Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Leanna3, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Ik ben nog nooit zo dik geweest in m’n leven, maar zo voel ik me niet en vind mijn lichaam prachtig. Ik weet niet hoeveel ik in gewicht ben aangekomen, heb geen weegschaal.. een maand geleden nog maar +1 kilo. Al zal dat nu vast verandert zijn.
     
    Evayesmamatobe, DN2017 en Ange84 vinden dit leuk.
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    @Evayesmamatobe ik ben ook 1.72 en begon met 70 kilo. En zit dus nu rond de 75. En volgens mijn man zie ik er nog prachtig uit. Dus je hebt ruimte zat voor nog heel wat kilo's er bij. En voor de rest sluit ik aan bij wat de andere dames zeggen.

    Hey dames, vandaag ben ik 20 weken! Op de helft dus. Jej, wat bijzonder.
    Ohhhhhh maar wat kijk ik ook uit naar de volgende mijlpaal: de ondergrens van levensvatbaar. Ook al hoop ik dat ik en wij allemaal rustig om en na bij de 40 weken gaan volmaken!
     
    Evayesmamatobe, Loesje1988, indy90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Gut, de verwarring. Het echo bureau belde net om de pretecho die op 30 april geboekt staat af te bellen. Wij hadden die ingeboekt als laatste check voor onze babymoon (7-17 mei). Nu denk ik ook heus wel dat de vakantie echt niet doorgaat, maar toch vind ik het voorbarig dat het echo bureau alle afspraken tot 1 juni al afbelt. 'De maatregelen zijn verlengd'.
    Nee, dat wordt pas op 31 maart besloten.
    Maar vooruit.

    Mochten we 7 april wél weer met zijn allen naar kantoor gaan etc, dan moet ik dus niet vergeten als eerste weer een echo in te boeken...
     
    Evayesmamatobe, Ange84 en DN2017 vinden dit leuk.
  4. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Toevallig ben ik ook net gebeld geworden door mijn VK, de 24 weken controle op 10 april is nog steeds telefonisch, en bij de 27 weken controle op 29 april moet ik alleen komen.
    Weten zij al meer dan wat er nu tegen ons gezegd wordt?

    Niet vergeten te plannen dan, even een reminder in je agenda zetten,voordat je dat vergeet, zou jammer zijn.
     
    Evayesmamatobe en Thirza78 vinden dit leuk.
  5. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    #2485 Cinderella86, 26 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2020
    Wat een gedoe met al die maatregelen... Wat dat betreft ben ik blij dat ik een medische indicatie heb en dat vooralsnog alles voor mij gewoon doorgaat! (gelukkig gaat alles goed, maar had natuurlijk eigenlijk liever geen medische indicatie gehad, want heb wel verhoogd risico op een aantal dingen).

    @Thirza78 gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! Vond ik ook wel een dingetje, hoor! Volgende mijlpaal is inderdaad 24 weken :)
     
    Evayesmamatobe en Thirza78 vinden dit leuk.
  6. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    H a meiden
    Nog 1 berichtje van mij in deze groep.
    Afgelopen maandag 23-03-2020 is onze prachtige zoon Thijn geboren. Met 20 weken en 6 dagen. Hij is 360 gram en 26 cm. Hij is perfect. Zo mooi. Zo af. Geweldige oortjes, teentjes en handjes, zo mooi ❤️
    Na geboorte zijn de defecten ook duidelijker te zien. De afwijking op de rug en hoofd waren nog groter dan gedacht en door de artsen werd getwijfeld of hij had kunnen leven als we de zwangerschap hadden door gezet.

    We hebben Thijn nu 3 dagen thuis gehad en morgen is de crematie. Hoe we morgen door komen heb ik geen idee. Tot nu toe was het goed en fijn. Vol rust, liefde en trots op onze zoon. Morgen komt het echte afscheid en ik zie er vreselijk tegenop.

    Maar dat is morgen en ik wilde jullie vol trots even vertellen over onze prachtige zoon. ❤️

    Nog hele fijne, gezonde zwangerschappen gewenst. En prachtige blije gezonde babies.

    Hopelijk tot ziens nog een keer meiden.
    Liefs
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je mooie bericht.

    Heel veel sterkte morgen... Ik ga aan je denken en zal een kaarsje voor jullie branden vanavond♡♡♡
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  8. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ah @Lindavvv bedankt voor je berichtje. Ik schiet er vol van. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Thijn. Wat fijn dat jullie hem thuis hebben mogen hebben. Heel veel sterkte morgen. Dat hij altijd een plekje in jullie hart mag houden.
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  9. Ange84

    Ange84 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    @Lindavvv Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee. Heel veel sterkte morgen <3
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  10. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    @Lindavvv Gefeliciteerd met jullie mooie sterretje Thijn, en wat fijn dat hij nu bij jullie thuis mag zijn.
    Morgen zal ik een kaarsje opsteken voor jullie en aan jullie denken.
    Heel veel sterkte ♡
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  11. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    @Lindavvv ik kan niets anders zeggen dan dat ik zo'n bewondering voor je heb. Zo mooi hoe je hiermee om gaat en hoe je dit met ons deelt.
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon. Tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies waar niemand aan zou moeten denken. Hopelijk kom je morgen de dag goed door en heb je de steun die je nodig hebt. Ik hoop voor een mooi afscheid.
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  12. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Ik heb hier geen woorden voor , maar ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen.
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  13. Cinderella86

    Cinderella86 Actief lid

    21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    @Lindavvv gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon en tegelijk heel veel sterkte met het afscheid morgen.
    Wat mooi en fijn dat hij nog een aantal dagen bij jullie thuis heeft kunnen zijn. Ik hoop dat het morgen een mooi afscheid wordt en dat jullie steun hebben aan elkaar. Sterkte!!!
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  14. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Ik voel heel veel liefde @Lindavvv Fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen van jullie mooie mannetje. <3 Sterkte
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  15. Dinges84

    Dinges84 Actief lid

    6 jul 2016
    160
    258
    63
    NULL
    NULL
    Oh @Lindavvv wat moeilijk, maar wat beschrijf je het mooi!

    Gefeliciteerd met Thijn, maar zo had het natuurlijk niet moeten zijn...

    Veel sterkte bij het afscheid vandaag en jullie eeuwige gemis van dit lieve mannetje. ♥

    Bizar trouwens hoe je kan meevoelen met iemand die je niet kent. Jouw verhaal doet me echt wat en je bent met je gezin dagelijks in mijn gedachten!
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  16. Anar91

    Anar91 Fanatiek lid

    21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    @Lindavvv weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar je bent een sterke vrouw. Heb veel bewondering voor je!
    <3
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  17. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Lindavvv gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine ster. ❤ vanuit hier ontzettend veel sterkte gewenst. Niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst.
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  18. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Lieve @Lindavvv, allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve mannetje! En tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies :( Zo bijzonder hoe je het hele proces beschrijft, zo knap en sterk! Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat anderen allemaal al gezegd hebben... Hopelijk hebben jullie een mooi afscheid gehad, wat mede zorgt voor een warme en fijne herinnering aan jullie mannetje, dat uiteraard altijd in jullie hart zal zitten! Heel veel sterkte de komende tijd... Ik denk aan jullie (L) Knuffel!
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  19. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    @Lindavvv
    Lieve Linda, lieve mama en papa van Thijn. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon.
    Ook ik heb veel aan je gedacht. Wat zal de crematie moeilijk en pijnlijk zijn. En de tijd erna vast ook: heel veel sterkte hierbij.
    Het is al vaak gezegd hierboven, maar wat schrijf je er mooi over en wat ga je er knap mee om. Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat je bijna uit elkaar spat van liefde en trots die je voelt voor zo’n geweldig dapper en mooi mannetje. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst. xxxxxx Eva
     
    Lindavvv en Beausecret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina