Hier ook kort weekje. Do en vrijdag idd ook lekker vrij. Verder is man vandaag jarig maar we vieren het komend weekend. Hij gaat vandaag naar kantoor dus heb het rijk alleen. Ik wil al mijn werk vanochtend afronden zodat ik vanmiddag de hele middag vrij heb, alleen ben en kan chillen. De droger gaat zo al aan en de eerste mails zijn al de deur uit! Mijn overleggen vanmiddag heb ik dus ook af gezegd en nu maar hopen dat de opvang tussendoor niet belt.
37.8 is naar mijn weten verhoging, vanaf 38 spreek je van koorts en dan mogen ze niet komen en pas weer als ze 24uur klachten/koortsvrij zijn. Tot nu toe houd hij zijn boterham en flessen binnen. Is heerlijk vrolijk (zit nu vrolijk met juf roos mee te doen). Misschien is die verhoging van de vermoeidheid (weet niet of dat kan) gisteravond laat stonden we weer met hem onder de douche om zijn kots uit zijn haar te wassen en vanmorgen om 6.10uur (standaardtijd) melde hij zich weer
Gefeliciteerd met je man en geniet van het rijk alleen. Ik hoop dat mij man binnenkort ook weer eens een dagje naar kantoor mag, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat voorlopig nog niet gebeuren
Gefeliciteerd met de bday van je man @Nina Sanders @Miekje86 naar mijn weten is idd boven de 37.5 verhoging en boven de 38 koorts. Hopelijk was het kots avontuur 1 malig
@Nina Sanders bij ons kijken ze gelukkig wel naar het kind zelf met verhoging/koorts. De 1 is super beroerd en de ander hobbelt nog vrolijk rond. Nu met covid natuurlijk een ander verhaal.
Hier volgen ze het schema van boink en dan mag hij komen met verhoging (zonder andere klachten). Vanaf 38 mogen ze niet komen. Ik ga het even in de gaten hij is goed levendig, temp blijft stabiel en heeft net goed gegeten. Zou hij er nou echt beroerd van zijn dan is het natuurlijk weer een heel ander verhaal
Zo kijken ze bij ons ook, nu met covid wel wat strenger. Daarom twijfel ik nu ook, anders was hij gewoon gegaan mits hij zich goed blijft voelen. Kwijlen is nu weer goed opgang hoop dat de verhoging van tandjes is
Bedoelde dit ook met covid situatie. Nu met verhoging- hoe weinig ook - moet je m ophalen. Normaliter kijken ze het idd aan.
Pff iemand hier bekend met het virus die pseudokroep veroorzaakt? J was een aantal dagen van die hoest en snot af te zijn en nu begint t weer Vannacht weer vaak aan het hoesten en nu weer snotterig aan het worden. Ik ga in de gaten houden of hij weer koorts krijgt. Anders toch maar weer naar de huisarts.
L heeft toch koorts gekregen, 38.3 . Voor vandaag en morgen afgemeld op de opvang. Leg ik hem net op bed en met luier verschonen weer meten had hij 37.6. Gelukkig koorts weer weg. Beetje jammer dat hij morgen nu nog niet mag komen omdat hij minimaal 24uur geen koorts mag hebben
Gelukkig niet, wij hebben het nog niet gehad even afkloppen maar is het niet met dit virus dat ze dit vaker snel achter elkaar hebben of ik ben in de war met andere virussen bij twijfel zou ik gewoon even overleggen met de huisarts (of assistente)
Oohw wat balen met L @Miekje86 Voor hem en voor jou Jaa geen idee zal morgen is bellen met de huisarts
Wat een rust hier, iedereen een drukke dag gehad? Net zo blij om met de voeten omhoog te zitten als ik? Prima dag met de kleuters gehad. Meisje van 6 begon te hoesten tijdens de lunch en riep ineens; Juf! Ik heb m'n losse tand doorgeslikt!' Ik schoot in de lach, maar ze was zelf erg verdrietig. 'Hij komt er vanzelf een keer weer uit, komt goed!' Nooit een saaie dag in groep 2 Daarna alvast werk voorbereid voor morgen..was vergeten dat ik na de online meeting zou gaan winkelen met m'n zusje en moeder in de stad. Dus dat kan nu gewoon doorgaan . Om 16u krijg ik de pmu behandeling voor m'n wenkbrauwen (zo benieuwd!) en dan haal ik de kinderen rond 18.30u op van de opvang. Later dan normaal, dus heb ze even een berichtje gestuurd. Weten ze er van.
Nou mag ie niet lekker zijn maar meneer was me toch een partij vervelend vandaag nondeju. Hij heeft misschien 3 kwartier geslapen en ligt nu net eindelijk 10 min te tukken. Ik had me nog wel uitgesloofd en koekjes met hem gebakken en versierd Daarna nog gekleurd. Toen dacht hij laat ik de vloer ook maar met wasco versieren Bekijk bijlage 688671 Al met al ben ik blij dat hij in bed ligt
Hier ook alleen geslapen van 08.45 tot 9.30. Maar hij was zo vrolijk dst jk vergeten was hem voor de tweede keer naar bed te brengen en toen was het al te laat. Wat een plaatje trouwens, hier ook wasco op de vloer gehad deze week.