♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hier straks werken maar nieuwe systeem vereist een reset en dat heeft IT nog niet in orde gemaakt. Zal mij benieuwen of ik kan werken vandaag. o_O
     
    Mya vindt dit leuk.
  2. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Hier nog steeds thuis, vind het lastig wat de klachten betreft, dat je 24 uur klachten vrij moet zijn voor je uit quarantaine mag. Want een mini beetje verkouden, dat hoort gewoon bij mij, heb ik al jaren, af en toe een nies, dat heb ik ook altijd, en ik kuch ook weleens, maar weet dan niet of dat nog klachten zijn, viel me verder prima ook. Kids kuchen ook weleens, denk eigenlijk dat bijna iedereen dat wel heeft, maar ja wat zijn dan nog klachten…. Hier mogen ze beiden waarschijnlijk vrijdag weer naar school, ligt eraan hoeveel kinderen er komen, want ze gaan natuurlijk niet open voor een paar kinderen, we moesten ons aanmelden ervoor, dus hebben we maar gedaan.
     
  3. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Als je chronische verkoudheid hebt hoef je niet steeds te verlengen, let dan vooral op de klachten die je had die normaal niet bij je verkoudheid hebt. (Keelpijn, koorts etc.) Een postvirale hoest komt veel voor en kan lang aanhouden. Mocht je vragen hebben kun je altijd nummer in de mail bellen (van je lokale GGD)
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Sansaatje jep getest. Niet zwanger :roflmao:. Haha je doelde daar niet op. Maar zelftest was gelukkig negatief. Na een pcm (werd nog wel met lichte hoofdpijn wakker) voelde ik me gelukkig beter! Jongens zijn op school/opvang en hier een lekker dagje werken. Ik ben sinds maart 2020 denk ik 2x op kantoor geweest ofzo :o:.

    Hier weinig nieuws verder. Volg wk zijn man en ik 9 jr getrouwd. We vieren het niet echt maar willen op 1 van de dagen dat de jongens weg zijn wel lekker de middag vrij nemen. Stiekem hoop ik dat de horeca open gaat zodat we lekker ergens uitgebreid kunnen lunchen en gewoon tijd samen kunnen doorbrengen. Hopen jullie mee? Ohhhh alles moet echt weer open gaan! :eek:
     
    S2909, jvsd92, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier gaat alles prima. E is weer koorts vrij. Tot nu toe geen aanval van paniek/jeuk gehad. Wachten vanavond maar even af. Ik voel mij goed af en toe nog een beetje keelpijn en een kleine hoest. Als dit morgen nog zo is bel ik even de ggd er over, want volgens mij moet dit gewoon slijten. Ben wel erg moe. L is nog wel moe maar verder wel oké. Niet meer gespuugd en eet weer als een dijkgraver.

    Uitslag van E is helaas nog niet bekend. Vanmorgen online les met der gehad, was even stressen. Kwam niet ingelogd en moest iets downloaden wat niet lukte. Maargoed als we morgen weer les hebben dan moet het goed gaan komen
     
    S2909, Nina Sanders, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.043
    113
    Fijn dat het beter gaat met haar @Miekje86
    @Nina Sanders ik duim mee, man en ik hadden zaterdag uitgebreid gekookt en samen gegeten, ook leuk hoor, maar ik mis het uit eten gaan dan toch wel.
    @Sansaatje , nog kunnen werken?

    Vanmorgen ben ik lekker de stad in geweest met L. Ik ging voor sokken voor alle mannen in huis en kwam thuis met 3 pyjama's, 2 broeken een trui en vestje voor L. Oeps. Allemaal in de uitverkoop dus het kostte uiteindelijk bijna niks :D
    L is net wakker, ze is nog steeds niet helemaal lekker, verkouden, ontstoken oog. Dus maar even Bing aan tot we naar school moeten. Daarna weer taxi spelen, al heb ik de ortho voor de oudste afgezegd, hij heeft corona. Scheelt weer een rit :) dus alleen zwemles en turnen vandaag.
    Verder blijf ik moe, maar donderdag heb ik lekker een dag vrij terwijl iedereen naar school, werk of opvang is. Nouja, de oudste heeft online les en man werkt thuis maar verder de hele dag voor mezelf, zo lekker! Eerst naar de huisarts om een moedervlek weg te laten halen en verder alleen maar doen waar ik zin in heb :thumup:

    Fijne dag verder allemaal!
     
    jvsd92, Nina Sanders, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Z mag trouwens maandag voor het eerst even wennen bij de peuterspeelzaal! Dan dinsdag nog een keer wennen, en dan start hij vanaf donderdag volledig. Hij krijgt gelijk 4 dagen van 8.15 tot 12.15. Zal wel even flink wennen zijn, en nog even kijken hoe we dat moeten combineren met zijn slaapje, over t algemeen slaapt hij van 12.00 tot 15.00, maar zijn broer en zus moeten dan 14.15 weer uit school, dus wordt even kijken nog. Aankomend weekend gaan we even een rugtasje voor hem kopen.
     
    S2909, jvsd92, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen @Miekje86! Hopen dat het zo blijft :thumup:
    @Nina Sanders Hoe gaat het eigenlijk met je gesprekken, heb je dat nu wekelijks? Of eens in de zoveel tijd?
    @riean Ach sneu voor L dat ze zich nog niet zo fijn voelt! Hopelijk snel weer de oude.
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik kan ook niet wachten tot alles weer gewoon open gaat! Zondag gaan we eindelijk weer eens zwemmen in een subtropisch zwemparadijs. (dan weet jij wel welke @Sansaatje :roflmao:) We houden allemaal erg van zwemmen, dus echt zin in. Man is eind februari jarig en ik wil heel graag een luxe hotelovernachting boeken. Met een bubbelbad in de kamer, prachtig uitzicht enz. En idd, we hoeven dan niet per se de kamer uit ofzo :rolleyes::o:;) Nog even kijken wie waar kan logeren. Wordt voor V dan de eerste keer, ben benieuwd wie de primeur wil hebben :roflmao:
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  10. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Daar zwemmen wij ook regelmatig. Zwommen dan. (Al een paar maanden niet meer) :confused:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Nee! Ik heb het heerlijk rustig in huis van oppas. :roflmao:
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Lief, thnx voor vragen. Ik heb het idd wekelijks. Deze week sessie 4. Sessie 10 tot en met 15 doen we eens in de 2 weken. Ik vind het fijn om met iemand te praten die er wat verder vanaf staat. Bovendien hebben we ook een klik. Maar soms ook wel confronterend hoor. Maargoed dat is juist goed.

    Verder voel ik me weer normaal gelukkig. Hoofdpijn van de afgelopen 2 dagen is weg. Ik heb het nu alleen ijzig koud, niet normaal. Heb loeihete thee, 100 kaarsen, fleece broek, dekentje.. maar nee hoor. Het mag niet baten.

    Hier gaat man rond 17.15 O ophalen bij mijn moeder. Is een klein uurtje weg denk ik. Intussen ga ik de jongste 2 vast een beetje klaar maken voor bed. Opfrissen enzo.

    Ohhh vanochtend had ik zo iets liefs met mini. Het praten gaat steeds beter. Appie kwam. Pakt ie de 1,5L kan melk. 'Mij melk!', gevolgd door kwark 'voor papa'. Bakje satésaus 'mij eten' :roflmao: en wijst ie naar blik babyvoeding. 'Voor M!'. Op een gegeven moment was de tas leeg komt ie naar me toe. Pakt ie mijn handen vast: 'oehhhh, koud!' :rolleyes: zo bevlogen is ie dan!
     
    Mya, riean en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Uitslag van de ggd is bekent, zoals verwacht is E ook daar positief. Net toch een zelftest bij L gedaan vanwege het spugen van gisteren en zondag verhoging en ik wilde weten hoe het er voor staat. Met oplopen van de test was hij meteen knalpositief :eek:. Man ook direct nog maar een keer gedaan en die is nog steeds negatief.

    Ben stiekem wel blij dat L nu ook positief is. Scheelt een week quarantaine en de komende 8 weken hoeven wij nergens over na te denken (uiteraard letten we op). Straks maar eens kijken wanneer L bij de ggd langs mag, man gaat dan ook direct daar een test laten doen uitvoorzorg.
     
    Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Pffff @Miekje86 wat een ziekenboeg. Hopelijk knapt iedereen snel op!
     
  15. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Iedereen is eigenlijk zo goed als beter. We zijn alleen moe. Alle koorts is weg, L eet als een dijkgraver.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Nacht ging verder prima gelukkig. T kwam maar 1x ipv 2 zoals de afgelopen dagen, dus dat was fijn alleen was hij wel onrustig daarna in bed en hoorde hem dus af en aan. A is na de zetpil en knuffelen niet meer wakker geweest, tot 6.00. Wel veel vroeger dan normaal maar nog te overzien. T was 6.30 wakker. Zelf echt nog niet fit helaas. Zelftest negatief gelukkig. Wel even ziek gemeld op werk want krijg echt niks gedaan zo, met buikpijn en elk kwartier naar de wc.

    Vanochtend A bij de peuters gebracht, meestal moet ie dan een beetje huilen maar vandaag niet! En dat terwijl we moesten wachten omdat er een rij stond en er meerdere huilende kindjes waren. Staat ie naast de juf, kijkt haar aan en zegt: dat is mijn mama! Pff het was zo schattig. En ze vertelde dat A het super goed doet en heel leuk vind. Trots :)
    @Mya us 4 ochtenden standaard? A gaat twee namelijk, was even nieuwsgierig!
     
    S2909, Mya, Nina Sanders en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.043
    113
    @RoseMurphy , wat leuk dat hij naar de peuterspeelzaal gaat, is dat bij jullie al vanaf 2?
    Bij ons vanaf 2,5, en dan minimaal 2 ochtenden. Ergens denk ik dat L het geweldig zou vinden, ze vindt de opvang ook erg leuk. Maar ik denk dat ik er niet aan toe ben om haar 4 dagen/dagdelen weg te brengen :oops: daarnaast vind ik het best prijzig, ze hanteren hetzelfde tarief als voor het kdv, zelfde organisatie. Dus ik twijfel nog een beetje of ik haar aanmeld...

    En ja hoor, dochter ook ziek thuis, positieve test. Kan best nog positief van december zijn maar ze is echt ziek dus denk toch opnieuw besmet. Dus weer een week thuis. Zucht.
    Op naar het voorjaar, weg met die stomme virussen, zon, daar heb ik zin in!
    Eerst maar eens douchen en dan met dochter married at first sight kijken, ze kan toch uitslapen morgen :)
     
    S2909, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    L gaat niet naar school peuterspeelzaal. Ik vind 2.5 dag opvang meer dan genoeg, zeker gezien wat ze allemaal ondernemen. Hier zit de peuterspeelzaal in het zelfde gebouw als de opvang, je moet minimaal 2 dagen afnemen behalve als je kind ook naar de dagopvang gaat.

    Hier is het voor alsnog rustig. E is heerlijk gaan slapen en L heb ik ook niet meer gehoord :). Nu lekker bank hangen en weer eens begonnen aan de the crown.
     
    Mya, jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nouja zeg, wil ik een afspraak maken voor de booster voor dit weekend, kan dat nog niet! Ik heb hem de 27e gehad dus dat ik op dit moment minder dan 3 mnd. Maar dit weekend is dat wel 3 mnd haha. Nouja dan wacht ik nog een weekje...
     
    Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier de finale van SAS celebrity UK kijken. Heeft maar 6 afleveringen en ben gisteren begonnen! :o: maar gisteren had ik echt een hangdag en heb ik er 4 gekeken ofzo. Wel telkens even tussendoor.. tijdens eten, tijdens was opvouwen, dat soort dingen.

    Heb nog een seizoen te gaan en dan is het klaar. Dan heb ik de nlse, Australische en 2 Engelse versies gezien. :roflmao:
     
    Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina