♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja Q ziet nu ook echt amper andere kindjes. Niet dat ik dat niet wil, maar hij gaat niet naar een kdv omdat dit niet nodig is want beide oma’s passen op en meer dagen hoef ik niet weg van huis. Er zijn nog geen neefjes of nichtjes. Ook weinig vriendinnen met al een kindje. En tja, alles is dicht. Hoop dus ook snel dat alles open gaat zodat we er meer op uit kunnen. Gelukkig vind hij het zoals in de speeltuin altijd heel erg leuk met andere kindjes, totaal niet bang ofzo. En rent lekker met ze mee en speelt samen dus ik maak me geen zorgen.
     
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @spelen hier is vanmorgen de boel ook ontploft (ook mede door mij :oops:). E vind het normaal om speelgoed afte pakken van L en dan zelf er mee te gaan spelen maar andersom accepteert madam absoluut niet :rolleyes:. Ik accepteer het van beide niet. Was dus even oorlog hier in huis. L accepteert het ook niet hoor dat E speelgoed afpakt en gaat dan heerlijk krijsen.:rolleyes:
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow en L doet sinds gisteren ook zijn stervende zwaan act als hij op de opvang iets niet voor elkaar krijgt :roflmao::roflmao::roflmao:. Ze leidster stonden even te kijken van wat doet hij nou :roflmao::roflmao::roflmao:. Hij mocht trouwens niet mee met 1 van de leidsters die moest plassen, vind ik flauw dat ze daar geen bezoekers bij wil hebben :roflmao::roflmao:
     
    Sansaatje, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Hier gisteren een drukke dag gehad en vannacht Peppa pig gekeken in de woonkamer met L. Dit was echt een wanhoop dingetje bij mij. In de hoop dat de zetpil ging werken, man man wat was ze overstuur. Hele buurt heeft t vast gehoord. Aangezien ze dit zelden heeft wilde ik wel haar troosten enz. Maar wat ben ik nu verrot. Tijdens het boodschappen doen net een hele pijnlijke harde buik. Was gewoon buiten adem, heb dus de helft aan boodschappen niet. Ben meteen naar huis gegaan, wat voel je je dan even eenzaam joh. In zo’n volle supermarkt, niet wetende waar je het zoeken moet. L ligt nu lekker te slapen en ik lig ook lekker op bed. Even niks. Genieten van het idee dat we straks een kereltje erbij hebben:).

    vanavond met vriend en L pannenkoekjes bakken van de plaat. Genieten!

    straks alles bijlezen !
     
    Sansaatje, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nee joh, als het niet nodig is dan is het niet nodig toch. Maakt toch niets uit. Bedoelde meer dat kinderen nou eenmaal af en toe heel lief kunnen spelen en soms ook minder lief :p Hoort er gewoon bij. Maar ik vond dat toen wel een beetje awkward omdat O van ons tsja, best bazig kan zijn en dus wat afpakte. Ondanks dat ik er dan wat van zeg, blijven het wel kinderen die je niet kunt controleren. :p Als je soms ziet hoe dat er bij de opvang aan toe gaat :o:! Er is serieus een meisje bij mini O op de groep die wel eens op hem gaat staan! :eek:
     
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Haha dat geloof ik direct! Ik schrok er ook echt helemaal niet van. Wacht eerst de reactie van Q af. Ben echt geen moeder die er direct op af rent haha. Zie het gauw zat aan meneer zijn hoofd. :o: Ik denk zelfs dat de vriendin waar ik was er meer mee bezig was dan ik.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb net lekker in de week van mijn man zijn verjaardag in juni een midweekje geboekt in Landal. Even eruit. Het is het park waar mijn zusje werkt. Dus die gaat maandag er even voor zorgen dat wij de beste plek krijgen, en schroeft de prijs nog even omlaag. :o: Topppp. Nu al zin in! Iets om naar uit te kijken.
     
    Magnolia29, Habibati, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh goede vooruitzichten! Kijk ook enorm uit naar 2 weekjes zee eind juni/begin juli hier. Het gaat er dan gewoon om om even van huis te zijn. Andere omgeving zonder verplichtingen van thuis.. kan je echt van opladen! Welke regio gaan jullie naartoe?
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  9. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Gelderland! Dicht bij jou in de buurt volgens mij? Of ik heb een heel slecht geheugen. :rolleyes:
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik woon idd in Gelderland ;)
    Prachtige omgeving!
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier alweer wakker. Denk dat ik er zo uitga want lig alweer klaar wakker. Kan ik stukje op de bank verder serie kijken, kopje thee erbij.
    Koffie vind ik nog voor half 6 net wat te vroeg ;)

    Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier helemaal niks eigenlijk. Ben bij met de was etc. Ik zou nóg een keer de koelkast kunnen doen o_O maar dat zou onzin zijn dus dat doe ik volgend weekend weer.

