♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik was vanmorgen misschien iets voorbarig. Sinds einde van de middag heb ik een beetje last van mijn keel en een klein kuchje :eek:. Ik zit nu op de uitslag van mijn zelf test te wachten en hij lijkt heel lichtjes al op te kleuren:(. Hoop stiekem op verkeerde licht in val
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    En als nog een twijfel test :cry: . Hangt er vanaf in wel licht ik hem hou of je een heel licht streepje ziet of niet :(. Morgenochtend nog maar een keer testen.

    Baal wel als die positief is morgen, ze komen morgenochtend praten over zonnepanelen
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik lees alles mee hoor maar momenteel is het erg druk met 2 thuis en 1 half thuis. Even stakato:

    - na 8 dagen de zieke en stervende zwaan thuis durf ik het weer aan. Opvang morgen. Hoog tijd hoor. We hebben hem goed laten opknappen dus we proberen het.
    - baby M mag nog niet. Pas maandag weer. Boeien want snotterig. Lekker thuis houden.
    - O hoest beetje en vindt zichzelf schoolziek. Suck it up. Of nee. MAN UP. Naar school ga je. Voorligsteun. Je krijgt 3 minuten om je aan te kleden. START. ;)
    - Nieuwd projecten starten deze week, waaronder een grote opdracht voor een grote nlse universiteit. De hel. Met de quarantaine enzo. Heb tot 22h gewerkt..
    - daarna mn favo programma gekeken. SF vips mag dan afgelopen zijn, maar kijk nu SAS Australia. Vond de eerste aflevering niet leuk @jvsd92 maar zit er helemaal in. Ik heb het helemaal ontdekt. De Engelse versies staan ook op VL. Ook maar toegevoegd.
    - de wekker gaat om 6h al en heb het weer veel te laat gemaakt. Ondanks alle drukte, hectiek, weinig slaap en dat mijn man en ik momenteel echt een heel ander ritme hebben (we werken afwisselend, gaan afzonderlijk sporten, vangen de jongens ook afzonderlijk soms op en hebben in de avond soms geen zin om gezellig te doen), lukt het ons bijzonder goed om focus te houden en tijd te maken voor wat echt belangrijk is. Nood breekt wet en we komen altijd wel gewoon uit, al is het lastig om alles in goede banen te leiden als je opeens alledrie de jongens thuis hebt zitten en mini O zo ziek was. Ook met de fobie enzo. Maargoed, zolang je focus houdt op je prioriteiten en uiteindelijk gewoon naast elkaar in bed in slaap valt weet je dat het goed zit. :)
    - ik ben heerlijk weer begonnen met sporten deze week (maak ik tijd voor want geeft me ook weer energie)
    - ook zit ik volop in het aanpakken van de fobie. Gaat denk ik de goede kant op maar vergt soms wel veel energie..
    -.. daardoor doe ik nu regelmatig ademhalingsoefeningen en..
    -..ben ik ook bezig om te kijken hoe ik op andere gebieden wat meer mentale rust en focus kan creëeren, zonder iemand tekort te doen maar wel met ruimte voor mn eigen emotie. Klinkt lekker vaag maar iemand die de lat altijd zo hoog legt, zoals ik dus, laat weinig ruimte voor emoties en staat te weinig stil bij wat men wil en juist te veel bij wat móet. Ik ben daar momenteel goed mee aan de slag en omdat ik nog maar net ben begonnen wil ik er ook niet te veel over zeggen. Gewoon even orde aan het scheppen. En rust. :)
    - over rust gesproken. Ik had allang moeten slapen maar ach. Vandaag was een goede dag. Veel dingen gedaan, ook tussendoor wat ontspannen en de jongens waren vrolijk.

    Welterusten!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Nadeel van een kind dat herstellende is van buikgriep :rolleyes:

    Om 1 u klaarrrrrwakker!
    'Mam? Mijn buikje heeft honger. Zullen we naar beneden? Mag ik broodje pindakaas? En beetje drinken?'
    Ik; 'Zucht'
    V; 'Dankewel allerliefste mama!' :o::rolleyes:

    Dus 2 broodjes pindakaas, een kiwi en een beker drinken verder liggen we weer in bed. Trusten :o:
     
    S2909, Sansaatje, riean en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goeie tijd ook. ;)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier aan het wachten met O bij school. In de auto obviously. Daarna naar huis, baby M naar bed brengen en mini O is richting opvang. Tussen half 9 en 10 wil ik even in huis rommelen. De tweede was staat al aan, de eerste zit in de droger, vaatwasser reeds aan, wil een sopje beneden over de oppervlakken halen, de trap afnemen.. rond 10u ga ik heerlijk even sporten en daarna denk ik met baby M douchen. Al m’n afspraken heb ik afgezegd voor vandaag. Moet wel dingen doen, maar ik wil echt gewoon de focus hebben op mijn eigen deadlines qua werk, zonder onnodige afleiding in de vorm van overleggen waarin gewoon geklaagd wordt, punt. :p
    Oh en appie komt zo ook nog. Heerlijk!
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    @Miekje86 heb je nog getest? (Het zou zo een bericht in een nod lijst kunnen zijn :roflmao:)
     
    Mya vindt dit leuk.
  8. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Hier nu is het eens vol snot en slijm, hoera, verkouden. Dochter ook nog thuis want nog geen uitslag. Hopelijk morgen. Nog steeds thuis met beide kinderen dus.
     
    Mya vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    :p
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    O riep gister kei hard aan tafel: ‘papa en mama, ik wil nog een zusje en dan noemen we haar Coco!’ :roflmao:
    (Oprecht leuke naam, heb een keer met O een animatiefilm gezien met een heel lief meisje Coco, ik associeer dat dus ook met een meisje met donker haar en donkere ogen)!
     
    Magnolia29, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  11. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja, zo voelde het gisteren ook :roflmao:. Zei nog tegen mijn man liever corona positief dan zwanger positief :o:. Vanmorgen nog een test gedaan en die was een heel stuk duidelijker positief :(. Nu iedereen thuis en ik mag vanmiddag gaan testen. Ben ee quarantaine nu al zat heb E en L al een aantal keer met ruzie uit elkaar gehaald :mad:
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  12. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.599
    2.170
    113
    Hier ook quarantaine met onze 3 kinderen, al sinds dinsdag, ik zou liever werken, maar ja mag niks. Ook steeds meer klachten wat Corona gerelateerd is, dinsdag was de thuis test nog negatief, heb even geen zin in een nieuwe, maar denk dat de kans groot is dat ie positief aangeeft….
     
  13. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Oh nee! Dan is de kans groot dat je GGD ook positief is. Hopelijk word je niet erg ziek. Beterschap!
     
  14. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Snap dat je daar even geen zin in heb. Ik zie vooral op tegen nergens heen mogen en op elkaars lip zitten. Man heeft net ook even uitvoorzorg een zelftest gedaan en die is negatief.
     
    Mya vindt dit leuk.
  15. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja ik ga er ook vanuit dat die positief is. Ik hoop nu dat E en L ook snel positief zijn, dan zijn we sneller door de quarantaine heen
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    En mooi een herstelbewijs zonder prikken :thumup:;)
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Heb 1,5u kunnen werken met een krijsende V :rolleyes: Hij wilde alleen maar op schoot en 'meehelpen' met de laptop :o:
    Ben blij dat ik geen online lessen heb voor vandaag, vreselijk.
     
    Mya vindt dit leuk.
  18. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo is dat. Wij hebben onze booster gehad. Die van mij is geldig sinds vandaag :rolleyes: en van man is hij al een week geldig. Nu maar duimen dat E en L positief worden dan hoef ik over de prik van E niet meer na te denken
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh Lord. Wat een tijd heb nu ik er 2 niet thuis heb en alleen de baby even heb hahaha.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    De knappe man van de Chanel reclame is overleden :o:
    37 jaar.. ski ongeluk...
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina