Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door famke89, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Ja, heel koud! :D
     
    Baasje vindt dit leuk.
  2. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja die ontlasting! Zijn net koeienvlaaien man! Niet normaal. En STINKEN ongelofelijk dat dat uit een mens kan komen. Haha

    Nee niet meer geluisterd. Heeft toch geen zin.
    Nee ik neem geen sigaretje. Ik heb ze niet in huis. Het voelt niet goed en mijn man zou me vermoorden. En ik wordt misselijk van de lucht als mn man naast me komt zitten als hij net gerookt heeft.. Genoeg redenen om het niet te doen.
     
  3. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Nou... gezondheid van de baby lijkt me het ALLERbelangrijkste lijkt mij. :rolleyes:
     
    Baasje vindt dit leuk.
  4. Dikkiedik123

    Dikkiedik123 Actief lid

    4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Mag ik me hier nog aansluiten?

    Zaterdag 2 februari positief getest, volgens mijn eigen berekening 12 oktober uitgerekend. Had het topic al gevonden maar nog niet eerder de tijd gehad om te reageren.

    Ik ben 33 jaar en heb al een hele lieve, ondeugende en mondige peuter dochter van 2,5. Bij haar een prima zwangerschap gehad maar een horror bevalling, dus het kan deze keer eigenlijk alleen maar beter gaan.

    Ik heb veel gelezen over klachten, sinds deze week ben ik moeeeeeee. En weeïg, bijna misselijk met name als ik even niks gegeten heb. Nachten duren eigenlijk te lang, dus soms halverwege nacht maar eten. S nachts heb ik het ook mega warm en wordt vroeg wakker (tussen 4-6) en ben dan wakker, heel irritant . Met mn dochter heb ik wel een tijd elke ochtend gespuugd dus dat is er gelukkig nog niet.

    Volgens mij zijn mijn eerste afspraken vrij laat, 11 maart intake vk en 21 maart 1e echo.
     
    Sisati vindt dit leuk.
  5. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Voor de gein even een ovulatietest gedaan, had ik nog liggen :)
    Teststreep is donkerder dan de controlestreep! :roflmao:

    Welkom @Dikkiedik123 oh ik ben in de ochtend ook steeds zo vroeg wakker erg vervelend he!
     
  6. Dikkiedik123

    Dikkiedik123 Actief lid

    4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    @Baasje heel vervelend want ik ben moe zat!
     
    Baasje vindt dit leuk.
  7. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap! ❤️
     
  8. Dikkiedik123

    Dikkiedik123 Actief lid

    4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    @mommyof1 dank je!!

    Ik las net de berichtjes over CMV, ik maak me er niet te druk om. Goed handen wassen en beetje voorzichtig. Maar als kleine peuter me een smakkerd op de mond wil geven laat ik haar lekker hoor.

    Ik ga even een sterren maal bereiden voor peuter, kale pasta met komkommer schijfjes ja ja
     
    mommyof1 en Imona vinden dit leuk.
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Dat wakker worden tegen de ochtend herken ik wel! Net als nachtzweten en het overdag koud hebben.

    @Dikkiedik123 welkom! Gefeliciteerd!
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  10. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha ja dat natuurlijk op de 1e plaats.
     
    mommyof1 en sannekrul vinden dit leuk.
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Wow weer veel geschreven! Hier nog twee en half uur werken en dan zitten er weer 12 uur op pfff ik ben total loss. Ik heb hoofdpijn bah ben er klaar mee....
     
  12. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd ! En dat je maar een top bevalling mag hebben straks!
    Je hebt idd een erg late echo zeg! Heb je dan meteen termijn bepaling ofzo?
    Als het goed is zie je dan al een mooi spartelend babytje! ❤️
     
  13. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Volhouden ! Daarna lekker niksen en in bed duiken!
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  14. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Nou zeker! The walking dead begint vanavond weer met het vervolg v het nieuwe seizoen. Dus ik ga lekker in bed kijken maar weet niet of ik het volhoudt zonder in slaap te vallen haha
     
    sannekrul en Baasje vinden dit leuk.
  15. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar! Als ik wakker wordt heb ik t stikheet en is m’n shirt nat van t zweet :oops:
     
  16. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Mede mommy’s, jullie tips voor mij?

    Mijn zoontje heeft zijn eerste AB kuur. Ik moet het met een spuitje geven, maar het is DRA-MA.
    Ik mag het niet mengen met zuivel producten, helaas.
    Maar andere tips misschien? Waarmee ik het beter kan maken voor hem?
     
  17. famke89

    famke89 Fanatiek lid

    9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik woon in Friesland.. ;)
     
  18. famke89

    famke89 Fanatiek lid

    9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ohh het is heel sneu, maar "gewoon" zo ver mogelijk achter in de keel spuiten en dan met de hand over de keel naar beneden wrijven om het kokhalzen tegen te gaan.. Leuk is anders maar het moet even gebeuren :oops:
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  19. famke89

    famke89 Fanatiek lid

    9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Dames even heel wat anders! Ben me even aan 't oriënteren op positiebroeken.. Heb niks meer, alleen ik ben vrij lang.. 184 cm met vooral lange benen! Haha normaal draag ik altijd LTB broeken lengte 34 deze zitten altijd goed (als voorbeeld de broeken van only lengte 34 passen niet..)

    Nu vroeg ik me af hoe die van de H&M vallen.. Veel keus voor leuke prijs.. Noppies, L2W en mommylicious hebben wel lengte maat 34 maar wil liever geen 70/80€ per broek betalen :D
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  20. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gewoon mengen met water of siroop? Of in een aardbei spuiten en dan die aardbei geven? Verzin ook maar wat hoor.

    Hier nog nooit gehad gelukkig. Maar bij de hond stopten we hey altijd in een stuk worst oid. Wie weet dat dat bij kinderen ook werkt. Of is dat heel gek?
     
    mommyof1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina