NOD-Lijst 1 t/m 15 juli 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Eliss92, 4 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annesmit

    annesmit Actief lid

    28 dec 2020
    366
    377
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Haha, hier ook moe! En vanochtend ‘bandenpijn’ bij het uitrekken. Maar dat kan natuurlijk ook prima voorkomen bij een niet-zwangere hahaha. Het gekke is dat ik mij vrij weinig voorstel van deze ronde, heb echt niet het gevoel dat het gelukt is. En toch laat ik mij steeds van mijn stuk brengen door bepaalde ongemakken :roflmao:
     
    Joy20, Drodie63, Mamajolein en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Hier steekjes, dikke afscheiding, en de hele tijd hongerrrrrr.

    En dan straks ongesteld, let maar op :rolleyes:
     
  3. annesmit

    annesmit Actief lid

    28 dec 2020
    366
    377
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Dikke afscheiding heb ik niet echt, maar ben ook zeker niet ‘droog’, ondergoed zie ik het wel echt in en voelt ook wel ‘nattig’ soms, sorry voor het smakelijke verhaal haha. Op deze momenten is het toch best gunstig een korte LF te hebben, dan weet ik snel waar ik aan toe ben. Ben er al 3 keer zwanger mee geworden dus denk dat mijn innestelingen wel vlot zijn (heb altijd iets van 5 dagen na NOD getest dus weet het niet precies, maar mijn cyclus wordt natuurlijk niet ineens langer of zo als er een bevruchting heeft plaatsgevonden hahah) :rolleyes:
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  4. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Toch vandaag weer lichte krampen. Geen bloed. Nu op CD23. Zou het dan toch van ovulatie zijn? Heb vrijdag nog getest en die was laag. Vorige cyclus was 30 dagen.

    Ik snap er niks meer van.:confused:
     
  5. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Verwarrend @EMMB! Ik vond het niet zeker weten altijd erg irritant. Inmiddels ken ik mijn lichaam heel goed omtrent eisprong. Maar ik heb dit zwanger willen worden dus al een paar keer eerder gedaan en daar veel ervaring mee opgedaan :p

    @bluedrake en @Fultimemommy en @annesmit, hopelijk allemaal symptomen van zwangerschap!

    Ik voel helemaal niets en verwacht ook bijzonder weinig. Maar een beetje hoop blijft toch :rolleyes: Ik hoop die uitzondering te zijn waar lage temperatuur uiteindelijk toch nog weer steeg. Vandaag iig nog geen bloed, dus inmiddels een LF van 6 dagen :cool:
     
    annesmit, Fultimemommy en bluedrake vinden dit leuk.
  6. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ja heel onwerkelijk nog, einde van de week eerste echo dus hopen dat het allemaal goed zit!
     
    Nylla, Wishfull123, prullenbak en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Wat dat betreft is het handig dat we al zwanger zijn geweest, dan leer je de symptomen wat beter te herkennen (of niet :roflmao:) bij de zwangerschap van N. had ik ook ontzettend veel witte vloed :rolleyes: Terwijl ik juist op symptomen aan het letten was zoals zere borsten, nou die had ik echt totaal niet :|

    Op welke CD zit je nu??? Ik inmiddels 23, dus ben ook zeer benieuwd hoe en wat o_O
     
  8. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Is er nog een andere manier om erachter te komen of dit inderdaad de eisprong is? Ik doe niet aan temperaturen.

    M'n man is op verjaardag, hopelijk is hij niet al te laat thuis, dan kunnen we het nog even gezellig maken. Voor het geval dat dit wel eisprong kramp is. :roflmao:
     
  9. Drodie63

    Drodie63 Actief lid

    7 apr 2020
    198
    294
    63
    Vrouw
    Hahaha precies dit!
     
    bluedrake en annesmit vinden dit leuk.
  10. annesmit

    annesmit Actief lid

    28 dec 2020
    366
    377
    63
    Vrouw
    Veluwe
    Haha klopt. Alhoewel, ik heb bij alle zwangerschappen andere klachten gehad. Zo had ik bij de vorige bijv een innestelingsbloeding en bij mijn dochter menstruatieachtige krampen op en na NOD zonder bloed. Gevoelige borsten kwamen bij mij bij mijn dochter pas rond 6 weken en bij de eerste zwangerschap (mk 2015) al direct. Bij de vorige mk heb ik dat helemaal niet gehad :roflmao: Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan haha. Al heb ik bijv. nooit misselijkheid oid gehad. Dingen als witte vloed weet ik eigenlijk niet meer haha.

    Ik zit nu op CD25, dus nog eventjes geduld. Alleen als het op de NOD aankomt, stel ik het altijd uit omdat ik bang ben voor de teleurstelling haha.
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  11. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Dames, mag ik toch even jullie expertise lenen?:roflmao:

    20-6 begonnen met ovulatietesten, geen piek gezien en de lijnen werden lichter dus gestopt. Sinds vrijdag lichte krampen, anders dan menstruatiepijn. Ik zit nu op CD23, net voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan, en zo donker heb ik het lijntje nog niet gehad.:rolleyes:

    Zou deze kramp dan toch van de eisprong komen? Kan dat 3 dagen duren?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Je afscheiding kan een goede indicator zijn ;)

    En op je andere berichtje: ja, je kan wel een aantal dagen voor je eisprong last hebben van kramp. Eigroei.
     
    EMMB vindt dit leuk.
  13. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Denk dat de kramp de groeipijn is
    Nog ff doortesten
     
    EMMB vindt dit leuk.
  14. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    355
    361
    63
    Vrouw
    Dan ga ik daar maar weer mee beginnen. Bedankt voor de info, weer wat geleerd. :o:
     
    Mamajolein en Maudje123 vinden dit leuk.
  15. prullenbak

    prullenbak Actief lid

    6 dec 2021
    424
    486
    63
    Vrouw
    Kan het nog steeds niet goed geloven
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier vandaag keurig op tijd (al heb ik het liever natuurlijk helemaal niet) ongesteld geworden op CD28. Op naar de volgende ronde!
     
  17. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ohhh jij hebt dus gewoon alle symptomen gehad zowat behalve misselijkheid! Er is geen peil op te trekken wat dat betreft... Toch ga je wel op dingen letten is mijn ervaring :rolleyes:
     
    annesmit vindt dit leuk.
  18. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Dat komt nog wel! Je testen zien er super uit :cool:
     
    prullenbak vindt dit leuk.
  19. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    @Nylla, balen van je menstruatie zeg :(

    @bluedrake, bij mijn vorige zwangerschappen was ik iets vermoeider en licht misselijk voor NOD. Klachten van zwangerschap 3 waren het hefstigste. En op dingen letten doe je toch wel :p

    Ik ben vandaag 7dpo en wederom kan het vandaag doorbreken. Wat ik eerder al zei, dit is gewoon heel vermoeiend :rolleyes:
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  20. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Het is echt waar!!
     
    prullenbak vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina