Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    Hallo dames

    Ik ben een hele tijd niet actief geweest, Ik ben nu 35+4 eerst in juli augustus 3 weekjes op verlof geweest. Daar harde buiken gehad baby was sindsdien al ingedaald.. dan met 32+4 bij gyn geweest en heeft ze mijn baarmoederhals opgemeten en was het nog maar 15mm dus ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis. 2 spuiten longrijping gehad en 1 via mijn infuus. 3 dagen weeënremmers via infuus gehad. En daarna utrogestan 200mg gekregen 3 keer per dag. 2 keer vaginaal en 1 keer oraal. Nu ben ik nog steeds die utrogestan aan het innemen. Vrijdag moet ik terug naar mijn gyn om te zien hoe het verder zal moeten. En zaterdag doe ik de 36weken dansje..

    Ik heb wat proberen bijlezen. Spijtig dat ik niet zo actief was de laatste tijd, maar had zo veel te doen en voelde me zo slecht dat het niet mogelijk was om hier bij te schrijven...

    Ik wou toch wat laten horen van me.
     
    Eliesjee, Line85, nvbr en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig @Bloempje10 ! En geen sorry zeggen, je had wel wat anders aan je hoofd de afgelopen tijd! Ben je nu volledig met verlof? En hoe voel je je verder? Ben benieuwd hoe de afspraak gaat met de gyn!
     
    Bloempje10 vindt dit leuk.
  3. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik schrijf af en toe wat mee, maar gebeurd hier qua baby niet veel en peuter neemt veel tijd in beslag.

    Bed staat hier nog niet op klossen. Wij gaan extra matras doen. Overdag matras erop als kraamzorg er is en s nachts eraf.
    Klossen kunnen er bij ons niet makkelijk onder.

    Hier vandaag 36 weken.
     
    Eliesjee en Blondie685 vinden dit leuk.
  4. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje @Bloempje10 je hebt wat meegemaakt zeg!
    Hier de klossen vandaag binnengekregen, denk dat ze er volgende week onder gaan.
    Ik doe vandaag een 36 weken dansje! Vind het nu wel spannend worden hoor!
    Gister controle bij de gynaecoloog gehad en de kleine is nu helemaal ingedaald.
    Nu iedere week op controle voor de bloeddruk.
     
    Bloempje10 vindt dit leuk.
  5. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Gefeliciteerd @Kimibi!
     
    Kimibi vindt dit leuk.
  6. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier net thuis van rondje ziekenhuis.
    Groeiecho gehad. Buikje gaat nu echt flink boven de bovenste lijn zitten. Even met de gynaecoloog over gehad. Over 2 weken moet ik terug en dan gaan we praten over inleiding in dat hij gewoon echt groot wordt. Hij mompelde iets over 38 dus ben benieuwd. Ze schatten hem nu op iets meer dag 3200 gram op dit moment.

    Verder meteen mn ijzerinfuus gehad. Dus die hebben we alvast binnen. Vrijdag mn eerste b12 injectie.
     
    Bloempje10, tessmama1 en suikerklontje vinden dit leuk.
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Hier de echo gehad plus geprek met mn behandelend gyn. Echo liet geen problemen rondom litteken zien wel nog wat rommelig beeld onderin waar dus nog wat bloed siepelt. Maar meer dan genoeg vruchtwater beentjes en buikjes dit boven de p95 was al zo, hoofdje rond de p30 hehe dat is wel een fijn idee. Maar deze wordt ook al dik boven de 3kg geschat.
    Plan is nu bij weer helder roodbloedverlies inleiden met 37 weken, blijft het bruin dan inleiden met 38 weken. Dus hij gaat sowieso komen binnen 2.5 week en inleiden zal met ballon worden.
    Dan vind ik mn buik nog schappelijk voor de grote van hem en het ruime vruchtwater, zat vorige week met aankomen op 6.3kg dus dat zal echt alleen baby vruchtwater en placenta zijn.
     
    Bloempje10, AKOEKKOEK, nvbr en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Poepen jullie ook zoveel? Sowieso elke dag en vaak ook nog 2 keer per dag! Gewoon normaal ontlasting.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Whoehaha! Ik moest ff lachen :D
    Maar verschilt héél erg. Ene dag wel en andere dag helemaal niet.
     
    Bloempje10 en AKOEKKOEK vinden dit leuk.
  10. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jip. Tik soms de 4x ook nog wel aan hoor. Haha
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  11. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Ja ik vaak meer dan 2x :|
    De vorige zwangerschap werd het de week voor de bevalling nog meer :roflmao::roflmao:
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  12. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel verschillend soms een week niet en dan ineens een paar dagen 3x per dag ofzo.
    Nu ging ik voor de zwangerschap al niet vaak 2x per week max, dus de eerste keer dat ik zo vaak moest op een dag stond ik wel even versteld van mezelf:roflmao:
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een 37 weken dansje! De baby mag officieel komen, woehoe :D

    Al heb ik echt het idee dat ik straks een van de laatsten ben die gaat bevallen, maar goed :roflmao:
     
  14. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    JIPPIE! ❤️
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hihi. Soms zelfs ‘s nachts de laatste week... maar ik kan ook zo een dag overslaan idd
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  16. nvbr

    nvbr Bekend lid

    4 feb 2014
    901
    578
    93
    Twee keer per week maar..? Kan ik me echt niks bij voorstellen haha. Zou echt buikpijn krijgen denk ik. Voor zw.schap kon ik de klok erop gelijk zetten..

    Bijzonder toch weer wat die hormonen met je (lijf) doen!
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  17. Baasje

    Baasje Bekend lid

    10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Ik moet altijd gewoon iedere dag maar schrik soms wat er uitkomt :roflmao: volgens mij verdragen mijn darmen ook niet al het eten even goed.
     
    AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Kan hoor. Heb hier op ongeveer de helft van mn zwangerschap gehad dat ik ineens mega aanbde schijt ging van varkensvlees. En nu kan ik het weer zonder problemen eten.
     
  19. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vandaag trouwens mijn 36 weken dansje:D:D

    Vanavond weer naar de vk en dan het beval en bel praatje, het is gewoon al bijna zo ver!!
    Kan niet wachten tot ik mag knuffelen:p
     
    nvbr, tessmama1 en Baasje vinden dit leuk.
  20. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Wat een schijterds hier zeg :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    nvbr en Baasje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina