Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Het is marketing, maar een kleine kanttekening. Qua matrasbescherming werkt dat ding echt top! Ik had inmiddels al 20x het matrasje van mijn zoon weg kunnen doen anders. Hij heeft zo vaak zijn hele bed onder gespuugd en een aantal keren een hele hevige bloedneus gehad. Kwestie van het aerosleep ding in de was gooien en dezelfde dag kan je hem alweer op bed gebruiken. Dus wat dat betreft ja je betaald misschien iets meer dan bij een gewoon matras, maar een gewoon matras had ik dus al een paar keer kunnen vervangen in dit geval..
     
  2. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Jeetje meid. Ik begrijp dat je er echt even helemaal doorheen zit. Ik had het ook echt direct met je te doen toen ik laatst je berichtje las. Alles wat je al hebt doorstaan en dan kan je eindelijk een soort van ontspannen (zover als dat mogelijk is natuurlijk) en dan krijg je dit nieuws.
    Ik hoop dat ze je snel meer kunnen vertellen in het ziekenhuis en dat je niet tot de bevalling zo in de stress hoeft te zitten..
    Heel veel sterkte iig!
     
  3. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    @Line85 een knuffel voor jou. Je hebt het ook echt te verduren gehad deze zwangerschap. Hoop dat het allemaal een inschattingsfout blijkt te zijn betreft de beentjes en dat je straks een prachtige kraamtijd tegemoet gaat. Voor nu heel veel sterkte!
     
  4. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Gewoon een hele dikke knuffel, jouw zwangerschap is echt niet over rozen gegaan tot nu toe. Heel begrijpelijk!!!
    Kunnen jullie er met zn tweeen goed over praten en delen?
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Ja daarom heb ik er ook gewoon 2 zo fijn zit nog geen vlek op het matras! Het goedkope Ikea matras haha, die toppers waren duurder. Maar heel fijn dat ik dat geld toen uit heb gegeven zo makkelijk op 60 graden in de was en klaar.
     
    Sisati vindt dit leuk.
  6. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Kuffel!! ❤
     
  7. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb nu gewoon een molton van de Hema. Heeft mijn zoon ook. Werkt perfect.
     
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Line85 Dikke knuffel voor jou! ❤ Nog 'even' volhouden meid, je kunt het!
     
  9. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    @Line85 ook van mij een knuffel!! Het zit je idd niet mee... sterkte
     
  10. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Hihi, het is echt weekend. Stuk rustiger op het forum:roflmao:

    Hoe is het met iedereen? Ik ben zo benieuwd naar dit kereltje dat ik haast al hoop op dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten (beter van wel natuurlijk). Ook ben ik heel benieuwd wie straks de eerste is, met welk termijn, hoe het is gegaan. ZO BENIEUWD!
     
  11. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Hier gaat het opzich goed. Maar het word wel echt zwaarder. Oefenweeen beginnen ook echt en slapen gaat elke nacht kutter en kutter :roflmao:

    Ik beviel van mijn zoontje met 37 weken, dus als ik daar aan denk zou dat over 3,5 week zijn.... bizar idee toch? :eek:
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  12. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier een hele drukke baby waar ik harde buiken van krijg. Over het algemeen ben ik echt een emotioneel wrak. Kan om alles janken, maar vandaag een goede dag en voel me eigenlijk redelijk mezelf. Wel fijn.

    Ik kan ook niet wachten op de bevalling. Londen we maar een paar weken skippen he. Gewoon even 3 weken vooruit spoelen ofzo haha.
     
  13. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Nee joh... niet skippen! Nog even lekker van genieten die laatste weken ❤️
     
  14. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier alles verder goed op last van denk ik bekken na. Voordat ik opgang ben na zitten of lopen. Zit echt in liezen en iets daar beneden. Geen idee precies.
    Had gehoopt na weekend niet super veel doen (niet helemaal gelukt) dat het weer weg was, maar helaas.

    Ik ben met 36 weken bevallen van de eerste betekend dat ik over 3,5 week zou bevallen!!!!!!!!!
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  15. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Ohhhh who! Met 36 weken al? Spontaan?
    Moest je toen nog blijven in ziekenhuis?
     
  16. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Hier gaat het goed! Wel wat kwalen... maar dat nemen we voor lief. Vriend lief laat mij niks in huis doen, dus ik mag lekker lui zijn. Dat helpt. Af aan het tellen naar verlof, ik mag 30 augustus :D heel blij mee.
    De babykamer is gereed. Ik ben nu alles aan het wassen. Ik kan niet wachten tot het zover is eigenlijk!
     
    Siepie85 en suikerklontje vinden dit leuk.
  17. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Krijgen jullie ook wel eens een rotschop van jullie baby? Van mijn meisje krijg ik af en toe uit het niets een rotschop in mijn ribben, doet best wel pijn, maar ach, hoort erbij.

    Aankomende week laatste week werken en dan verlof.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  18. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Idd spontaan, vliezen braken s nachts

    Verplicht 2 dagen blijven. Maar onze dochter was echt klaar om te komen, qua gewicht enzo ook (3170gr) kon zich ook al snel goed warm houden eigenlijk.
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  19. tessmama1

    tessmama1 Actief lid

    4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Begin echt meer pijn in schaambot te krijgen. Nachten verlopen moeizaam, probeer nu in de middag ff ern powernap te pakken want als ee kleine er is dan worden de nachten voorlopig nog niet rustig. Ik probeer elke dag wel momenten van de kleine te genieten in.mijn buik. Ws laatste zwangerschap en zal ik straks dat getrappel nog gaan missen, dat had ik bij ons zoontje de eerste weken ook heel erg. Hier echt nesteldrang, alles moet schoon en geregeld zijn
    Ml is hier iets lakser in, ohw wat kan ik daar slecht tegen haha
     
    Chrissie1990 en suikerklontje vinden dit leuk.
  20. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Ja hier heeft hij me net echt gewoon ontzetten pijn gedaan. Hij doet alsof ie nog giga veel ruimte heeft dus is zich aan het uitrekken nou wist even niet waar ik het moest zoeken zo erg. En ook nog gewoon koprollen doen etc de grapjas.
     
    Chrissie1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina