Uitgerekend 1-15 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Desse, 22 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Voor mij is het alweer een tijdje geleden hoor! Maar kan me herinneren dat het mij in het begin niet snel genoeg kon gaan.. zodra je de eerste schopjes voelt wordt het echt genieten!
     
  2. Wensmama2015

    14 jul 2020
    9
    15
    3
    Vrouw
    Hi!

    Hoe is het hier met iedereen? Ik ben een beetje stiL op dit forum, ik vergeet vaak te kijken en dan ineens zie ik een hele rits aan nieuwe berichten en weet ik niet meer waar ik moet beginnen met reageren, haha! Ik heb net wel even alles gelezen meiden.

    Ik ben vandaag 12 weken, wat een mijlpaal. Na 5,5 jaar niet zwanger kunnen worden/blijven had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht dat ik zo ver zou komen. We hebben morgen de termijnecho, spannend en leuk tegelijk!

    Ook heb ik besloten om niet op familie bezoek te gaan naar Nederland (ik woon sinds januari in Dubai met mijn man). Dat vind ik wel een beetje lastig, want daardoor zie ik sommige mensen meer dan een jaar niet (mijn zusje die zwanger is, mijn nieuwe nichtje die ik nog niet heb kunnen ontmoeten, etc). Maar ik merkte zoveel spanning omtrent het vliegen en Corona perikelen in Nederland dat ik gewoon 0 risico wil lopen deze zwangerschap. Ik heb eerder een miskraam in het vliegtuig gehad, dat helpt niet echt mee. Dus ik blijf hier en mijn man gaat even op familie bezoek, dus dan zit ik 1,5 week alleen in Dubai, haha. Komt wel weer goed!

    Liefs,
    Manouk
     
  3. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    @Lotje111 dit is mijn beginnend buikje! Ik dacht, laat ik ook een foto plaatsen:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Esstli00, Lotje111 en Wensmama2015 vinden dit leuk.
  4. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Zo mooi!!
     
    Lola83 vindt dit leuk.
  5. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Vanmorgen echo gehad! Prachtig hoe beweeglijk dit kindje is, we zijn helemaal verliefd :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Esstli00 en Lotje111 vinden dit leuk.
  6. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw

    *Breek even in*

    Wat leuk te lezen dat je weer in verwachting mag zijn. Van harte gefeliciteerd...en geniet ervan!
     
    Lola83 vindt dit leuk.
  7. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Wat leuk dat je even reageert! Ja wij zijn ook erg dankbaar en gelukkig dat we een kindje mogen verwachten! Was even spannende eerste weken, maar nu vertrouwen we erop dat het goed mag gaan;) Jij mag bijna bevallen zie ik! Ik wens je een mooie bevalling en een heerlijke kraamtijd toe!
     
    Trotsemoeder1987 vindt dit leuk.
  8. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Dank je wel:D


    Ja nu mag je er op vertrouwen dat het goed blijft gaan. Hele goede zwangerschap toegewenst en hopelijk heb je niet al te veel kwaaltjes. Nogmaals geniet ervan:)
     
  9. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Wij weten sinds maandag via de nipt dat we een jongetje erbij krijgen :D
     
    Esstli00 en Lotje111 vinden dit leuk.
  10. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Wat leuk!! Gefeliciteerd!!
     
    Nahlatje vindt dit leuk.
  11. Josje85

    Josje85 Actief lid

    20 mrt 2020
    163
    198
    43
    Vrouw
    Ik moet helaas vertellen dat wij met 12 weken een miskraam hebben gehad. Op de echo bleek dat met 8 weken het hartje is gestopt met kloppen.

    Afgelopen zaterdag de miskraam doorgemaakt. Een heftige gebeurtenis zowel lichamelijk als geestelijk.

    Ik hoop dat ik snel weer mezelf voel en herstel op lichamelijk gebied. Na de eerstvolgende menstruatie, als het goed voelt, gaan we weer vol goede moed van start.
     
  12. Esstli00

    Esstli00 Lid

    24 mei 2020
    64
    50
    18
    Vrouw
    Leuk! Gefeliciteerd zeg. Ik kan ook echt niet meer wachten.. nog 7 dagen geduld hebben hihi
     
    Nahlatje vindt dit leuk.
  13. Esstli00

    Esstli00 Lid

    24 mei 2020
    64
    50
    18
    Vrouw
    Bah wat een triest berichtje. Heel veel sterkte toegewenst. Alvast heel veel kracht en geluk voor de toekomst. *knuffel*
     
  14. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ach wat heftig en verdrietig! Heel veel sterkte en geef het de tijd.. dikke knuffel!
     
  15. MamavanF2009

    27 jun 2020
    26
    11
    3
    Vrouw
    Goedemorgen,

    Hoe is het met iedereen?

    Hier helaas gisteren te horen gekregen dat mijn suikerwaardes niet ok zijn. Ik wist het al wel. Mijn vriend is diabeet en ik had al weken geleden last van hypo's (te laag bloedsuiker). Jammer genoeg zag ik sinds een week ook ineens veel te hoge waardes. Gisteren in het ziekenhuis een overheerlijk suikerdrankje (Jakkes!!!) moeten drinken en helaas was mijn eerste waarde al niet goed. Nu dus dieet en elke dag waardes meten en registreren. Gelukkig wist ik het al, anders zou dat wel rauw op mijn dak zijn gevallen. Nu liep ik al naar binnen met het idee dat het niet goed zou zijn en was ik voorbereid.
     
  16. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Wat vervelend van je suikerwaarde maar goed dat je het nu weet zodat je erop kan anticiperen. Moet je de suikertest ergens weer een keer herhalen of is het nu op basis van alleen bloedwaarden?

    Lijkt me een heel vies drankje. Denk er zelf aan die niet te doen maar alleen een ontbijtcurve test.

    Wat ik nu heb is last van mijn schaambotje..... als ik op sta of een broek aan of uittrek dan doet het zowat pijn. Ben nu 17+3 en zwanger van mn eerste maar hoop niet dat dit een voorbode is van bekkeninstabiliteit..... lijkt me wel heel erg vroeg :confused:
    Ik ben wel net terug van vakantie met de auto en misschien heeft dat het getriggerd.
    Heeft iemand anders daar ook last van?

    Hoe gaat het verder met de andere dames?
     
  17. tinkerbell2202

    tinkerbell2202 Actief lid

    14 jan 2014
    220
    159
    43
    Vrouw
    Hier vandaag geen goede echo gehad, ik had amper vruchtwater.
    Toen ze verder is gaan kijken toen bleek haar rechternier vergroot te zijn (volgens mij opperde ze cyste) linker kon ze niet zien en haar blaas was leeg.
    Hartje klopte er zat vruchtwater in haar longen, alleen op dit moment een beetje een doemscenario. Aangezien ik volgende week opvolgende onderzoeken moet ondergaan. Als het linkerniertje er niet is of niet werkt dan is het een hopeloos verhaal.
    Dit moment ben ik gebroken en zie ik het niet echt positief in.
     
  18. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    O wat heftig om te horen! Houd hoop en zet m op! Sterkte!
     
  19. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Hier gaat het goed gelukkig! Buikje groeit goed en de controles zijn ook allemaal goed! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..

    @Maayaa ik heb daar ook last van, vooral als ik het teveel belast met tillen etc. ( werk in kinderopvang) Denk wel dat je het als signaal moet zien dat je lichaam rust nodig heeft. Bij mij gaat het beter als ik minder til etc.

    @MamavanF2009 ik heb bij mijn vorige zwangerschap een suikerdrankje moeten drinken, heel vies vond ik dat! Sterkte met je suikers!
     
  20. Maayaa

    Maayaa Actief lid

    26 mei 2020
    483
    570
    93
    Vrouw
    Oh wat een naar bericht zeg..... hoe ver ben je zwanger? Sterkte ♡♡
     

Deel Deze Pagina