolkje1994 en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat een stilte hier :eek:
     
  6. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @jvsd92 ahhh zo gaaf! Dit ga ik onthouden voor onze grote verbouwing! Zo ruimtelijk ook bij je !

    @Poolvos super leuk juist zo! Ik houd daar wel van ! Hoe is het nu met L?

    Hier dacht ik even een ijsje te gaan halen. Mènnn wat een spijt! Zo’n lange rij! Het is dat ik het beloofd heb...
     
    jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    @jvsd92 het wordt wel echt heel mooi zeg!

    @Poolvos hoe is het nu met L? Idd wel plaatjes als het af is kunnen we ook ff bepalen of we langs willen komen ;)

    hier gewoon druk met werk weer etc

    Ff vraagje dames, T krijgt nog 3 keer bv, als ontbijt om 1430 en savonds om 1945. Als ik straks per 1 augustus naar m’n volgende stage plek ga aka weer terug het ziekenhuis in dan kan ik daar echt niet meer kolven. Waar ik nu zit kan ik m’n eigen tijd in delen dus geen probleem. Dus m’n plan is om die voeding er maar helemaal af te halen, maar hoe zit de voeding van andere rond dezelfde leeftijd hebben die bijv ook nog maar 2 flessen? Ik weet namelijk niet meer hoe ik dat bij E heb gedaan. Heb namelijk geen zin om alsnog kv te moeten geven, beetje jammer hehe.
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    L heeft geslapen van 13.30 tot 16.30. En sindsdien weer helemaal de oude. Oververmoeid? Ik krijg ‘r nu natuurlijk niet naar bed. Ofja. Ik vind het te gezellig om het serieus te proberen. We hangen op een bedbank en ik wacht eigenlijk tot ze omvalt tijdens t tv kijken :roflmao: #loedermoeder

    @Siepie85 die voeding kan er denk ik prima af. Hier hadden we namelijk een maand lang al geen fles! Hij at alles ZO graag, dat hij gewoon echt niet nodig had/wilde drinken (wel blijven aanbieden). Probleem was dat hij helemaal zonder flessen dus slecht ging slapen: darmpjes toch wat teveel over de zeik van al t vaste eten. Dus wij zitten nu op 2 flessen! :thumup: Ik geef hen sochtends gewoon fles eerst en dan eet hij dus verder weinig ontbijt. :thumup:
     
    Mya vindt dit leuk.
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    K top! Ja hij vreet om het zo te zeggen echt meer dan genoeg. Maar ik kolf ook nog gewoon 220 cc ofzo per keer, dus als hij zelf bij me drinkt denk ik dat ie ook nog behoorlijk inneemt hehe. Daarom die twijfel, zo stom denk je met een tweede weet je het wel.... right..
     
    Mya en Poolvos vinden dit leuk.
  10. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nee joh! Ze zijn ook allemaal anders daarin. L at echt niet zoals R. Die zat nu nog op 5 flessen denk ik
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  11. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :eek: Ik ben sinds een kwartier aan t hoesten. Hoezo dit dan weer? :rolleyes:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ik denk dat E een maand later ook naar 2 ging ofzo rond de 11.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Psychogeen;))) hou op ik denk soms ook huh is dit nou keelpijn of toch wat anders nee normaal zou ik hier ook niks van denken het is niks!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    nou, ik ben ZO klaar met corona. We kunnen nog steeds geen familie zien omdat Zweden nergens welkom is. Ja mensen, we hebben geen maatregelen. Nee mensen, we doen t dus helemaal niet zo slecht. Onze buurlanden zijn nog steeds helemaal op slot en hebben bijna niks: daardoor lijken we misschien zo slecht :roflmao::o:

    Goed. We testen nu dus iedere snotter en diagnostiseren mega veel milde gevallen. Maar IC laat bijv zien dat het echt mega goed gaat:

    Hier aantal nieuwe IC opnames per dag:
    CC7739EB-35CB-4F79-953E-404216C0DD39.jpeg
    Hier totaal aantal bezette bedden per dag:
    AB3393BD-CC75-49C4-8A09-E4DFC67F59A7.jpeg
    Op de piek was dus nog geen 50% van onze bedden bezet.
     
    Magnolia29, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Nou eerlijk iedereen gaat hier momenteel ook maar los en lijkt zich steeds er minder van aan te trekken en gaat nog steeds goed. Ik snap echt helemaal niks van dit virus eerlijk gezegd. Het laat zich zo niet voorspellen want in heel veel landen weer meer gevallen en veel ook niet en waardoor we hebben geen idee.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  16. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier is het momenteel drama. A heeft over de hele dag amper 1u geslapen. Leuk als je op de boerenbuiten woont en iedere keer als ze net slaapt wel iets of iemand ineens lawaai maakt. Morgen afspraak bij de pediater eerlijk hopelijk scheelt er iets want ik ben bekaf.