    We zien het wel even.. straks lekker nog een taartje bij de koffie (over van gisteren) en voor de rest hopen dat mini O oke is want heb allang gezien dat die rottige hoektanden weer opspelen. Brood eet hij weer slechter, vuurrode wangen, meer kwijlen en verhoging.. echt weer tanden. Houd mijn hart een beetje vast voor morgen. Met verhoging moeten ze nog steeds naar huis van de opvang.
    Maargoed we bekijken het per dag!
     
    Mya vindt dit leuk.
  12. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook weer wakker.

    Geen plannen vandaag, deze namiddag is er onweer uitgegeven, dus als we nog iets willen doen zal het deze voormiddag zijn.

    S zijn neusje zit vol snot, ook weer prut uit zijn oogjes maar gelukkig geen koorts meer. Morgen even zalf halen bij de apotheek voor zijn ogen. Spijtig dat zo een tube maar een maand open kan blijven, je gebruikt er zo weinig van en meer dan helft moet je dan in de vuilbak gooien.
     
    Mya vindt dit leuk.
  13. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier ook weinig plannen. Mijn man gaat even een boel karton enz. weg brengen. Staat nog een hoop van nieuwe meubels/spullen. Verder hebben we weinig plannen. Ik denk dat ik nog even de stofzuiger door het huis haal en verder vind ik het wel prima. Als we met zijn alle op zondag thuis zijn dan is het zo snel weer een bende.

    Aan het einde van de middag komen er twee nichten van mijn man. Altijd erg gezellig, zijn van onze leeftijd. Hebben Q al heel erg lang niet gezien. Eten hier ook gezellig mee.
     
    S2909 en Mya vinden dit leuk.
  14. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier in bed met koffie. Straks verjaardag maar dat is maar een uurtje en netjes binnen de regels. (Hoera dat het rond bedtijd dreumes is want ik heb er totaal geen zin in) Verder niets op de planning. Even kijken of jongste nog in peuterzitje van de bakfiets past, al een tijd geen gebruik van gemaakt. Stukje fietsen dus. Ik ga echt als een malle door The Handmaid’s Tale, wat is dat goed zeg. :eek:
     
    Magnolia29, Mya en S2909 vinden dit leuk.
  15. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hier was het ook vroeg dag. L melde zich om 6uur enE eiste dat ze er dan ook uit mocht. Voor haar is de regel pas 7uur uit bed. Hebben dus al lekker drama achter de rug met haar. Het vervelende is dat ze haar slaap nodig heeft en vandaag dus heerlijk chagrijnig is. Later naar bed heeft ook geen effect want dan is ze even laat wakker.

    Vandaag weinig op de planning staan. Ik ga wel de kleding van de kinderen uitzoeken. Kijken wat weg gegeven of verkocht kan worden. Man gaat misschien zo als het weer het toe laat een rondje speeltuinen doen
     
    Magnolia29, Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja het is zeker een goeie serie. Ik moet nog 1 aflevering kijken maar zit even moed te verzamelen na de laatste aflevering, die was best wel heftig
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Ik kan ook echt boos worden af en toe, dat verschrikkelijke leed van die vrouwen. Mijn afkeer wordt echt zo gevoed door deze serie. Maar, wat een steengoede serie. Haha, pun intended. :roflmao:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik voelde het in mij nagels en ik heb echt een poos met mijn handen voor mijn ogen gezeten (met een spleetje om te gluren :roflmao:). Ik zit ook geregeld vol ongeloof en boos te kijken. Roep ook wel eens naar het scherm kom op zet door :roflmao::roflmao:.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Hier heerlijk met z’n allen uitgeslapen tot 745!
    Gisteren hele stapel kleding via Zalando gekregen, lang leve petite lijn. Veel terug gestuurd maar ook veel gehouden!

    straks m’n zusje en aanhang en lekker weer de bbq aan! Gisteren aan heerlijke wijn straks m’n favo biertje bij de spareribs!
     
    Magnolia29, Sansaatje, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Wij zijn idd helemaal bij met handsmaid tale, echt een heerlijke serie! Wie heeft de laatste aflevering gezien?
     
    Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina