Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door famke89, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen. Hier dik genieten. Kind lekker hele dag buiten met water prollen. Krijg echt een vakantie gevoel. Opstaan met het zonnetje. Als je naar buiten gaat al lekker warm. Heerlijk. Heb ook zin om naar het strand te gaan. Ik baal er wel echt van dat we niet op vakantie kunnen dit jaar. We hadden al heel lang met vrienden afgesproken met hen op vakantie te gaan in september.. Ja dat gaat helaas niet door. Nu hebben zij zelf een heerlijke vakantie geboekt en ik ben best jaloers..

    Maar volgens jaar september gaan we gewoon wel met zn allen hoor. Tenzij zij dan zwanger is. Haha.
     
  2. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja is echt fantastisch weer heerlijk! Wij gaan gelukkig nog wel op vakantie in juni. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk niet ivm de verhuizing. Hopelijk hebben we dan wel al een bootje kunnen kopen zodat we met de boot weg kunnen. Hij kan straks voor ons huis liggen dus dat is wel lekker.
     
  3. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Waarom ga je niet nog lekker ergens in juni?

    Wij gaan naar CP nog, heeeeerlijk! Verheug me er onwijs op.

    Wij wonen naast het strand ❤️
    Dus gaan vandaag vast nog wel even heen na de familie paas brunch!
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  4. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook heerlijk van het weer aan het genieten! Gisteren lekker in de tuin bezig geweest maar zakte gisteravond door m’n rechterbeen, mijn bekken? Nu overal pijn, zal ook wel spierpijn zijn dus maar even rustig aan doen.
    Wij gaan in Augustus nog op vakantie met de auto dus lekker alles op wiegen tempo
     
    Baby4 vindt dit leuk.
  5. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    We hebben 2 weken vakantie van 24 mei t/m 9 juni. 24 mei is in zoontje jarig. 1 juni ben ik jarig en kind van vrienden ook.

    In t hoogseizoen kan ik geen vakantie krijgen. We gaan wel lekker dagjes weg en strand enzo.
     
  6. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijne paasdagen dames!!

    Wij gaan dit jaar niet op vakantie, misschien wel gewoon een weekendje weg in Nederland maar dat zien we dan wel.
    Wij gaan namelijk donderdag tekenen voor ons nieuwe huisje en daar kunnen we vanaf augustus in, dus dat word nog even klussen voor de kleine komt en volgend jaar weer een keertje echt op vakantie
     
    Line85 en Blondie685 vinden dit leuk.
  7. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Wij wonen dicht bij het strand dus gaan straks maar lekker op het strand liggen na de lunch!
     
    mommyof1 en Kimibi vinden dit leuk.
  8. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Topweertje idd! Wij wonen naast het bos dus gaan zo even met de hond een ommetje maken. En komende week paar dgn naar Zeeland, zin in!
     
  9. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Oei pijnlijk..
    Wij gaan ook in augustus weg, hadden al geboekt voordat ik wist dat ik zwanger was maar twijfel enorm. Waar gaan jullie heen?
     
    Baasje vindt dit leuk.
  10. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Het weer is echt gewéldig!

    Eind juli, begin augustus heb wij 3 weken vakantie. Of we op vakantie gaan, geen idee. Mijn man heeft verplicht vakantie omdat de zaak dan ook dicht is. Soms wel jammer, want je zit altijd in het hoogseizoen. Ach het gaat erom dat we samen zijn :)

    Man man, m'n bekken doen steeds meer zeer. Stomme is dat ik er thuis minder last van heb, dan op het werk.
     
  11. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Naar Engeland, rondreizen dus alles lekker rustig aan :thumup: en niet te warm:D
     
  12. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ja dat is nog wel te doen idd en ook een leuk vooruitzicht om naar uit te kijken voordat de kleine er straks is.

     
    Baasje vindt dit leuk.
  13. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Waar in Zeeland?
     
  14. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    In een stadje/dorp in de buurt van Renesse :thumup:
     
  15. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vlak bij waar ik woon. Half uurtje rijden. Haha
     
    nvbr vindt dit leuk.
  16. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Vlgs Buienradar is de weersvoorspelling wel oké. Klopt dat volgens jou ook...? Als Zeelander? :rolleyes:
     
  17. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ho ho. Niet schelden he. Ik woon nog in Zuid-Holland. Haha. Goeree overflakkee.

    Ja t is heerlijk hier. 25 graden. Zonnetje er bij. Lekker hoor.
     
    Baasje, nvbr en Bloempje10 vinden dit leuk.
  18. SZ91

    SZ91 Actief lid

    26 nov 2018
    221
    327
    63
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker
    Wij hebben gisteren gebbqd bij mijn ouders met de hele familie en lekker genoten van het weer. Hier liep het op tot 25 graden gisteren. Vanmiddag komen mijn schoonouders naar ons voor een late lunch.
    Ik voelde de afgelopen dagen de kleine voor het eerst bewegen. Vooral gisteren was hij/zij erg druk. Vond het in het begin een beetje een eng gevoel, maar gisteren kon ik er goed van genieten!
     
    AKOEKKOEK en Bloempje10 vinden dit leuk.
  19. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Heerlijk dit zonnetje zeg! We zijn aan het genieten in Drenthe. Wat een stilte hier. Toch anders dan de randstad.

    Gaan iemand nog iets leuks doen vandaag? Wij rijden straks weer terug naar huis, helaas...

    We gaan niet op vakantie deze zomer. Ik mag van de arts als zwangere niet naar het buitenland. Ik ga wel in augustus verkassen naar het strand. Ik kom oorspronkelijk uit een kustplaats waar nog mn hele familie woont. Dus verblijf dan een paar weken in het huis van mn zus die dan op vakantie is. Toch een soort van vakantie. Mn Engelse vriendin met haar gezin is er dan ook. Zij doet dan aan huizenruil met mijn beste vriendin. Dus dat wordt vast gezellig.
     
    AKOEKKOEK, Bloempje10 en Imona vinden dit leuk.
  20. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    We zijn onderweg naar mijn grootouders in het buitenland. Het is heel warm amai. In duitsland is het nu 27graden.

    gisterenavond een foto van mijn buikje gemaakt. Nu ze begint te groeien ga ik er wekelijks foto’s van maken. In het begin met alle schrik voor een miskraam etc. wou ik nog geen foto’s maken van mn buikje. Nu heb ik er wel spijt van...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Baasje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina