♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Beheer, Poolvos en jvsd92 vinden dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.814
    7.762
    113
    Amsterdam
    Maar meteen even wat neergooien dan. Maar deze mama gaat lekker slapen!
     
    Mya, Nina Sanders en jvsd92 vinden dit leuk.
  3. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ook present!
    Hier is trouwens onze kleine L soms best agressief :eek: Als Z iets heeft wat zij wel hebben komt ze eraan gesneld, geeft een kopstoot en begint te meppen. Moet daar wel ff aan wennen hoor! Heeft Z volgens mij nooit gehad (maar die had ook geen grote zus natuurlijk)
     
    Mya vindt dit leuk.
  4. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.581
    10.770
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    *zwaaizwaai*
     
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hoeveel hebben we er inmiddels niet vol geschreven. 5/6 ofzo? :rolleyes:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh jongens. Ik ben mn stem helemaal kwijt. Klinkt alsof ik 2 avonden na elkaar heb doorgezakt, erbij heb gerookt en naar 2 concerten ben geweest :o:.
    Wel sexy hoor, zo schor. :p
    Ik heb dat af en toe, zo schor...
     
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Alweer een nieuw deel :rolleyes: Doen we goed !
    L net gillend wakker, zo zielig. Eerst in haar slaap wat kleine kreetjes en opeens helemaal van het padje af gillen enz. Drie kwartier geleden, ze is nog onrustig.
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit had mini O gisteren. Maar die was meer aan het jammeren en zachtjes huilen. Het stopte ook niet toen ik bij m kwam kijken. Hij sliep nl nog gewoon. Pas toen ik m iets verlegde stopte t.
     
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    De mini smijt dan alles van tafel, gooit zich zo naar achter en wordt echt woest. Meppen en zich overdramatisch laten vallen op de grond en gaan brullen. Tsja. o_O Ik laat m altijd maar even razen. Na 5 min pak ik hem op en gaat ie tegen mn schouder hangen als een klein snikkend jochie :roflmao:
     
    Mya vindt dit leuk.
  10. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Welterusten dames! Ben hier weer present hoor :D
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  11. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.598
    2.169
    113
    Ook present! Herkenbaar kleine boze wezens! Hier krijgt de uk alles voor elkaar bij broer en zus, das t voordeel van meer leeftijd verschil ben ik achter, ze worden nooit boos op hem. Maar hij kan enorm stout zijn al, en soms weten we niet eens waarom hij boos is, maar dan gooit hij zich languit op de grond, en gaat huilen, duurt nog geen 10 seconden hoor, dan gaat hij weer verder.

    Vanmorgen gingen vriend en ik boodschappen doen, andere 2 op school, even bij Makro geweest, daarna boodschappen maar hij viel in slaap in de auto, doet hij al tijden niet meer.,. En hij sliep 20 minuten. Na het broodje op bed gelegd, ging natuurlijk niet meer slapen, na 2x opnieuw al zijn knuffels in bed gestopt en speen gegeven te hebben, opgegeven. Dus dachten dan nog maar middag tuk proberen, rond 15.15 in bed, (ogen zaten half dicht) ging hij wel proberen te slapen, maar lukte m niet, resultaat erg moe kind, wat continu zijn speen nodig had, terwijl die tegenwoordig alleen voor bed is, en hij m zelf nooit buiten bed wil.... maar goed we dachten zo wordt t ook drama met eten... dus hebben we ze alle drie maar poffertjes gegeven, dat eet Z altijd, en dat ging er half ogen dicht in. Daarna moest zijn haren geschoren en van zijn broer, doet papa, en kan hij best goed. Hij was nog nooit zo goed blijven zitten, kind sliep half... toen gelijk douchen en naar bed, hij ligt dus vanaf 19.00 al in coma.
     
    S2909, jvsd92, RoseMurphy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat denk jij :roflmao:
     
  13. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    ohhh ik heb er dus 3 en herken dit niet van nummer 1 en 2. Nummer 3 die kreeg bijvoorbeeld de lange schoenlepel in zijn handen en begon zijn broers ineens te slaan. Die gaan dan lachen (maar hebben echt pijn) waardoor hij zich nog meer aangemoedigd voelt. Ik heb het natuurlijk meteen afgepakt maar pfff.. hij is niet bang voor zijn broers maar ook in de soeeltuin merk ik... als hij van de glijbaan wil en er staat al iemand voor dan wil hij zo diegene wegduwen. Dat ben ik dus echt niet gewend. Ik moet bij hem echt opletten dat hij anderen niet zomaar wegduwt of slaat. Verder is hij een grote knuffelbeer die constant kusjes geeft.
     
    Siepie85 en Mya vinden dit leuk.
  14. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.598
    2.169
    113
    Herkenbaar, hier ook de derde die de andere 2 regelmatig een mep verkoopt, en die vinden dat dan ook weer grappig denken ze, zeg dan ook dat dat Z echt niet mag en dat ze ook moeten zeggen dat ze dat niet leuk vinden. In de de speeltuin is hij vooral in de zandbak te vinden, glijbaan vind hij wel leuk, maar hij durft er amper op te klimmen, best een bangerd hoor. Hij doet niks bij vreemde kinderen, daar kijkt hij alleen maar naar.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    hier dus totaal geen angst voor andere kinderen. Gaat er gewoon tussen staan wat juist weer niet zo handig is met grote, rondrennende kinderen. Dus dat is ook niet zo handig. Hier wil hjj ook exht op alle speeltoestellen.
     
    Siepie85, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Poolvos
    Mijn lijst is natuurlijk enorm Scandinavisch geïnspireerd :o: Mijn top 10’ish (in onbepaalde volgorde) zou nu dit zijn:
    Ravi
    Karl
    Tore
    Ivar
    Artur
    Sigge
    Milton
    Sven
    Levi
    Vidar
    Evert (vind ik nederlands uitgesproken heel stom, maar werkt hier heel goed ♥️)
    Knut (denkt iedereen in NL aan een ijsbeer, maar is zo mogelijk op dit moment m’n lievelingsnaam)
    Sommige namen dus echt heel Zweeds.

    Dit lijstje verandert trouwens regelmatig. :’) Hugo had ik bijvoorbeeld voor R kwam ook. Was echt top 3 naam, samen met Finn. Die zijn intussen verdwenen van de lijst. Sven wilde ik absoluuuut niet toen ik zwanger was. Staat er nu toch weer bij :’)

    Ravi vind ik een leuke naam. De rest is niet mijn smaak. Ja Levi is ook leuk alleen zo heet de hond van mijn broer:roflmao:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Zijn we alweer toe aan het volgende deel?! :eek:Gevonden hoor!

    Man ligt nog in bed, ben met de kinderen al beneden. Heb voor vanochtend de Action en het tuincentrum geboekt om te winkelen. Wil even wat nieuwe planten voor de woonkamer scoren. Het regent hier, hoop dat het later nog wat droger wordt zodat we nog kunnen wandelen. Fijn weekend! :D
     
    S2909, Miekje86, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Het komt hier ook met bakken uit de hemel. Wat een gure bedoening. Wij gaan straks lekker carrotcupcakes bakken en het hele weekend relaxen. Hopelijk ook wandelen maar het weder nodigt ons er nog niet voor uit. (Hier liggen de mannen nog in bed en wij hangen met koffie en melk op de bank met Bing)
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier ook enorme regen en ben weer eens voor politieagent aan het spelen. Ongelofelijk.. ik ben soms echt zo klaar met die extreme jaloezie en dominantie van O (om nog maar te zwijgen over hoe schofterig brutaal hij is en dat hij gerust hysterisch de boel bij elkaar loopt te gillen als hij iets niet mag). Extreem slecht luisteren is 1 ding maar alles bij elkaar...
    *klaagmodus uit*

    verder baal ik wel echt van het weer. Zo guur. Het lijkt wel herfst joh. Hier vanmiddag weer pizza maken - het leuke is dat O wil helpen maken maar ze zelf niet lust - hahahaha :roflmao:

    Vanavond start Lego Masters weer. Iemand die dat ook kijkt?
     
    jvsd92, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina