♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    haha wat toevallig! Met de A heb ik ook al lang op mijn lijst staan. Vond mijn vriend weet niets... grappig dat hij dit wel weet helemaal leuk vind!

    je bent de eerste die dit zegt haha! Tot nu toe denkt iedereen een jongetje. Maar met 16 weken zwangerschap staat er een geslachtsbepaling gepland. Zo benieuwd !
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  2. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.591
    10.782
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Als het snot er van alle kanten uitkomt en ze flink liggen te hoesten dan liever niet, maar ze bekijken het dan wel per individu en hoef je natuurlijk niet te wachten tot ze echt 24uur klachten vrij te zijn. E is nu 2 keer getest en L 1 keer. Alle keren hadden ze milde klachten maar ik weet bij E dat die klachten zo 2 weken aan kunnen houden en ik wil der niet zo lang thuis houden
     
  4. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.591
    10.782
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik vind het ook leuk om te doen. Altijdbgezellig keuvelen met E en nu met L. Alleen nu door corona vind ik het een rampenplan om te doen. Altijd gezeur door andere klanten. Maar zodra alles weer beter gaat en L ook de ochtend beter trekt ga ik weer gewoon boodschappen halen
     
    S2909 en Mya vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zolang ze maar gauw weer gewoon kaas op voorraad hebben vind ik alles best :roflmao:
     
    jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mooooorning! Hier komen we de nacht goed door. Gisteren nog even bij mini O gekeken maar die sliep als een Roosje. Niet meer wakker geworden. Ik ben inmiddels heerlijk even op de bank genesteld!
     
    Magnolia29, Kirzy, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier net beneden alles afgenomen. Zo even de stofzuiger erdoor en een paar wasjes en dan zijn we weer klaar voor vandaag met de huishoudelijke klusjes.

    Net ook even andere prullenbakken besteld. Twee keer een Wesco kickmaster, groot en klein. Voor normaal afval en groente en fruit enz. Onze huidige bakken waren nogal makkelijk open te krijgen met gewoon een deksel. Dus Q liep regelmatig met iets rond uit de prullenbak. Toen hij net met een halve paprika kwam aanzetten was dat even een reminder dat we andere moeten hebben haha. Dus; besteld!
     
    Mya, RoseMurphy, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Over banken gesproken...

    V heeft gisteren met een beker drinkyoghurt rondgelopen. Zag ik vanochtend ineens allemaal witte vlekken in de bank :eek: Alsof man en ik iets heel anders hebben gedaan, zeg maar :o: Vreselijk :rolleyes: Dus ik heb alle hoezen er af gehaald, zitten inmiddels in de was :roflmao:
     
    Mya, RoseMurphy, Kirzy en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mini O vandaag thuis gehouden. Kereltje heeft nergens last van hoor. Geniet volop van alle aandacht die hij krijgt. Zeker omdat oma er net nog even was om de gordijnen op te pikken (de linnen gordijnen heb ik gisteren allemaal gewassen, en mijn moeder gaat ze inkorten).

    Deze moeke heeft geen geduld meer voor in huis klussen. Gordijnen inkorten, alle raamdeco compleet, andere deuren en wandcontacten.. hoppa. de vaart erin :p
    Vandaag komt ook het nieuwe badkamer meubel binnen (andere was kapot), het nieuwe hemeltje voor mini O komt morgen en de nieuwe kledingkast voor de jongens ook.
    Maar die monteren we pas over een aantal weken als we de kamers opknappen. Ik vind dat nu nog te vroeg.
     
    Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  10. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    @Nina Sanders , toen jij gister over gordijnen wassen begon moest ik aan de onze denken. Jullie hebben ook kiss the floor toch? Ik blijf er bij dat ik dat echt mooier vind dan bijna op de grond, of nog korter, maar pff, wat worden ze er vies van :oops: We hebben ook nog eens zwarte, en hebben altijd last van stof. Die combi is eigenlijk niks, maarja he, soms gaat mooi voor praktisch :roflmao:

    Alleen de nieuwe bijkeuken, die wil ik echt alleen maar praktisch hebben. Nouja, en de tegels van de wc en douche daar moeten dezelfde zijn als die van de badkamer boven, en de vloertegels moeten dezelfde zijn als in de keuken, omdat dat doorloopt. Maar verder wil ik heel erg veel kasten. Ik hou totaal niet van rommel, alles achter deuren, heerlijk :)

    L is ziek, ze kwam hoestend uit het kdv gister. Vanmorgen een zeehonden hoest en koorts. Ze lag om half 10 al weer te slapen. Verder loopt ze wel blij rond gelukkig, maar boodschappen doen doe ik maar even niet, dat voelt niet zo goed. Al lijkt corona me echt niet mogelijk, maarja, je weet maar nooit. Morgen ook maar niet naar oma. Man brengt haar daar regelmatig een ochtendje heen op woensdag zodat hij wat uren kan maken voor de rest thuiskomt. Maar opa en oma zijn 70+, die wil ik niet ziek maken.

    Hier is het huis beneden weer netjes.
    Donderdag komt een klusjesman om het huis af te maken zodat de stucadoor aan de slag kan. Dus dan wordt het vast weer een bende, nu geniet ik nog maar even van een schoon en heerlijk net huis :)
     
    Mya, S2909, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier een vrije dag. Alles al gezogen en gedweild, was opgevouwen en er draait er eentje. Dochter naar school maar houd haar vanmiddag thuis, de hele nacht zichzelf wakker gehoest dus helemaal gesloopt. Zoontje scharrelt rond en leg met een uur op bed. Lekker makkelijk eten vanavond; broccoli en bloemkool, rösti en groentenburgers.

    Fijne dan dames!
     
    Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hahahaha. Dat zijn de beste vlekken. :roflmao:
     
    Mya, Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @riean Wij hebben ook lange gordijnen, wit :o:Niet te doen inderdaad :| Maar ik wacht tot de stukadoor geweest is in de zomervakantie. Dan komen er nieuwe gordijnen in een hele andere kleur. Wij hebben grote ramen in de woonkamer (boven tot onder) en in de zomer is het hier bloedheet. Dus meer verduisterend zou fijn zijn. Uiteindelijk willen we een schuifpui, maar spaarrekening moet eerst gevuld ;)
     
    Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @riean wij hebben linnen gordijnen hangen in licht zand. Idd hangen die op de grond. Ik vind dat veeeeeeeeeeel mooier dan net er boven of heel geëikt tot de grond. Zeker omdat ze semi transparant zijn en echt zo mooi op de vloer vallen. Ze waren alleen wel erg lang en opeens dacht ik: nu moet er echt een stuk af. Want mini O loopt nu ook en is heel onbenullig hehehe.
    Maar ik laat ze na het inkorten zeker nog zo'n 10-15 cm op de vloer hangen. Linnen gordijnen zijn ook nog eens krimp gevoelig. Al heb ik ze op een wol programma gewassen op 30 graden. Daarna weer direct opgehangen. Heb het idee dat het wel meevalt met het krimpen.
     
    Mya vindt dit leuk.
  15. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Zoontje al in bed. Die hield het toch niet vol. Ik ga een half uur in stilte zitten en er van genieten. :roflmao:
     
    Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Slaapt hij dan maar een half uurtje joh? Of snap ik hem verkeerd. :rolleyes:
     
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Nee, maar na een half uur niets ik de oudste ophalen van school. :roflmao: Dat was mijn rustmoment tot 19:00 vanavond. :roflmao:
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Haha aaaaah zo! Dan snap ik het. Ik dacht al, zo kort slaapje. Nog 5 uur te gaan. :roflmao:
     
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hahaha. Zo denk je regelmatig als ouder, hahaha. Net als een lange werkdag. :roflmao::p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Waarom ik een drol met hartjesogen heb toegevoegd weet ik niet. :eek:
     
    Mya, RoseMurphy, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina