Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Snap ik wel een beetje hoor, ik heb nog steeds soms dat ik mijn handen op mijn buik leg. Heel stom maar dat getrappel mis ik dan wel ja.
    Verder wel heel blij dat die kwaaltjes verleden tijd zijn haha:roflmao:

    Hier ook echt een lachebekje:D zodra ze je ziet gelijk een hele grote glimlach.
    Ook krijgt ze echt al een beetje haar eigen willetje. Overdags bijna alleen maar wakker en aangezien ze nog niet zelf kan spelen wil ze ook wel echt vermaakt worden. Soms zetten we dan de muziekmobiel aan en ligt ze er heel gefascineerd naar te kijken, maar zodra hij afgelopen is word ze boos en moet hij weer aan:roflmao:
     
  2. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ben bijna blij dat jullie kindjes ook zo weinig slapen overdag.
    Heb namelijk gevoel dat de oudste echt al ritme had qua slapen, maar zal waarschijnlijk ook wel niet
     
  3. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Het gaat met slapen hier op en af. Afgelopen twee dgn slecht slapen, maar komt ook omdat we drukke dagen hadden en hij niet goed kon slapen... Vooral ‘s avonds is het bal, maar geloof dat hij daarin niet de enige is
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  4. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Dat gevoel van je zwangere buik missen snap ik wel, had ik in het begin heel erg.
    Nachten zijn hier redelijk stabiel. Hij krijgt zijn laatste fles tussen 22.30-23.00 uur. Komt daarna meestal tussen 4.00 en 5.00 uur, vanochtend was het 5.30 uur!
    Heerlijk, alleen heb ik daarna niet meer geslapen....
     
    nvbr en suikerklontje vinden dit leuk.
  5. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier echt weer een drama nacht, maar kwam niet door R.
    Vanochtend heeft R, wel weer even in def eigen bedje geslapen, zelf in slaap gevallen. Wel is waar weer voor 20min.
    Moest naar de osteopaat met de auto, Alleen maar huilen in de auto en hier valt ze natuurlijk weer in slaap...
    Hopelijk straks op de terug weg dat ze goed diep weg zakt en dat ik er zonder wakker maken mee naar binnen kan nemen en ze verder slaapt
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  6. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Hier slaapt Lizzy best lang dat ik denk oh oh word het nou geen tijd.
    11 uur laatste fles en komt om 8 u in de ochtend weer!
    Vorige week maandag prikjes gehad en toen waren we ontregeld. Maar sinds gisteren weer ritme terug.
    In de avond heeft zij een huil uurtje nou ja een uur of 2 a 3.. Niks wil ze alleen dat je hele tijd rondloopt met haar ze oversttekt zich enorm! En zo onrustig is gewoon zielig
    Morgen komt de fysio weer voor haar.
    Doen jullie je kleine naar bed overdag? Of alleen na de laatste fles en dan tot de ochtend?
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  7. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Wow wat lekker die nacht!
    Hier wil ik graag overdag ook in bed, maar lukt niet, zeker niet wanneer de oudste ook thuis is.
    S avonds ligt ze wel om 19.00 in der bed
     
  8. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    N gaat savonds mee met mij naar bed na haar laatste fles om 20.30 uur. Tot de volgende ochtend 07.30 uur. Ze slaapt bij mij in bed. ❤️
     
    suikerklontje en Kimibi vinden dit leuk.
  9. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Heerlijk hé... Samen in bed! Wanneer zij onrustig is doen wij het baby nestje tussen onze kussens en dan slaapt ze lekker bij ons.. Maar niet meer een hele nacht alleen ochtend of na de nacht fles als ze die krijgt
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  10. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    F gaat hier overdag naar bed, of slaapt in de wandelwagen. In de nacht slaapt hij in de wieg naast mij, overdag lef ik hem daar eig niet meer in
     
  11. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Overdag slaapt ze niet echt veel meer. Af en toe doet ze een dutje in de box of wandelwagen.
    Hier slaapt ze snachts wel goed door van 21:00 tot 7:00

    Haar schema is nu: 7-11-15-18-21 en ze krijgt 150+5
     
    nvbr en suikerklontje vinden dit leuk.
  12. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    #3392 Line85, 2 dec 2019
    Laatst bewerkt: 2 dec 2019
    Zo, weer even ingelogd :) Ezra slaapt de laatste tijd van 23:30 tot 04:30 dus nog niet de hele nacht door. Vanmiddag heeft hij ook van 14:00 tot 17:30 uur geslapen. Dus ben benieuwd of hij zo wel een lange nacht maakt. Hij zit nu op 6 flessen sinds vorige week. Maar haalt nog niet de 750/800ml die hij moet drinken. Zit op 690. Dus ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid. Ik krijg er gewoon niet meer in. Ik moet deze week naar cb. Hij woog de vorige keer rond de 4400 gram. Hoe gaat dat bij jullie?

    Helaas heb ik galstenen. Gekomen na de zwangerschap. Of in ieder geval op gaan spelen na de zwangerschap en moet ik deze maand onder het mes. Mn galblaas wordt verwijderd. Echt bleghhh...,
     
  13. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    wauwie wat een topnacht!! Maar dat haalt ze van overdag dan wrs in.
    F krijgt met laatste voeding nu ook de fles, om 22:30 gister. Hoopte op 6 uur in de ochtend maar het was 4 uur. Op zich waren mijn borsten daar wel aan toe:roflmao: Hij had zich ook uit de baherzak gewurmd dus zal ook wel hebben meegespeeld..
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  14. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    tjee wat balen vd galstenen!! Zit je niet op te wachten..

    Hier groeit F hard, terwijl hij volgens cb te weinig fv kreeg (naast de bv). Had netjes gerekend met z’n laatst gemeten gewicht, was ermee tevreden en hij was gegroeid. Dus vond dat ze niet zo moest zeuren. Nu minder bv dus fles opgehoogd.
    Hij zit op 6.1 kg. Flinkerd dus. Met geboorte ook flink hoor.
     
  15. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zo dat is even flink balen zeg, normaal al niet leuk maar nu met een baby al helemaal niet.
    Heel veel sterkte en hopen dat je snel hersteld!!❤️
     
  16. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoe is het nu dames?
    Hier nog steeds goed met uk.
    Vandaag cb geweest en ze zit nu op 4564gram en 56cm, volgt nog steeds netjes haar eigen lijntje. Net als tijdens de zwangerschap net onder de gemiddelde lijn.
    Wij gaan binnenkort eindelijk verhuizen, duurde allemaal wat langer dan verwacht maar het weekend voor de kerst gaan we eindelijk over:D
     
    Blondie685, Baasje en suikerklontje vinden dit leuk.
  17. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    ik ben gisteren geweest en hij is 5160 gram en 59,5 cm. En hij slaapt sinds vorige week hele nachten door! Vannacht had hij een poepluier dus was hij wel even wakker maar het gaat de goede kant op. Nog twee maanden en dan lekker een papfles erin om 22:00 uur.
     
    Baasje vindt dit leuk.
  18. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Druk, druk en nog eens druk hier!
    1,5 week geleden zijn we verhuisd. We hadden echt gehoopt dat het huis veel meer af zou zijn voordat we gingen verhuizen, maar het was echt een race tegen de klok.. heb hard staan klussen in mijn kraamweken.
    Nu zijn we nog steeds volop aan het klussen, zoals lampen en gordijnen ophangen tot kasten in elkaar zetten. Overal staan ook verhuisdozen..:confused:

    De kleine mini man groeit goed. 2 weken geleden (28-11) bij het cb geweest en hij woog toen 4890gram en was 57cm.
    Verder heeft hij totaal nog geen ritme, slaapt weinig overdag (wilt de hele tijd vastgehouden worden) en hij wordt ‘s nachts nog één keer wakker rond 4:00u.

    Best pittige periode dus!
     
    Baasje en suikerklontje vinden dit leuk.
  19. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hier gaat het ook goed, kleine man groeit netjes! Gister bij cb geweest en ook hij weegt nu 5100 gram.
    Nachten zijn heel wisselend, ene keer slaapt hij tot 7.00 en de andere keer is hij 5.00 al wakker.
    Hij begint te lachen nu dat is zo leuk! :D Dan begint je dag goed na een soms korte nacht.
    Over een maand weer werken heb er op zich wel zin in, het contact met collega’s mis ik wel :)
     
  20. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier gaat het ook steeds beter
    Ze kan steeds langer even zelf spelen. Het is een echt lachebekkie
    Slaapjes overdag lijkt wat ritme te zijn, maar in der bedje slaapt ze heel kort, dat krijgen we nog niet voor elkaar dat iig 45min is.
    De nachten zijn nog hetzelfde. Rond 4 uur een fles. Ze heeft alleen standaard zn 2 uur dat ze heel onrustig slaapt. Lijkt net of ze der plekje niet kan vinden.
     

Deel Deze Pagina