Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisati

    Sisati Actief lid

    9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Even een hart onder de riem! Heel veel sterkte! Dat bloedverlies is behoorlijk schrikken. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij de zwangerschap van mijn zoon, zelfde termijn. Ook daar uiteindelijk geen aantoonbare reden en hij is tot 40+6 blijven zitten. Maar je schrikt je zo ontzettend rot! Hopelijk bij jou precies hetzelfde. Heel veel sterkte!
     
  2. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    @Siepie85 hopelijk blijft alles gewoon rustig en kun je straks naar huis!
     
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Zo net te horen gekregen dat ik lekker naar huis mag!
    Co heeft Mn buik nog mogen onderzoeken en die deed het echt veel te lief en zachtjes. Was wel hilarisch omdat ik het zelf kan en ook weet hoe. Hoofdje is ook al ingedaald dus dat is goed om te weten.

    Hoef verder geen dingen aan te passen, wel zagen ze dat die harde buiken wel flinke harde buiken zijn maar goed dat is al tijden zo ook benoemt dus geen zorgen daarover. Mocht ik weer bloedverlies krijgen etc of andere dingen dan meteen weer bellen ofc.
     
    Baasje, SZ91, nvbr en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Pff. Weer een avondje werken.
    Werk in de thuiszorg moet nu alleen nog deze week en volgende week. Ik vind het echt wel zwaar worden nu :|
    Laatste loodjes
     
    AKOEKKOEK en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Nog 8 keer werken. 2 september is mijn laatste werkdag. Zijn er nog dames die nog langer werken? Vind het echt wel zwaar hoor het werk. Ik niet alleen denk ik!
    En ik heb nog zo weinig geduld! Van mij mag ze komen! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan straks! Van vliezen die breken, de weeën, het persen.. Oh jee..
    Kraamzorg is ook langs geweest van de week.
     
    tessmama1 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Heftig hé.. En dan thuiszorg jeetje.. Doe je veel fysieke dingen?
     
  7. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Heeft jullie baby ook zovaak de hik? De mijne nu al voor de 5e keer vandaag de hik..
     
    AKOEKKOEK en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ik nog tot 5 sept. Na zomervakantie net weer begonnen en het valt me nog mee moet ik zeggen.

    Kramzorg was hier alleen telefonisch en ben ook idd erg benieuwd naar de kleine!
     
  9. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Hier heeft mijn peuter de naderende veranderingen ook door...

    Hij wil al een week niet naar bed savonds, zo tot 22 uur met hem bezig. Heb hem nu voor de 2de avond in ons bed gelegd en gelijk stil.... vind het wel ff goed :oops:
     
  10. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja hier ook vaak de hik inderdaad
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Je hebt gelijk. Pick your battles. Komt wel weer goed.

    De mijne is me enorm aan het uitdagen. Hij merkt dat ik niet zo snel benen hem fysiek niet zo goed meer de baas kan. 2x waarschuwen en dan moet hij naar de gang. Werkt dat nog niet, dan naar zijn kamer. (Ligt natuurlijk aan wat hij doet) naar zijn kamer sturen doe ik liever niet., maar is soms het enige dat werkt. Meestal is het gelukkig niet nodig naar er zijn momenten dat hij even moet weten dat hij gewoon moet luisteren.

    Gelukkig is hij grootste deel van de dag wel lief hoor. Is vooral als hij moe wordt.
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  12. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier is het ook al een tijd drama met slapen, maar denk meer gevalletje verlatingsangst. Elke avond ben ik standaard 45 min bezig met haar aan het slapen te krijgen. Vannacht werd ze wakker en kreeg ik haar echt niet meer aan het slapen in haar eigen bed. Toen ook maar bij mij in bed gelegd en alles was goed.. Heel vermoeiend en frustrerend! Hoop echt dat ze weer goed slaapt wanneer de tweede er is.
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  13. tessmama1

    tessmama1 Actief lid

    4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Morgen afscheid op werk voor verlof maar werk nog 2 wkn vanuit huis ivm vakantie van mijn vervanger. Ik kan het lich niet meer opbrengen om naar mijn werk te rijden en dan nog een stuk te moeten wandelen omdat de parkeerplaatsen zover weg liggen. Mijn bekken begint steeds meer pijn te doen. Vooral snachts en smiddags. Gelukkig kan ik mijn eigen tijd een beetje indelen.
     
  14. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Ja alleen maat fysiek werk. Veel steunkousen aan en uit doen mensen helpen met douchen en aankleden enzo.

    Kleine heeft hier ook vaak de hik :roflmao:

    Oudste is altijd een moeilijke slaper geweest, slaapt vanaf het begin bij ons/mij in bed. Volgende week gaan we toch echt proberen op zijn eigen kamer (wat ik aan de ene kant echt helemaal niet leuk vind :()
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  15. tessmama1

    tessmama1 Actief lid

    4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Doet 34 wkn dansje:D
     
    Baasje, Marsepein, Line85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik moet nog een weekje werken. Denk dat ik het op me werk makkelijker heb dan thuis dus benieuwd hoe de laatste weken thuis gaan.

    Baby heeft hier nooit de hik, had mijn dochter ook niet.

    De oudste slaapt altijd goed. Ze slaapt alleen niet snel. Maar 19.15 ligt ze er in.
    Gister middag te lang geslapen dan probeert zr wel alles uit de kast te halen om niet te slapen. Maar uit bed halen doen we nooit.
    Is alleen een vroege vogel, vandaag 6 uur.
     
  17. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier sliep meneer een hele periode uit tot half 9. Toen een poos 8 uur, toen half 8 en nu is het weer steeds 7 uur.. besef me dat ik daar echt niks te klagen mee heb, maar als ik mag kiezen, kies jij toch half 9 hoor. Haha

    Vandaag was het kwart voor 7. Dat doen we dus niet. Voor 7 uur gaan we niet uit bed. Maar slapen doet hij niet meer, dus ik lig nog op bed te chillen en te wachten tot meneer het echt zat is.
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat was dus 10 minuten na mijn post. :rolleyes:
     
  19. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook vaak de hik, gister volgens mij 3 keer en nu op het moment weer:roflmao:
    Voelt een beetje als een irritante zenuwtrek onderin mijn buik haha
     
  20. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Hier ook heel veel de hik, heel herkenbaar!
     

Deel Deze Pagina