    Qua voeding blijft ze verzot op melk. Tijdens de dag drinkt ze nu met het warme weer ongeveer 7 keer per dag en 's nachts heb ik geen flauw idee. Een goede nacht is 4keer een slechte 10keer. De dag zijn het beide borsten 's nachts meestal maar 1.
    Daarbij eet ze nog 200 gram fruit,p 150 groenten, een stuk stokbrood (heeft ze liever dan een gewone boterham), maïsvinger en een danone. Haar teut staat niet stil.
     
  17. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier gaan de cijfers weer omhoog. De ziekenhuisopnames en overlijdens blijven wel nog stabiel.
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Whoooooo @jvsd92 wat wordt het geweldig mooi. Echt mooi met dat marmer. Maar dat wist je al haha, want heb het zelf ook. Zo mooi icm die donkere kleuren. Wij hebben ook een granieten (uit Italië, wel gezoet) wasbak in antraciet en dat steekt prachtig af bij het gevlamde marmer. wij hebben alleen wel smalle tegels vanwege visgraat patroon. Super. :)

    @Poolvos ook leuke plannen. Wat een hel, dat gekots. :o: Ik met mijn emetofobie zou me geen raad weten. O heeft 2x gespuugd. 1x toen hij 1 was maar toen had ik hem kruiden gegeven die hij nog niet mocht. Kind bleef maar eten. Oeps. 2e keer was vorig jaar maar het was maar echt super weinig. Hij had het ook niet door. Pas de volgende morgen in bed zei hij dat er wat in z'n bed lag. Denk gewoon kwestie van slijm dat hem dwars zat. Ik moest de volgende dag wel oppassen en toen scheet hij nog een keer de boel onder en toen moest ik hem onder de douche zetten. Hele dag wilde hij ook niet eten. Ik was echt terrified maar verder was hij de volgende ook gende dag weer de oude. Gewoon een keer wat verkeerds gevallen denk ik. Wat een hel. Gelukkig is hij verder echt nooit ziek.

    Hier vandaag samen met man gefantaseerd over de aanbouw die er pas over 5 jaar komt. Maar we gaan alles zelf ontwerpen, net zoals bij de keuken en badkamer. We weten nu ongeveer wat we willen. Nu kan het ontwerpproces beginnen en dan blijven de plannen even liggen. Ik wil een bepaald banksaldo hebben op de spaar en die bereiken we hopelijk over 5 jaar haha. Bovendien vind ik ook dat je soms tevreden moet zijn met wat je hebt. Ik wil nu geen concessies doen en echt álles zelf bedacht en ontworpen hebben. En ja dat kost tijd. ;). En dan wil ik ook ons huis geschilderd hebben, alles moet in harmonie zijn met elkaar. In elk geval gaan we de hele living beneden verhoogd aanbouwen (wel gescheiden ruimten want wil een AANBOUW, geen uitbouw), met een 2,5m brede doorgang. Dat betekent dat we 2 ramen zullen gaan dichtmaken. Dan kom je in de verhoogde aanbouw (trapjes ♡♡) wat een study/kantoor gaat zijn, maar ook een loungeruimte met heel veel film/tv mogelijkheden. Ja, hier komt mijn passie ook weer even terug, ik heb film- en televisiewetenschap gestudeerd. Verder vooral het schuine dak van glas (= veel licht). Zucht.. kan nog wel uren doorgaan hierover.

    Verder had man vandaag keelpijn en de kindjes hoesten af en toe. o_O

    Nu zit ik samen met man aan de wijn en hebben we een mega foute film op staan: onze jongens. Idd, met Jim Bakkum :o:. Ik moet wel lachen hoor. Continu dat gestrip haha. :roflmao:

    @Poolvos nog gelukt met de wijn?
     
    Magnolia29, jvsd92, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Ik heb ook een stuk van die film gezien. Omg hahaha. Heb ook het einde van Notting Hill gekeken, love it.
    Leuke plannen! Ik krijg altijd inspiratie van jou en @jvsd92. Heel mooi de verbouwing zeg!

    Leuke dag gehad vandaag. A weinig geslapen (what’s new) haha maar hij was supervrolijk en relaxed dus ach. Morgen gaat ie naar de opvang. Ik thuis werken en man deels thuis/deels weg geloof ik. Tussendoor moet ik écht wassen draaien. Wilde eigenlijk buiten lekker veel ophangen maar volgens mij wordt het weer minder.. Nouja. Trusten!
     
    Magnolia29, jvsd92, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat lief haha.

    En die film, tja, ik heb heel wat af gelachen. Gelukkig hier vandaag alle was weg gewerkt. Nu zit er beddengoed in de droger. Kindjes lagen er op tijd in (18.45 naar bed, ze waren beiden moe. Oudste riep tijdens het naar huis lopen al dat ie moe was dus thuis ging ik direct met hem douchen en man gaf baby O de fles). Hopelijk slapen ze door tot ongeveer 6.30. Ik duik er nu ook in.
    Welterusten!
     
    RoseMurphy en Poolvos vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina