♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | deel 3! ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Woohoo A werd pas 6.10 wakker :) gisteravond voor t eerst papfles. Kan toeval zijn geweest natuurlijk. Hij was sowieso erg moe van alle indrukken van gisteren haha. Mijn man kleedt m nu aan, dan gaat ie straks naar de opvang en wij aan t werk. Hij is weer lekker vrolijk:D
     
    wolkje1994, Poolvos en Kirzy vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Baby O hier om 6.30!

    Maar oh Lord. Ik zit hier met 3 verkouden mensen in huis. Broer O nog het ergst, (ik hoor af en toe een hoest, zijn neus zit vol) maar man klinkt ook verkouden en baby O hoor ik ook af en toe kuchen en heeft een dicht neusje..


    Zucht. Hopelijk blijft het hierbij en krijgt vooral mijn man geen manflu.
     
    RoseMurphy en Poolvos vinden dit leuk.
  3. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Succes met al je mannen
     
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    hahahaa omg @Nina Sanders over 10 jaar heb jij er drie tegelijk met man flu :roflmao:
    Oke. Ik hoef opeens geen derde baby meer ;)
    over baby's gesproken. Hoe gaat t kirz?
     
    Nina Sanders en Kirzy vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Heeeerlijk! Sinds L pap krijgt (sinds twee weken) gaan de nachten bij ons ook wat beter. Behalve vannacht. Mama met kleine oogjes hier.

    @Kirzy ja ik ben ook benieuwd! Komt het echte besef een beetje? Ik had het er met mijn vriend over na jou nieuws. Mochten wij een ongelukje krijgen wat dan? Zegt hij heel lief ‘dan ben ik weer zo blij, jij toch ook wel?’. Ik voel dan denk alleen maar praktische bezwaren voor eventjes denk :roflmao:

    @Boordevol @Lotion hoe gaan de nachten nu bij jullie? Al iets beter?
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  6. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Poolvos @wolkje1994

    Gaat goed hoor nergens last van. Behalve de bij behorende krampen en steken net of ik ongesteld ga worden. En 2 honden die hier zwaar kleef aan zijn. Jaa besef is er wel hoor zeker. Eerst maar de 1e weken door komen.
    Mijn vriend was ook meteen praktisch aan het denken. Dat we nu echt wel snel moeten verhuizen. Ik maak me er niet zo druk om, lost zich wel weer op denk ik dan :roflmao:
    Wel een lieve reactie van je vriend♡♡
     
    Mya, wolkje1994, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Mooie verbouwingsplannen! Ik vind marmer ook echt prachtig.. Wie weet als we hier ooit gaan verbouwen..

    Vanochtend twee hoestende en snotterende meisjes uit bed gehaald. Hopelijk worden ze niet erger ziek. Bij de jongste komen er nu 3 tandjes door, dan staat de teller op 8. Ze begint nu ook al af en toe te tandenknarsen :eek:
     
    Nina Sanders, Muisje458 en jvsd92 vinden dit leuk.
  8. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hopelijk blijft het bij wat gesnotter.
    Oooee ja dat tandenknarsen doet J ook! Heel naar geluid
     
  9. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier geef ik nog 2 bv flesjes mee maar de kdv en drinkt dan nog 3 keer live op de dag.
    Kan na mijn vakantie maar 1 keer meer kolven inde pauze dus zelfde verhaal moet ook gaan minderen weet niet of hij genoeg water/sap/thee drinkt om 1 fles er uit te laten
     
  10. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    @wolkje1994 hier gaan de nachten nog zoals altijd. Bedankt voor het vragen.
     
  11. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik durfde het bijna niet te vragen, om dit antwoord. Wat balen meid, lijkt me zo frusterend! Ik blijf voor je duimen dat het snel oké gaat met het slapen!
     
  12. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Zo hier weer thuis. Enige advies dat ik meekrijg is maar haar 30 min wenen en kamer hele nacht gesloten houden. Bedankt voor de hulp. 44euro armer voor niets.
     
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Heb al een tijdje niet mee geschreven hier.. vergeet dit topic ook vaak.
    @wolkje1994 het gaat eigenlijk heel goed :)
    Ze kreeg 2 boventanden en daar bleek ze enorm veel last van te hebben.
    Nu die door zijn is het weer net zoals het was, ze slaapt weer goed, kletst en huilt amper.
     
    Mya, wolkje1994, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Als in: niet naar haar toe gaan als ze huilt?
    Jeetje wat een raar en zielig advies.
     
  15. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Als in haar helemaal alleen laten inderdaad. Oordopjes insteken en haar laten krijsen.
     
  16. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jemig wat een advies.
    Even laten huilen is opzich prima J doet dat ook voor het slapen gaan maar een half uur gaat wel te ver.
    Verder kwam de arts helemaal met niks??
     
  17. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Oké... wauw... Zulk advies zie je toch niet aankomen :eek:. Sommige zeggen tegen ons dat we L ook tien minuten moeten laten huilen, tien minuten is niet zo’n ramp voor de meeste kinderen. Voor L wel... Dus wij doen dat niet. Zitten op max 3 minuten denk, dan is ze zo compleet over de zeik... goed je eigen gevoel volgen
     
    Mya vindt dit leuk.
  18. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw

    Helaas standaard advies van de gemiddelde kinderarts in België. Geen opmerkingen gekregen over de aantal keren borstvoeding?

    Hiermee kan je natuurlijk niets.

    Hier goede en slechte nachten, meer slechte dan goede. Er komt wel een moment dat het betert en het is wat het is.
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh die manflu, daar prik ik zo doorheen. Zegt mijn man: ja maar voor ons dit is het ergste wat we moeten mee maken. Wij hoeven niet maandenlang kotsmisselijk rond te lopen en te bevallen enzo. Het is bewezen dat mannen dit ook echt als erg ervaren..

    Right..
     
    Mya, wolkje1994 en Kirzy vinden dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik had een keer zo’n studie gelezen daarover. Dat mannen “echt zieker zijn” dan vrouwen. :roflmao::roflmao::roflmao: De onderzoeker was vast een vent. Serieus. Stelletje aanstellers allemaal :D:D
     
    Mya en Kirzy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina