Uitgerekend 1 - 15 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    :( Heel veel sterkte...... wat verdrietig
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Ik ben alleen echt nog helemaal niet extra moe ofzo. o_O Maar dat hoeft denk ik ook (nog) niet perse. M’n borsten zijn weer wat gevoeliger.

    Wii hebben trouwens over 2 en een halve week onze eerste echo.
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  3. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
  4. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Roep er nog maar niet ye hard om ;) dat kan zeker nog komen :D
    Ik ben blij zo lang die vermoeidheid of misselijkheid er niet te fel is.

    Mijn buik is echt exploding seg. Ik ga dit nooit 12 weken kunnen verstoppen!
     
    mxm vindt dit leuk.
  5. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
  6. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh meiden ik ben zo blij met mijn oploop!! Elke ochtend knijp ik hem weer of ie wel duidelijker gaat zijn.

    We hebben het gisteren toch maar de opa's en oma's verteld. Mijn schoonouders zijn hier om op te passen en ik voelde me zo ellendig dus ik zei tegen mijn vriend 'laten we het gewoon vertellen dan hoef ik met niet de hele tijd zo groot te houden'. En toen hebben we mijn moeder en haar man via videobellen ook maar meteen verteld, wel zo eerlijk dacht ik. :rolleyes: Ze komen volgende week ook hier Sinterklaas vieren en we wilden het niet vertellen waar de kindjes bij zijn dus nu weten ze het maar alvast. :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Elphy, Muggleborn, Xamevoli en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Hele mooie testen meiden.
    Dat het allemaal maar goed mag gaan bij ons! ❤️

    @SteffieD Ah toch.. Sterkte & een dikke knuffel.

    @Angelmom1 Hoe gaat het nu?

    @Minttu Voor Moeders voor Moeders moet je plassen in stinkende blauwe urine bakken :roflmao:.
    Het bedrijf verzamelt jouw HCG en hier kunnen ze dan medicijnen van maken voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Heel mooi doel dus!
     
    Minttu, Muggleborn en Amelie vinden dit leuk.
  8. Xamevoli

    Xamevoli Actief lid

    21 sep 2020
    171
    245
    43
    Vrouw
    Heeel veel sterkte angelmom en steffied:(
     
  9. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Sinds ik wakker ben wat steken en buikpijn, ook wat cremige heeel lichtroze (beetje offwhite)afscheiding.. zal wel niks zijn maar de angst komt gelijk heel hevig omhoog

    Vanacht wakker geworden van gekke dromen en pijn in mijn borsten(echte buikslaper) , dus ik denk dat het nog wel goed zit , maar die buikpijn is heel vervelend en maakt me heel onzeker..

    Hoe is het met jullie vandaag? Veel klachten? ♡
     
  10. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee :( geef het even de tijd.. Veel moed & sterkte!
     
  11. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Kan ik geloven.. Je hoort het wel vaker, maar ik zou ook even moeten slikken.. Telkens ik naar het wc moet, heb ik ook een paar tellen schrik om bloed aan te treffen. Tot nu toe nog niet.

    Voorlopig alles oke, ik kan soms heel misselijk worden en kokhals voor het minste (zeer irritant). Af en toe trekjes in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. En moe... Zoooooo moe. Lig standaard 's avonds tegen 20u in slaap in de zetel :rolleyes:

    Ga morgenochtend vr de laatste keer een CB digital doen.. Wil zo graag 3+ zien :|
     
    Amelie vindt dit leuk.
  12. Elphy

    Elphy Actief lid

    5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben het ook verteld aan de grootouders dit weekend! We hebben altijd gezegd dat het maar bij 1tje ging blijven dus veel verraste reacties hier!
     
    Amelie vindt dit leuk.
  13. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Heb het bij de de eerste keer ook gehad , de vk zei toen dat ik een heeel gevoelige baarmoedermond heb waardoor ik letterlijk al rozige afscheiding kan hebben als ik nies

    Ik had vd week de 2-3 op de clearblue , ik wacht nog een weekje met nog een keer testen om zeker te weten dat ik die 3+ ga krijgen andere testen zijn allemaal knallend gelukkig

    Maarrr ik ben dus ook heeeel moe , na het eten ben ik eigenlijk al klaar om naar bed te gaan .. misselijkheid valt mee zolang ik kleine beetjes blijf eten

    Vind het heel leuk om te lezen hoe bij iedereen de symptomen wel echt erger worden, en dat het ook bij iedereen ong. Hetzelfde is maar toch anders
     
    Elphy en Amelie vinden dit leuk.
  14. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Oh nee :(
     
  15. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Ik moet zo naar de tandarts dames , moet ik daar aangeven dat ik zwanger ben??
     
  16. Minttu

    Minttu Actief lid

    8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    best wel denk ik, dan nemen ze geen foto's...
     
    Muggleborn vindt dit leuk.
  17. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja zeker doen. Bij mijn vorige zwangerschap vroegen ze het ook, die dag wisten we het nog niet zeker, dus dat zei ik en toen zeiden ze dat ze dan voor de zekerheid geen foto's maken. Maar goed ook, volgende dag positieve test in handen.
     
  18. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had gisteren ook een heel klein beetje heel licht bruin / rozig / off white afscheiding, toen had ik meteen diezelfde schrik.

    Bij mijn zoontje heb ik regelmatig echt best wel wat helderrood bloedverlies gehad in het eerste trimester en dat is ook helemaal goed gekomen. Dat probeer ik me maar aan vast te houden. Inderdaad misschien gevoelige baarmoedermond of gewoon adertjes die makkelijk springen.
     
  19. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Ik had ook een sliertje wat dikkere slijm in m’n inlegkruisje net. Vannochtend was het een beetje donker geel opgedroogd op m’n inlegkruisje misschien wel heel minuscuul licht bruin. Maar heel erg weinig. Nog getest met Predictor en Clearblue. Predictor boven gisteravond, onder vanmorgen. En Clearblue net. 2 dagen geleden nog 1-2.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      86,5 KB
      Weergaven:
      101
    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      88,7 KB
      Weergaven:
      95
    Minttu, Amelie, Helicryse en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik vandaag 12DPO ben. Ik had contact met RoGiJuLi, zij dacht dat ook.
     

Deel Deze Pagina