Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Dan klopt het wel want ben 5 dagen later bevallen
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    heeft de kleine man hier ook 2 nachten gehad en deed toen gelukkig weer normaal!
     
    Baasje vindt dit leuk.
  3. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Dan was het snel voorbij! Hier overdag ook veel gehuild en erg aanhankelijk. Hoop dat het snel over is
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  4. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi dames hoe is het met jullie en jullie kleintjes?

    Hier gaat het goed, al heeft ze de laatste dagen wel flink last van krampjes.
    Ook is ze overdag steeds vaker lang wakker tussen flessen door, en slaapt ze snachts de hele nacht door. Echt al een dag/nacht ritme.
    Nou is het alleen zo dat het niet uitmaakt of ik de laatste fles om 10/11/12 uur geef, ze wordt echt niet voor 8 uur sochtends wakker waardoor ik dus niet helemaal lekker uit kom qua schema en dus elke dag ergens wel iets af moet snoepen om maar goed uit te komen voor savonds.
    Verder ga ik haar proberen op te hogen naar 150 per fles en net heeft ze maar 15cc laten staan dus kijken hoe het de rest van de dag gaat.
    En vanmiddag voor nacontrole naar de vk, hebben jullie dat ook gedaan?
     
    Baasje, suikerklontje en nvbr vinden dit leuk.
  5. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hi!
    Hier gaat het goed. Meneertje wordt in de namiddag onrustig, slaapt dan minder goed in vergelijking met de ochtend en begin vd middag. Heb nu 2 nachten gehad dat ie pas om half 5/5u wakker werd, jippie! Laatste voeding was dan tussen 23 en 23:30 uur. In de ochtend dan wel weer later de voeding dus ik maak hem wakker. Andere schuift alles steeds door.
    Verder is hij veel aan het lachen (vanaf de 3e week begon het al) en veel geluidjes. Heerlijk!

    heb toevallig gister nacontrole gehad. Even teruggekeken op de bavelljng, zelf even weer op de weegschaal en Vk geknuffeld met baby.
     
    Baasje, suikerklontje en Eliesjee vinden dit leuk.
  6. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Wat fijn dat ze al doorslaapt @Eliesjee.
    Bij ons gaat ook alles goed. Wij zitten nu op 150 ml. Onze dame krijgt nog 1 nachtvoeding rond 4 uur, dus wij hebben ook geen klagen. Ook hier zijn er, met name in de avond, krampjes. Maar verder is het een tevreden meisje die ons al trakteert op hele brede glimlachen :)
     
    Baasje, suikerklontje, nvbr en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed, de kleine komt ook hier nog een keer in de nacht. Meestal tussen 4 en 5. Dus ook geen klagen :)
    Vorige week controle bij de vk gehad fijn om alles nog even te bespreken en wat vragen te stellen.
     
    suikerklontje, nvbr en Eliesjee vinden dit leuk.
  8. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier nog erg veel huilen. En weinig slaap. Gisteren over de hele dag 2 uurtjes geslapen. Gelukkig gaan de nachten goed. 22 uur fles en dan komt ze rond 3 uur en dan 7.00 uur.

    Vandaag op cb geweest. Ben blij dat we geen prikjes hoefden, pas met 12 weken.
    Ze woog 4985gr en 56.6cm
     
    Line85, Baasje en nvbr vinden dit leuk.
  9. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    De kleine uk heeft hier vannacht voor het eerst doorgeslapen! 22.45 de laatste voeding en daarna om 6.00 pas weer! Oh ik hoop dat hij dit vol gaat houden :D
     
    suikerklontje, Eliesjee en nvbr vinden dit leuk.
  10. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook om 23u laatste voeding en toen pas om 6u weer. Nu even afwachten hoe vandaag en komende nacht gaat :)
    Vandaag ook eerste prikjes gehad.
     
    suikerklontje, Baasje en Eliesjee vinden dit leuk.
  11. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier gedraagt ze zich echt al als een kind van een paar maanden:eek:
    Gisteren van 12 tot 12 wakker geweest en kwam vanochtend pas om 10 uur.
    Nu ligt ze weer even voor een dutje maar als het zo aanhoud slaapt ze straks helemaal niet meer overdag
     
    suikerklontje en Baasje vinden dit leuk.
  12. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Zit ze niet in een sprong?
    Hier sliep onze oudste tijdens sprongen ook heel slecht.
    En R afgelopen week ook.
     
  13. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Vandaag heeft R. Uitgeslapen. 3.30uur fles, rond 6e even onrustig, maar zat een boer dwars. Daarna heb ik er maar wakker gemaakt om 8.45 uur.
    Oudste sliep bij opa en oma, sinds tijden geslapen tot 7.45, voelde echt als uitslapen. :roflmao:
     
    Dinpin, Baasje en nvbr vinden dit leuk.
  14. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zou best wel eens kunnen inderdaad, ze was wel huilerig. Hoop in ieder geval dat wat het ook is, tijdelijk is. Vind het niet erg als ze wakker is zolang ze maar rustig is, nu was het gewoon de hele dag miepen en huilen, soms tot krijsen toe
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  15. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Meiden, ik mis het zwanger-zijn gewoon! Had ik niet gedacht, want was er zo klaar mee!! Ik zat voor de gein in een groepje te lezen dat rond de 32 wk zwanger is. Lijkt alweer zo lang geleden allemaal.

    ik geniet echt enorm van ons mannetje. Hij heeft prachtige ogen, kijkt helder uit en is aan het lachen en kletsen. Heerlijk... Het gaat zo snel allemaal. Nou is de onze een flinkerd dus heel dat ienieminie is er wel af. Nu al :D
     
    Baasje en suikerklontje vinden dit leuk.
  16. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    je mag best mee kletsen hoor ;)
     
    Baasje en nvbr vinden dit leuk.
  17. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    haha ja was idd jouw clubje :rolleyes:. Hoe gaat ie?
     
  18. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Zo lang ik mij rustig houd gaat het redelijk goed. Afgelopen maandag wel een nachtje in het ziekenhuis door gebracht met regelmatige voorweeën. Gelukkig zakten ze uiteindelijk af. Bij zoontje dit ook gehad een aantal keren. Toen deden de voorweeën helemaal niks qua voorwerk, dat was wel jammer. Ze verwachten nu ook weer dat ik daar af en toe last van ga krijgen...
     
  19. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Oh oef, dat is wel spannend dan! Hopelijk doen ze nu wel iets, zo jammer als je er last van hebt, maar ze niks doen. Maar hoop eig voor je dat ze wegblijven, wel zo fijn natuurlijk!
     
  20. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ja hij moet nog even 5 weken blijven zitten. Het liefst heb ik hem ergens tussen week 38 en 39 :roflmao:
     
    Eliesjee, Baasje en nvbr vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina