NOD-Lijst 1 t/m 15 juni 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sappie91, 3 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach wat verdrietig .. toch nog mis gegaan. Sterkte
     
    Fultimemommy vindt dit leuk.
  2. Fultimemommy

    Fultimemommy Bekend lid

    27 dec 2017
    727
    643
    93
    Vrouw
    Fulltime mommy since 2013
    Nordrhein Westfalen
    Dankjewel
     
    Ingeltje vindt dit leuk.
  3. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ja ik heb 2x hematoom gehad.
    Verloor bij de ene zwangerschap helderrood bloed wat er gewoon uitstroomde of inlegkruisjes vol.

    Andere 1x bloedverlies gehad.
     
  4. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Fultimemommy kut zeg. Sterkte en k duim volgende x voor een plakker
     
    Fultimemommy vindt dit leuk.
  5. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ooh wat verdrietig :( dus toch vroeg mis gegaan? He bah knuffel.
    Hier gaat het wel hoor, weinig bijzonders heel spannend allemaal
     
    Fultimemommy vindt dit leuk.
  6. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    NOD-lijst

    1 t/m 15 juni!

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡​

    1 juni (3)
    Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3
    WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie
    Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96


    2 juni (2)
    Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz)
    Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2

    3 juni (3)
    Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16)

    Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje - 3de IUI ronde

    4 juni (4)

    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21
    Laurjuhh90-31 jaar - 1e kindje - ronde 2

    Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken .
    KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1


    5 juni (0)

    6 juni (2)
    Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje
    Nicetomeetyou - 26 jaar - ronde 17 - 1e kindje (1e ronde mk gehad, nu letrozol ronde 3)

    7 juni (1)
    Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4

    8 juni (4)
    Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Jolien1991 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4
    Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - ronde 6


    9 juni (3)
    Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Sel078 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

    10 juni (3)
    Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren)
    Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6

    11 juni (4)
    Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7

    MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 13 (2e na MA)
    Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig

    12 juni (1)

    Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15

    13 juni (2)
    Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3
    Flora53 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2

    14 juni (1)
    MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik) - ronde 5 na mk in januari


    15 juni (5)
    Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart.
    LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2
    MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.)

    Cherine - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

    Onbekend (0)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡​
    Totaal: (38)

    Wachten op eisprong (0)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (12)

    Ongesteld (24)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
     
  7. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Cherine ooh toch rood? :( Knuffel ❤❤❤
     
  8. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
  9. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Pff hier is het kut. Sorry kan het niet anders zeggen maar wat een achtbaan. Zaterdag lichte (bruin oud roze bloeding). Toen vk gebeld en ze gaf aan is 50/50. Vandaag weer gebeld en gezien het niet door had gezet had ze er vertrouwen in. Echo gepland, uitgerekende datum en 2 x hcg prikken zodat ik gerust gesteld was en niet nog 3 weken moest wachten op een echo. Belt ze vanavond op zegt ze sorry ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar dit is niet goed.. hcg was 1. Vrijdag weer prikken en de ons dat het dan hoger is is enorm klein. Gisteren nog met clear blue digitaal getest en deze was zwanger. Het stomme is dat het bruine bloeien nu Zo goed als gestopt is.. als het niet doorzet moeten we een echo maken en kijken of er nog iets zit en dan kiezen om te wachten of een pil er voor te nemen om op te schonen.

    alle emoties lopen nu door elkaar. Huilbuien. Vrede hebben. Hoop hebben.. en dan een “papa en mama” die dit niet meer mogen zijn en er beide anders mee om gaan.

    ik weet dat we pas kort bezig waren en deze miskraam misschien nog niet veel voorstelde omdat het zo vroeg is maar dit doet al pijn
     
  10. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Jeetje meid wat heftig en bizar.
    Ik ga toch voor je duimen, maar wat een achtbaan aan emoties.
    De pijn mag er zijn want de wens is zo groot. Zodat je pos test ben je zwanger en komt je wens uit, als dat dan anders loopt hoort hier verdriet bij ongeacht hoe klein je wondertje ook is/was.

    Knuff
     
    Kretacorry vindt dit leuk.
  11. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    He meid, wat verdrietig. Hoe vroeg ook, het doet gewoon pijn. Je verliest een wens die toch nog geen werkelijkheid mocht worden.
    Wat vreemd dat je CB gisteren positief was en je hCG vandaag 1, ik snap dat je dat niet kunt rijmen... Ik hoop voor je dat het gauw doorzet, want dit wachten lijkt me heel naar.

    Bij mij ging het afgelopen ronde ook vroeg mis en ondanks dat ik het wel fijn vind om te weten dat we als combi zwanger kunnen raken, is het ook gewoon klote, want ik wilde dít kindje. Het hielp mij om er over te praten met mijn collega's. Medeleven, troost, maar ook een beetje rationaliteit/realistisch kijken deden me goed. Maar iedereen verwerkt zoiets op een andere manier.

    Dikke knuffel meid, het is gewoon een rotsituatie en daar mag je alle emoties bij voelen!
     
    Kretacorry vindt dit leuk.
  12. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Lief dankje. zwanger kunnen raken is al heel wat want dit zou lastig moeten zijn. Maar het gekke nu is dat het allemaal niet doorzet. 3 dagen licht bruin oud roze verlies en veel lichter dan ongesteld zijn. Vandaag is het zo goed als gestopt tot nu toe.
    zeer apart allemaal

    kwam het nu maar allemaal af in een hevige bloeding zodat het schoon is. vrijdag mag ik weer hcg prikken
     
  13. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Hey, lief dat je het vraagt…
    Pff, waar zal ik beginnen…Ben even een tijd offline geweest van het forum. Merkte dat ik er teveel mee bezig was en dat was niet goed voor me. Niet dat mijn tijd offline er nu voor gezorgd heeft dat ik minder bezig ben met het hele zwanger proberen te worden, maar goed.
    Paar dagen eerder dan verwacht, op 7 juni ongesteld geworden. Een paar dagen later zijn onze onderzoeken in het ZH begonnen. Inmiddels hebben we de uitslag. Manlief heeft prima sperma; ruim voldoende in aantal en de beweeglijkheid is ook goed. De HSG was goed; eileiders zijn goed doorgankelijk. Mijn reguliere bloedwaarden zijn ook prima. Helaas is mijn AMH wel verlaagd (0,5) en mijn FSH verhoogd (15). Ik weet niet of iemand hier deze waardes iets zegt, maar het schijnt passend bij mijn leeftijd te zijn. Eicelvoorraad is dus verlaagd en mijn lijf moet harder werken om eitjes te laten rijpen. De arts zei niet dat het hopeloos is, maar we hebben het wel over starten met IVF gehad. Daar voel ik veel weerstand voor, maar ik weet dus niet of het op de natuurlijke manier nog gaat lukken. Ik worstel hier erg mee. Vraag me af of mijn wens nog reeel is, of ik niet simpelweg te laat ben. Weet niet wat ik nu met al deze informatie moet. Voel me heel emotioneel en best somber momenteel.
     

Deel Deze Pagina