Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door famke89, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat is nog een vrij bescheiden buikje ja. Als ie dan die pook van mij er naast ziet. Haha
     
    Bloempje10 vindt dit leuk.
  2. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ooooh sorry :D. Net als dat mensen zeggen dat de Achterhoek hetzelfde is als Twente (kom ik vandaan).
    Weer klinkt goed, houden zo!
     
    Imona vindt dit leuk.
  3. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    Hihih.. zoo leuk als ie wat begint te groeien. Zeker bij een eerste zw is alles heeel bijzonder. (Dat is het bij elke zw maar bij een eerste zie je al die dingen voor het eerst gebeuren..)
     
    Baasje vindt dit leuk.
  4. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Mijn buikje groeit ook flink vind het stiekem wel heel leuk!
    Kosten de normaalste dingen jullie ook zoveel energie? Even stofzuigen, zweet op m’n kop en sta te hijgen als een paard :roflmao:
    En dan ben ik nog niet eens op de helft! Verder voel ik me prima, alleen is de energie ver te zoeken momenteel.
     
    Magnolia29 en Bloempje10 vinden dit leuk.
  5. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Yep, hier ook zo. Mis mijn energie enorm..
     
  6. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    Ja, heb ik ook. En als ik dan even bezig ben krijg ik ineens hevige onderrugpijn
     
  7. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dag dames! Ik ben de afgelopen dagen offline geweest, vooral genoten van het prachtige weer. We zijn naar Amsterdam geweest en een dagje strand vandaag.

    Afgelopen zaterdag iedereen vertelt van de zwangerschap, leuk om het out of the open te hebben! Iedereen reageerde enthousiast.

    Vandaag een buikfoto gemaakt. 15 weekjes alweer! Ik vind het wel spannend allemaal. Aanstaande donderdag de geslachtsecho! Whaaaa, zo benieuwd wat we krijgen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    tessmama1, Bloempje10, Line85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Whaa morgen geslachte echo. Kan niet wachten gewoon! Ik zet denk ik toch in op weer een jongen.
     
    Baasje, Blondie685, Flamingo1990 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Ben benieuwd haha! Heb je dezelfde kwaaltjes als met je zoon dat je dat denkt?
     
  10. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Wie heeft er ook last van een hogere bloeddruk? Ik schommel steeds tussen de130/140 en 80/85. Vind het toch wel spannend. Gynaecoloog had het al over pillen slikken als het hoger werd...
     
  11. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik ben ook benieuwd! Gezien de score nu is er een grote kans dat je een jongen krijgt maar een meisje zou ook leuk zijn.
     
    Imona vindt dit leuk.
  12. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Weet je toevallig wat je bloeddruk was voor je zwangerschap? Misschien heb je van nature wel een iets hogere waarde
    Want opzich vind ik dit zelf nog wel meevallen, ik zou je pas zorgen gaan maken als ook je onderdruk tussen de 90 en 100 gaat zitten
     
  13. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Oh volgens mij ben ik echt de laatste die het geslacht gaat ontdekken! 3 mei hebben we het pas... de tijd gaat zo langzaam het is zoooo spannend.

    Laatste dagen voel ik me niet echt top. Werk ook 42 uur en volgens mij geeft me lichaam en geest nu aan van hee beetje kalm aan doen. Slecht slapen, zelfs beetje paniekerig gevoel als ik in bed lig, vreselijk hoofdpijn, geen honger.

    Morgen controle bij VK misschien er over hebben.
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  14. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee ben veel misselijke geweest bmdan bij mijn zoon. En veel moeier. En meer pukkels.

    Maar is gewoon een gevoel ofzo. Mijn man denkt een meisje. Maar dat dacht hij bij mijn zoon ook. Haha
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Jeetje! 42 uur is ook niet niets.
    Zal het zeker even bespreken.
     
  16. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    120/80 Is gemiddeld. Iets hoger kan niet veel kwaad denk ik. Ik zit juist aan de lage kant
    110/75.
     
  17. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    @Imona geniet van de echo vandaag! Ik ben benieuwd of je de stand voor meisjes wat opkrikt

    @Kimibi 42 uur werken!! Wauw. Ik ga al kapot bij 32 uur, snap dat je lichamelijk op bent.. deels ziekmelden een optie om te bespreken?

    @Line85 ik heb geen idee mbt bloeddruk..... volgende VK afspraak zal ik er vast achter komen. Als je je ongerust maakt misschien even bellen?
     
  18. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik heb geen ervaring met hoge bloeddruk, ik heb juist een lage met 100/55. Dat merk ik wel met te snel opstaan, etc.
    Wij willen niet weten wat het wordt, al ben ik wel erg nieuwsgierig! Mijn gevoel zegt een jongetje, maar dat dacht ik ook bij onze dochter, haha.
     
  19. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    @Imona en andere met geslachtsbepaling vandaag, heel veel plezier! Ik ben benieuwd of we met deze groep een jongetjesrecord gaan breken. Als je andere groepen bekijkt is het allemaal redelijk in belans, maar daar hebben ze vaak ook wel één tweeling en die hebben wij ook niet..

    @Line85 jeetje wat vervelend, helaas geen ervaring vorige zwangerschap en deze zwangerschap juist een hele lage bloeddruk. Ik eet daarom juist veel zout en er verdwijnt ook met zekere regelmaat een dropje hier..

    @Kimibi zo 42 uur werken is wel een beetje veel, ik zou deze symptomen ook zeker even overleggen met je verloskundige. Zelf vind ik het makkelijker als een verloskundige een advies geeft het makkelijker aan te kaarten op mijn werk dan er uit mijzelf mee te komen. Ik las trouwens in een ander topic ook dat je meer recht op pauze hebt bij een zwangerschap. Maar dit heb ik zelf ook nooit geweten. Wellicht is dat het waard om even op te zoeken! Succes!
     
  20. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Zo al even stil vanaf mijn kant. Hier heerlijk aan het genieten van het zonnetje. Mijn buik groeit flink door. (Zal binnenkort even een foto plaatsen)

    En kan niet geloven dat ik morgen alweer 17 weken zwanger ben! En dat ik over ruim 2 weken alweer de 20 weken echo heb!
     

Deel Deze Pagina