Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
  2. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Wow, het gaat hard met iedereen. Ik denk dat ik gewoon straks de laatste ben die gaat bevallen:roflmao: wie had dat gedacht.:D

    Ik merk dat ik van het lezen van alle berichtjes/bevallingen wat zenuwachtig wordt. Dus ik denkbaar het goed is als ik de komende tijd niet kijk of inlog:cool: Ik wil me volledig kunnen voorbereiden op wat komen gaat. En merk dat ik door het lezen van de berichtjes alleen maar denk: wanneer gebeurt het nou... :rolleyes: niet alleen dat, maar het is allemaal enorm emotioneel. Ik kijk niet op tegen de bevalling. Maar hoe langer de kleine blijft zitten hoe meer spannend ik het vind. Hij mag wat mij betreft er snel, levend en wel uitkomen.
     
    nvbr, Baasje, Eliesjee en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Oeh spannend! Veel succes, hopelijk gaat het snel!
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Haha ik maak ook een goede kans op de laatste zijn! Ben ook als laatst uitgerekend, dus dat is dan wel logisch. :) Het is allemaal ook behoorlijk spannend. Ik vind vooral het wachten zo lastig, niet weten wanneer er iets gaat gebeuren.
     
    Baasje, suikerklontje en Line85 vinden dit leuk.
  5. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ja, haha! Dat heb ik ook. Heel lastig om niet te weten wanneer het begint. Ik hou constant mn huis op orden.

    En wat doe je nog? En wat niet... vandaag maar weer een kast opgeruimd..:D
     
  6. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Door bekkeninstabiliteit en carpaal tunnel syndroom mag/kan ik niet zoveel in het huishouden. Ik probeer af en toe te wandelen en kleine huishoudelijke taken op mij te nemen waarmee ik mijn bekken niet al te veel belast. Verder veel Netflix. Dus ik ben letterlijk aan het afwachten :( kon ik maar wat meer!
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  7. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Wat een heftige bevalling voor je!!
    Gelukkig heb je haar nu in je armen.
    Super leuke naam!
    Van harte gefeliciteerd
     
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Net terug van de check bij de vk. Moet morgen urine inleveren bij huisarts om blaasontsteking te checken. Ze heeft nog weer inwendig onderzoek gedaan, maar alles zit nog potdicht :roflmao:.

    Woensdag weer een afspraak om strippen te proberen of inleiding bespreken. Tenzij er de komende dagen spontaan iets gebeurt natuurlijk.

    Dus ik denk dat we dit weekend een pittige curry gaan eten, flinke wandeling gaan maken en ik m'n man maar eens ga bespringen :rolleyes::roflmao:
     
    Line85, Flamingo1990, Baasje en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Same here! Huis op orde houden, maar daarna zoveel pijn hebben dat ik niks meer kan. Hele tijd vervelende darmkrampen en harde buiken. Nee van mij mag het zo ver zijn. Zeker na al het babynieuws hier en op facebook. Zo maar mijn dochter weer ophalen van de opvang.
     
    Line85, AKOEKKOEK en suikerklontje vinden dit leuk.
  10. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Haha daar zat ik ook al aan te denken voor het weekend :roflmao: ben vanochtend maar al gaan wandelen :D
     
    suikerklontje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    En meiden we moeten ook niet vergeten dat een hoop meiden die al bevallen zijn dit al voor de tweede keer doen! Denk dat er nu een hoop overblijven waarvoor t de eerste is.
    En dat duurt soms wat langer :rolleyes:
    Denk dat ik mezelf op deze manier moed in probeer te praten ;)
     
    AKOEKKOEK, mommyof1 en suikerklontje vinden dit leuk.
  12. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Het is ook mijn tweede maar er zit niet echt schot in :rolleyes:. Mijn dochter kwam met 39+2 en dat is as maandag, nou ik geloof nooit dat meneer dit gaat halen. Hij heeft het te lekker bij zijn mama denk ik.
     
    Baasje vindt dit leuk.
  13. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    #2613 Aanoniemous, 3 okt 2019
    Laatst bewerkt: 3 okt 2019
    Hier ook de 2e. 2e kwam met 40+1
    Na 2 nachten erge voorweeën ben ik beniwued hoe deze avond /nacht gaat zijn.
    Gelukkig kon de kleine de hele dag bij zijn oma en heb ik letterlijk alleen maar op bed gelegen en in bad gehangen.

    Mijn man ruimt vanavond het huis op:|

    Heb gevraagd of ik als ik me volgende afspraak bij de verloskundige haal dat ik dan gestript mag worden ben dan 39+5
     
  14. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Daar heb je idd een punt!
    En meiden echt nog even geduld
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  15. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    #2615 Flamingo1990, 3 okt 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2019
    En er zijn er een aantal die toch al enige vorm van hulp hebben gehad ook; strippen, inleiding. Wekt het ook sneller op natuurlijk :)
     
    AKOEKKOEK en Baasje vinden dit leuk.
  16. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Op wat menstruatiekrampen na af en toe gebeurt hier nog vrij weinig... hoop dat het vanavond in alle rust wel doorzet.
     
  17. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @nvbr niet om je teleur te stellen maar menstruatiekramp loop ik nu al een week mee, al gebeurt hier nog steeds niks:(
    Hoop het natuurlijk wel voor je:thumup:
     
    AKOEKKOEK, nvbr en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  18. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Katin87! Sterrenkijkers zijn echt nare bevallingen, weet er alles van. Direct hele heftige weeën en een behoorlijke lange duur!

    Ook ik word wel een beetje wanhopig van alle verhalen haha.

    Had gisteren weer een onhandige actie. Bij het naar bed gaan bleef ik met mijn voet achter de poot van het bed hangen. Waardoor ik op mijn buik op bed viel. Heel zachtjes en voelde de baby goed bewegen.
    Vanmorgen rond half 5 werd ik wakker van de lege batterij van de babyfoon. Ik plassen en voelde wat kramp in mijn buik waardoor ik niet direct in slaap viel. Toen besefte ik ineens dat ik de baby niet voelde, ook niet met rustig op mijn zij liggen en tegen mijn buik aan drukken. (Meestal geeft dit direct reactie)
    Dus uiteindelijk contact opgenomen met ZH en daar een tijdje aan ctg gelegen. Gelukkig alles goed en ook nog voldoende vruchtwater. Omdat ik anders morgen een afspraak zou hebben in het ziekenhuis hebben ze direct mijn controles gedaan en gekeken hoe het ervoor stond met mijn baarmoedermond. Deze was nog niet helemaal verstreken, maar wel zo dat ze een centimeter had om mij te strippen.
    Tot nu toe alleen een beetje een menstruatieachtig drukkend gevoel, maar verder niets.. dus verwacht er eigenlijk weinig van..
     
  19. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Wat eng! Gelukkig is alles goed met de kleine. Ik kan mij voorstellen dat je echt goed schrikt. Hopelijk zet het allemaal een beetje door!
     
  20. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Nu vandaag voor het eerst wat menstruatie achtige krampen voor langere tijd. Ik voel mij ook echt behoorlijk chagrijnig vandaag, geen idee waar dat ineens vandaan komt haha!
     
    Baasje, AKOEKKOEK en Eliesjee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina